بهانه هایی برای نوشتن یک آگهی جدید

بررسی و معرفی ۱۳۹۴/۰۸/۰۵

آگهی جدید

معمولا صاحبان کسب و کار و مشاغل در برابر خواسته مشاورین خود برای تبلیغات در رسانه ها یا آگهی های میدانی، بدلیل هزینه های قابل توجهی که متحمل می شوند مقاومت می کنند و این کار را منوط به زمان خاصی می دانند.
ولی واقعا چه وقت باید برای کسب و کارمان آگهی بدهیم و تبلیغ کنیم؟
تیم تحریریه آگهی ۲۴ پس از سالها تجربه در تبلیغات اینترنتی و طرف مشورت واقع شدن با کسب و کارهای عظیم و سودده، هشت موقعیت زمانی را برای ایجاد یا تجدید آگهی پیشنهاد می دهد:

آگهی دادن هم بهانه می خواهد :)

۱- ارتقای کیفیت کالا یا خدماتتان و یا جذب نیروی بیشتر برای گسترش دامنه فعالیتتان
۲- خرید شرکت رقیبتان یا سبقت گرفتن از آنها
۳- حمایت شما از یک پروژه عام المنفعه
۴- موفقیت جدید کسب و کارتان. مثلا گرفتن جایزه یا استاندارد جدید.
۵- تولید محصول تازه یا ارائه خدمات جدید
۶- نقل مکان شرکت یا افتتاح شعبه ای جدید.
۷- تجربه فصل یا سال موفق و سودآور
۸- تغییر در سیاست های شرکت یا افزودن شرکت تابعه ی جدید.

فقط یادتان باشد اگر ازین دست بهانه ها سراغتان آمد و خواستید دستی به فضای تبلیغاتی تان در رسانه ها و محیط بکشید با دوستانتان در آگهی ۲۴ مشورت کنید.
اصلا نگران نباشید ما همانطور که آستین سایت را با شعار آگهی رایگان بالا زده ایم به شما هم مشاوره رایگان خواهیم داد.
کسب و کار شما فقط و فقط با تبلیغات مناسب است که خوب به مشتریانتان شناسانده می شود و آنها را برای داشتن کالا یا خدماتتان ترغیب می کند. یک معرفی خوب بی شک اگر ارزشی بالاتر از کیفیت کار شما نداشته باشد، کمتر نیست.
تبلیغات خوب به مثابه یک جاده صاف کن برای فردای کار شماست. هر اندازه در معرفی خود به مخاطبانتان بکوشید در فردای بازار، سهم بیشتری را از آن خود خواهید کرد. سهمی که به سبب تلاش و آینده نگری تان حق شما و همکاران و پرسنل شماست.
و باز هم همان شوخی خودمان:

آگهی دادن هم بهانه می خواهد :)

بدون برچسب

  

آخرین نوشته ها

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]

  • جک s3

    جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب

    با در - دیدگاه‌ها برای جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب بسته هستند

    جک S3، یک کراس اوور چینی است که از سال ۱۳۹۵ توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار ایران تبدیل شد. در این مقاله، به بررسی کامل جک S3 در تمامی جوانب می‌پردازیم.