بررسی دلایل بالا نرفتن کرکره برقی

بررسی و معرفی ۱۳۹۸/۰۷/۲۳

کرکره برقی

مشکل بالا نرفتن کرکره برقی مشکلی است که ممکن است برای هر مغازه یا واحد تجاری و صنعتی رخ دهد و رفع این مشکلات فقط توسط یک تیم فعال و با تجربه که از کارنامه درخشانی برخوردار هستند بر می آید.

کرکره برقی

طراحی، ساخت و در آخر ،نصب کرکره برقی به شکلی باید باشد که می بایست همه ی قواعد مهندسی در آن رعایت گردد و اگر در این زمینه کم کاری صورت گیرد باعث می شود با مشکلات جبران ناپذیری رو به رو شود که یکی از این مورد ها بالا نرفتن کرکره برقی است.

 

علت های اصلی بالا نرفتن کرکره برقی چیست؟

با بررسی های متخصصان به وسیله ی گروه فنی ما ۳ علت اصلی برای بالا نرفتن کرکره برقی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد همراه ما باشید:

موتور یکی از موارد مهمی است که باعث می شود تیغه ها بر روی ریل کرکره حرکت کنند و خرابی در این بخش می تواند عملکرد اصلی دستگاه مکانیکی با تحرک الکتریکی را تحت تاثیر قرار دهد و می توان گفت که یکی از موارد مهم بالا نرفتن کرکره این مورد است که با ۲ روش تعمیرات و عوض کردن موتور کرکره برقی می توانید از این بحران رد شوید که تخصص تیم ما این دو مراحل قابل اجرا می باشد.

مورد بعدی که باید به آن اشاره کنیم خرابی برد می باشد که لازم است با عوض کردن این قسمت برای برطرف کردن مشکل حرکتی تیغه ها اقدام نمود که توصیه ما تماس با متخصصان فنی تیم ما می باشد تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهد.

مشکلات الکتریکی کرکره برقی دارای ظرافت های پیچیده ای می باشد که احتمال دارد احتیاج به سیم پیچی موتور یا عوض کردن قطعات گوناگون داشته باشد که به همین دلیل در اکیپ فنی ما برق کار حرفه ای حضور دارد که چنان چه نیاز داشته باشد به محل اعزام خواهد شد.

از جمله نیروهای انسانی که می بایست موقع تعمیرات و ارائه خدمات در محل حضور پیدا کنند عبارتند از جوشکار ، برق کار و تعمیرکار . که این ها افرادی هستند که می توانند نیازمندی های موجود را برطرف نمایند و با فعالیت مکملی حرکت روند.

علت سومی که وجود دارد گیر در تیغه ها و نداشتن تنظیم حد استاندارد در کنار عدم رگلاژ آن می باشد که سبب به وجود آوردن فشار نامتعارف در بخش های متحرک کرکره خواهد شد.

بالا نرفتن کرکره برقی را جدی بگیرید

کوچک ترین گیر در بالا رفتن کرکره های برقی و درب های اتوماتیک را می بایست جدی بگیرید به دلیل اینکه اگر سروقت اقدامات لازم اجرا نشود به علت فشارهای زیاد سبب سوختگی موتور و یا شکستگی ریل و تیغه ها خواهد شد و بلبرینگ بالایی را تحت شعاع می گذارد.

به طور کلی بالا نرفتن کرکره های برقی در ۹۰٪ به علت کیفیت زیر بخش های گوناگون و نصب غیر اصولی و خطای انسانی می باشد که به طور کامل قابل حل است و جای نگرانی نخواهد بود.

دلیل خرابی کرکره برقی

پس از گذشت مدتی که از کرکره برقی استفاده می‌کنید، ممکن است در کرکره برقی مشکلاتی به وجود آید که با پیدا کردن دلیل خرابی کرکره برقی و بررسی و برطرف ساختن مشکلات کرکره برقی، مثل روز اول بدرستی کار خواهد کرد. بر اساس مشاهدات صورت گرفته می توان گفت که دلیل خرابی کرکره برقی عامل های زیادی است. خرابی کرکره برقی به شکل مکانیکی و الکترونیکی است.

چنان چه که با زدن ریموت، درب کرکره باز نشد اول می بایست ریموت را مورد بررسی قرار داد و از متصل شدن به برق اطمینان حاصل کرد، چنان چه ریموت مشکلی نداشته باشد موتور کرکره برقی خراب می شود که از این رو می بایست تعمیر شود و چنان چه تیغه‌های کرکره کند کار کردن ، امکان شکستن تیغه‌های کرکره برقی وجود دارد و به همین دلیل احتیاج به تعویض خواهد داشت.

بررسی علت های عدم عملکرد کرکره برقی

بعضی وقتها احتمال دارد شما به آسانی بتوانید قبل از مراجعه به تعمیرکار، بتوانید خودتان مشکل را برطرف سازید . اول بهتر است به مشکل آن پی ببرید و بعد برای مقابله با آن اقدامات لازم را انجام دهید.

  • تمام شدن باتری ریموت کرکره برقی.
  • خراب شدن سنسور چشمی درب کرکره برقی.
  • مسیر قرار گرفتن کرکره برقی به درستی تراز نشده است.
  • خرابی فرستنده کرکره
  • مسدود شدن مسیر کرکره برقی
  • شکسته شدن فنر کرکره برقی
  • اندازه صحیح مجاز پایین آمدن درب به‌ درستی برای کرکره برقی تنظیم ‌نشده است.
  • قطع برق کرکره برقی
  • احتمال دارد درب کرکره برقی به شکل دستی قفل ‌شده است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد خرید و نصب انواع کرکره برقی به سایت کرکره برقی (www.kerkere-barghi.com) مراجعه نمایید

آخرین نوشته ها

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]

  • جک s3

    جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب

    با در - دیدگاه‌ها برای جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب بسته هستند

    جک S3، یک کراس اوور چینی است که از سال ۱۳۹۵ توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار ایران تبدیل شد. در این مقاله، به بررسی کامل جک S3 در تمامی جوانب می‌پردازیم.