پرطرفدارترین تِم رنگ برای طراحی

بررسی و معرفی ۱۳۹۸/۰۴/۰۷

رنگ ها و تم رنگی، جزء جدایی ناپذیر از یک پروژه طراحی سایت حرفه ای هستند. از طریق رنگ ها احساسات به مخاطبان منتقل می شود. قدرت درک دیگران از محیط اطراف در شرایط مختلف بر اساس طیف رنگی تعیین می گردد.

رنگ ها عامل موفقیت پروژه های طراحی سایت اصفهان به صورت تخصصی و حرفه‌ای خواهند بود. با توجه به اهمیت انتخاب رنگ های جذاب برای طراحی سایت حرفه ای، این مطلب را به معرفی پرطرفدارترین رنگ ها برای اجرا و راه اندازی وب سایت ها اختصاص داده ایم.

اگر قصد دارید یک سایت شخصی راه اندازی کنید و یا از پروژه سفارشی طراحی سایت اصفهان استفاده کنید و حتی اگر قصد طراحی سایت املاک را دارید قطعاً به انتخاب رنگ مناسب نیاز پیدا خواهید کرد. رنگ ها باید معرف کسب و کار شما باشند و به نوعی بتوانند به طور قوی و موثر با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.

فراموش نکنید که در نگاه اول، طیف رنگی، مخاطبان را به وب سایت جذب می کند و زمان ماندگاری آنها در سایت را تعیین می نماید. رنگ نه تنها بر جذب مخاطبان تأثیر دارند، بلکه رتبه سئو سایت اصفهان را نیز بهبود می بخشند. بر همین اساس تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید یک سایت حرفه ای طراحی کنید.

 

تنوع رنگ ها برای طراحی سایت اصفهان

رنگارنگ اما متعادل

یکی از تم های رنگ که می توانید برای طراحی سایت حرفه ای از آن استفاده کنید، رنگ های مکمل اما در حد متعادل است. رنگ های سرد و گرم در این حالت در کنار یکدیگر قرار می گیرند و نمای درخشان و جذاب را در یک سایت به وجود می آورند. آبی فیروزه ای، صورتی روشن و آبی روشن، نارنجی روشن، نمونه ای از رنگ هایی هستند که در کنار یکدیگر بسیار زیبا نمایان می شوند.

انتخاب این تم رنگی برای طراحی سایت شخصی، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت آموزشگاه زبان یا طراحی سایت ویژه کودکان مناسب تر است.

طیف رنگ های زمین و طبیعت

دسته دیگری از رنگ ها که برای طراحی سایت مورد استقبال واقع شده است، رنگ هایی هستند که مانند آنها را در طبیعت و زمین مشاهده می کنید. خاکستری تیره و روشن، قهوه ای روشن، سبز روشن، صورتی مایل به خاکستری، نمونه‌ای از این رنگ ها هستند. طیف رنگی بر اساس رنگ های موجود در زمین و طبیعت برای طراحی سایت املاک ، طراحی سایت نیازمندی ها و طراحی سایت صنعتی مناسب است.

طیف رنگی خنک و آرامش بخش

طیف های رنگی آرامش بخش، همواره پرمخاطب ترین رنگ ها برای طراحی سایت قم و طراحی سایت اصفهان بوده اند. اکثر پروژه های طراحی سایت حرفه ای به نوعی از رنگ های روشن و آرامش بخش استفاده می کنند. رنگ های سبز روشن، آبی روشن، خاکستری روشن، آبی دریایی، سبز- آبی و آبی تیره در گروه رنگ های خنک و آرامش بخش قرار دارند. از این طیف رنگی برای طراحی سایت صنعتی، طراحی سایت آگهی ها و نیازمندیها، سایت خبری و طراحی سایت مجله سرگرمی استفاده می شود.

طیف رنگی گرم و  انرژی بخش

طیف های رنگی گرم در نگاه اول، انرژی و جذابیت خاصی را به مخاطبان وبسایت القا می‌کنند. این رنگ ها شامل طیف رنگی نارنجی، قرمز، قهوه ای، بنفش و … می باشند. این طیف های رنگی اغلب برای طراحی سایت املاک، طراحی سایت کودکان، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت رستوران و وب سایت های مرتبط با مواد غذایی و نوشیدنی مناسب تر است.

رنگ ها در وبسایت با پس زمینه سیاه
یکی از نمونه هایی که  اخیراً در پروژه های طراحی سایت حرفه ای مورد توجه قرار گرفته است، اجرای رنگ های تند و تیز بر روی یک صفحه تیره رنگ، عموماً به رنگ قهوه ای یا مشکی می باشد. این طیف رنگی را در وب سایت های شخصی، وب سایت های هنری، طراحی سایت شرکتی به صورت چند زبانه می توانید اجرا کنید. به این ترتیب، انتخاب رنگ مناسب و تغییر میزان روشنایی و تاریکی رنگ ها به راحتی می توانید سئو سایت اصفهان را بهبود بخشید.

طیف رنگی خلاقانه و هنری

سایر تم های رنگی به صورت ترکیبی از رنگ های تیره و روشن، رنگ های مکمل یا رنگ های مخالف، به گونه‌ای که نمای جذابی را در وبسایت ایجاد کند، در دسته رنگ های خلاقانه و هنری قرار می گیرند. از این طیف رنگی برای طراحی سایت خبری، طراحی سایت مجله سرگرمی و تفریحی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت کودکان، طراحی سایت هنری و طراحی سایت شخصی می توان استفاده کرد. نمونه ای از طیف رنگی خلاقانه و هنری را در شکل زیر مشاهده می کنید:

ضرورت انتخاب رنگ مناسب برای وب سایت

پروژه های طراحی سایت قم، طراحی سایت اصفهان و اجرای اصول سئو سایت اصفهان، زمانی با موفقیت بیشتری روبرو می شود که اصول انتخاب رنگ در گام اول در وبسایت پیاده سازی شود. پس از کدنویسی های ویژه برای طراحی سایت، انتخاب رنگ مناسب به گونه ای که فعالیت وب سایت را نزد کاربران معرفی کند، اهمیت زیادی دارد. در همین راستا، شرکت طراحی سایت اصفهان با به کارگیری کادر مجرب موفق به اجرای پروژه های طراحی سایت به سبک حرفه ای و کاربر پسند شده است. نمونه کارهای این شرکت را در وب سایت Tarahi-website.ir مشاهده کنید.

زیباترین طیف های رنگی برای طراحی سایت حرفه ای:

 

آخرین نوشته ها

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در 21 ساعت قبل - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]

  • جک s3

    جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب

    با در - دیدگاه‌ها برای جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب بسته هستند

    جک S3، یک کراس اوور چینی است که از سال ۱۳۹۵ توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار ایران تبدیل شد. در این مقاله، به بررسی کامل جک S3 در تمامی جوانب می‌پردازیم.