تجهیزات نظافتی و صنعتی

بررسی و معرفی ۱۳۹۸/۰۴/۰۷

تجهیزات نظافتی و صنعتی ؛ انتخاب ایده آل برای شرکت ها

تجهیزات نظافت صنعتی به مجموعه ماشین‌آلات صنعتی گفته می‌شود که به منظور نظافت و تمیز کردن در محوطه های صنعتی و کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرند. تجهیزاتی نظیر اسکرابر، جاروبرقی صنعتی و واکس زن برقی، انواع جاروهای صنعتی و غیره، نمونه هایی از این تجهیزات هستند. با توجه به رشد و توسعه فناوری های نوین برای ماشینی شدن تمام کارهای صنعتی، امور نظافتی در شرکت ها و کارخانجات نیز از این قاعده مستثنی نبوده، به طوری که دستگاه ها و ماشین هایی به بازار ارائه می شوند که با قابلیت متفاوت، قادر هستند عملیات شستشو، نظافت و تمیزکاری را با راندمان بالا برای کسب و کارها انجام دهند.

تجهیزات نظافتی و صنعتی در مدل های مختلف و با عناوین متفاوت در بازار معرفی شده اند. برندهای تولید کننده معتبر در تمام جهان، این تجهیزات را طراحی و تولید می کنند. جاروبرقی صنعتی که یکی از متداول ترین تجهیزات نظافتی و صنعتی محسوب می شود، با توان بالا  قادر است محوطه های صنعتی و اداری را به طور کامل تمام تمیز کند. انواع دستگاه متداول و پرکاربرد که در مجموعه صنعتی MTCO  تولید می‌شوند، نظیر شامل اسکرابر، جاروبرقی صنعتی و واکسن برقی می باشند. در ادامه به طور مختصر با این دستگاه ها آشنا خواهیم شد.

آشنایی با جاروبرقی صنعتی و کاربرد آن

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی یکی از تجهیزات نظافتی برای صنایع و کسب و کارها می باشد. طرز کار جاروبرقی های صنعتی مانند سایر جاروبرقی ها از طریق مکش آلودگی ها و گرد و غبار موجود در محیط معرفی شده است. این تجهیزات عبارتند از یک مخزن برای جمع آوری آلودگی های محیط که ظرفیت های متفاوتی دارد. موتور جاروبرقی صنعتی با توان مکش بالا برای تمیز کردن محوطه های صنعتی، شرکت ها و همچنین کسب و کارهای با وسعت کاری محدودتر، طراحی شده است. این تجهیزات بر اساس حجم مخزن، قیمت‌گذاری می‌شوند.

 

آشنایی با تجهیزات اسکرابر و کاربرد آنها

اسکرابر

تجهیزات اسکرابر یکی دیگر از تجهیزات نظافتی صنعتی هستند که طراحی ویژه و منحصر به فرد را ارائه دادند. این تجهیزات دارای یک کابین یا مخزن برای جمع آوری آلودگی ها می باشند. قابلیت شستشو با آب و تمیز کردن سطوح برای این تجهیزات طراحی شده است. تجهیزات اسکرابر را تمیز کننده و شستشو دهنده سطوح  می توان به شمار آورد. این دستگاه در دو مدل دستی و سرنشین دار در مجموعه MTCO  به فروش می رسد.

اسکرابر سرنشین دار عبارتند از یک دستگاه که دارای صندلی مخصوص اپراتور اسکرابر می باشد. اهرم های کنترل، هدایت دستگاه را برای اپراتور ساده می کند؛ به این ترتیب، حرکت دستگاه در تمام محوطه های صنعتی برای تمیز کردن و شستشو دادن محوطه های مختلف، ساده خواهد بود. به نظر می رسد خرید یکی از انواع اسکرابر، به ویژه دستگاه های سرنشین دار برای صنایع بزرگ مقرون به صرفه باشد.

 

آشنایی با دستگاه واکس زن برقی و کاربرد آن

واکس زن برقی

دستگاه واکس زن برقی یکی دیگر از تجهیزات نظافتی صنعتی است که در مجموعه MTCO  طراحی و تولید می‌شود. مدل های مختلفی از دستگاه های واکس زن برقی را در پاساژ های تجاری، شرکت ها و موسسات مختلف مشاهده کرده اید. این دستگاه ها باعث تمیزکردن کفش ها و واکس زدن بر روی آن ها می گردد. تجهیزات واکس زن برقی مجهز به موتور با دور متغیر می باشد. از این دستگاه برای انواع کفش می توان استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات نظافتی صنعتی شرکت MTCO  به وبسایت مجموعه به آدرس  mtcoclean.com/   مراجعه نمایید.

 

آخرین نوشته ها

  • درمان روماتیسم مفصلی

    روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علا...

    با در - دیدگاه‌ها برای روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علائمی دارد؟ بسته هستند

    روماتیسم مفصلی یک بیماری التهابی است که باعث التهاب و درد مفاصل می‌شود و در سالمندان این بیماری ممکن است نتیجه فرآیند طبیعی پیری و فرسایش مفاصل باشد، علائم آن شامل درد، سفتی و تورم در مفاصل است و می‌ تواند تحت درمان‌های مختلفی مانند داروها، فیزیوتراپی و تغییرات در سبک زندگی کنترل شود، در […]

  • بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد

    بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو د...

    با در - دیدگاه‌ها برای بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد بسته هستند

    بی نظمی تو کشوهای خونه کلافه کننده است، درسته؟ انگار هر بار که یه چیزی رو برمی داری، کل محتویات کشو میریزه بیرون! ما درکت می کنیم. به همین خاطر این راهنمایی رو تهیه کردیم تا بهت کمک کنه بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد رو پیدا کنی.

  • آشپزخانه صنعتی

    طراحی آشپزخانه صنعتی | کابینت صنعتی + سی...

    با در - دیدگاه‌ها برای طراحی آشپزخانه صنعتی | کابینت صنعتی + سینک صنعتی بسته هستند

    برای ورود به این صنعت پر سود، سرمایه‌گذاران باید آگاه باشند که با چالش‌ها و مشکلات مختلفی روبه‌رو خواهند شد. برای کنترل مشکلات در زمان تولید غذا با روش های صنعتی، رعایت اصول حرفه‌ای آشپزخانه صنعتی ضروری است و بخش اساسی و تاثیرگذار آن، طراحی آشپزخانه صنعتی است.

  • بوشن پلاستیکی

    بهترین برند بوشن پلاستیکی در بازار

    با در - دیدگاه‌ها برای بهترین برند بوشن پلاستیکی در بازار بسته هستند

    انتخاب برند مناسب برای هر محصولی، دغدغه ای همیشگی برای خریداران بوده است. این موضوع در مورد بوشن ها که نقش مهمی در سیستم های لوله کشی ایفا می کنند، نیز صدق می کند. در این مطلب به بررسی انواع بوشن، مزایا و کاربرد هر کدام پرداخته و در آخر به معرفی بهترین برند بوشن […]

  • تالار عروسی

    مهم ترین مسائلی که باید در عروسی خود رعا...

    با در - دیدگاه‌ها برای مهم ترین مسائلی که باید در عروسی خود رعایت کنید بسته هستند

    روز عروسی شما نقطه عطف مهمی است که آغاز یک سفر مادام العمر با شریک زندگی شما است. با شروع این مناسبت شاد، توجه به برخی مسائل کلیدی برای تضمین یک جشن آرام و به یاد ماندنی ضروری است. در این مقاله، مهم‌ترین جنبه‌های عروسی و تالار عروسی ایده آل را بررسی می‌کنیم که برای […]