با ویزای کانادا به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟

بررسی و معرفی ۱۳۹۸/۰۸/۱۱

تور کانادا

آیا می‌‌دانستید ویزا کانادا از معتبرترین ویزاهای جهان است و دارندگان آن علاوه بر کانادا می‌توانند به بیش از ۲۰ کشور دیگر سفر کنند؟ دراین‌باره بیشتر بدانیم…

ویزای کانادا

کشور کانادا با داشتن طبیعتی زیبا و فوق‌العاده، شهرهای مدرن، بالا بودن کیفیت زندگی و ده‌ها ویژگی مثبت دیگر از امن‌ترین کشورهای جهان به شمار می‌رود. ازاین‌رو هرساله بسیاری از گردشگران تور کانادا را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند؛ اما بسیاری از کشورها از جمله ایرانیان برای سفر به این مقصد رؤیایی نیازمند دریافت ویزای کانادا می‌باشند. از آنجایی که ویزای کانادا از معتبرترین ویزاهای جهان است از ارزش بالایی برخوردار بوده و دارندگان آن علاوه بر کانادا می‌توانند به ۲۰ کشور دیگر سفر کنند؛ اما آیا ایرانیان نیز با دریافت ویزای کانادا می‌توانند به این کشورها سفر کنند؟ در ادامه مطلب ستاره ونک به این سؤال پاسخ خواهد داد.

دو ویزای امریکا و کانادا از معتبرترین ویزاهای جهان می‌باشند که با داشتن آن‌ها می‌توان به بیش از ۳۰ کشور جهان بدون ویزا سفر کرد؛ اما شرایط دریافت ویزای کانادا نسبت به امریکا آسان‌تر بوده و مرحله پر استرس مصاحبه را ندارد، از این رو بیشتر افراد آن را به ویزای امریکا ترجیح می‌‎دهند. حال چگونه می‌توان برای دریافت ویزای کانادا اقدام کرده و پس از گرفتن ویزا علاوه بر کانادا به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟

ویزای کانادا انواع مختلف از جمله، ویزای عادی کانادا، ویزای مولتی و سوپر ویزای کانادا دارد؛ بنابراین قبل از هر اقدامی داشتن یک مشاور مجرب کمک خواهد کرد مناسب‌ترین نوع ویزا را انتخاب کرده و جهت دریافت آن اقدام کنید. تهیه مدارک، پر کردن فرم سفارت، گرفتن وقت انگشت‌نگاری و بارگذاری مدارک در سایت سفارت از دیگر مراحل اخذ ویزای کانادا هستند که بایستی با دقت بالا انجام شوند.

تور کانادا

کارشناسان حرفه‌ای و مجرب آژانس هواپیمایی ستاره ونک شرایط را بررسی کرده و به شما خواهد گفت ارائه چه مدارکی شانس دریافت ویزای کانادا را بالاتر می‌برد. سپس فرم سفارت را پر کرده و پس از تائید شما تمامی مدارک را با استانداردهای تعیین شده در سایت بارگذاری می‌کنند. در نهایت نیز وقت انگشت‌نگاری را از طریق یکی از سفارت‌های کانادا در کشورهای ترکیه، دبی، ارمنستان و … گرفته و شما فقط بایستی در روز مشخص شده به کشور مورد نظر سفر کرده و انگشت‌نگاری را انجام دهید. در انتها نیز نتیجه درخواست ویزا را اعلام کرده و در صورت مثبت بودن جواب، پاسپورتتان را با مهر ویزای کانادا به شما تحویل خواهند داد.

حال با داشتن ویزای کانادا می‌توانید یک بلیط لوفت هانزا خریداری کرده و به مقصد رؤیایی‌تان سفر کنید.

بلیط کانادا

دارندگان ویزای کانادا به کدام کشورها می‌توانند سفر کنند؟

ویزاهای کانادا معمولاً به صورت ۵ ساله صادر می‌شوند. (البته چنانچه مدت اعتبار پاسپورت شخص متقاضی کمتر از ۵ سال باشد، ویزا نیز به همان نسبت معتبر خواهد بود) در طی مدت اعتبار ویزا شخص می‌تواند به دفعات به کانادا سفر کرده و در هر سفر به مدت ۶ ماه در خاک کانادا اقامت داشته باشد. همانطور که گفته شد ویزای کانادا از اعتبار جهانی بالایی برخوردار است. ازاین‌رو دارندگان آن علاوه بر کانادا می‌توانند به ۱۱ کشور مکزیک، کاستاریکا، پاناما، کوبا، جمهوری دومنیکن، آنتیگوا و باربودا، مقدونیه، انگلستان، قطر، عمان و گرجستان سفر کنند. در ادامه شرایط سفر به هر کدام از کشورها را بررسی می‌کنیم.

نکته مهم: قوانین سفر به کشورهای ذکر شده ممکن است در مقاطع زمانی مختلف تغییر کند؛ بنابراین قبل از سفر، به سایت سفارت کانادا مراجعه کرده و آخرین قوانین را مطالعه کنید.

مکزیک: مکزیک کشوری در امریکای شمالی است که پایتخت آن مکزیکوسیتی می‌باشد. با ویزای کانادا می‌توانید تا ۱۸۰ روز در این کشور اقامت داشته باشید. البته ورود به مکزیک بایستی از طریق خاک کانادا باشد و نمی‌توان با ویزای کانادا از ایران مستقیم به مکزیک سفر کرد.

کاستاریکا: این کشور در امریکای مرکزی قرار داشته و پایتخت آن شهر سن خوزه است. با ویزای کانادا می‌توان به کاستاریکا سفر کرده و ۳۰ روز در خاک این کشور اقامت داشته باشید.

پاناما: کشوری در امریکای مرکزی با پایتختی به همین نام. شما در پاناما می‎توانید ۳۰ روز اقامت داشته باشید.

جمهوری دومنیکن: جز کشورهای امریکای جنوبی بوده و پایتختش سانتودومینگو نام دارد. روزهای مجاز برای اقامت در این کشور نیز ۳۰ روز است.

کوبا: از کشورهای زیبای آمریکای جنوبی که در نزدیکی دریای کارائیب قرار دارد. ویزای کانادا مجوز اقامت ۳۰ روزه در کوبا را به شما خواهد داد.

آنتیگوا و باربودا: دو جزیره بسیار زیبا در نزدیکی دریای کارائیب هستند و مدت اقامت در آن‎ها ۳۰ روزه است.

انگلستان: ویزای کانادا به شما امکان می‌دهد به مدت ۲۴ ساعت و به صورت ترانزیت فرودگاهی در خاک انگلستان حضور داشته باشید.

مقدونیه: مقدونیه از کشورهای جنوب شرقی اروپا است و با ویزای کانادا می‌توان در آن ۱۵ روز اقامت داشت.

قطر: در صورت داشتن ویزای کانادا می‌توانید ۳۰ روز در خاک قطر اقامت داشته باشید.

عمان: ویزای ایرانی‌ها برای سفر به عمان به صورت فرودگاهی صادر می‌شود. در صورت داشتن ویزای کانادا نیز اقامت در عمان تا ۳۰ روز مجاز خواهد بود.

گرجستان: ویزای کانادا اقامت ۹۰ روزه در گرجستان را فراهم خواهد کرد.

 

دریافت ویزای کانادا

جهت اقدام برای دریافت ویزای کانادا یا رزرو تور کانادا با شماره ۸۸۸۸۰۰۰۰-۰۲۱ تماس گرفته و یا به دفتر آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه کودک پلاک ۵۳ مراجعه کنید.

آخرین نوشته ها

  • درمان روماتیسم مفصلی

    روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علا...

    با در - دیدگاه‌ها برای روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علائمی دارد؟ بسته هستند

    روماتیسم مفصلی یک بیماری التهابی است که باعث التهاب و درد مفاصل می‌شود و در سالمندان این بیماری ممکن است نتیجه فرآیند طبیعی پیری و فرسایش مفاصل باشد، علائم آن شامل درد، سفتی و تورم در مفاصل است و می‌ تواند تحت درمان‌های مختلفی مانند داروها، فیزیوتراپی و تغییرات در سبک زندگی کنترل شود، در […]

  • بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد

    بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو د...

    با در - دیدگاه‌ها برای بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد بسته هستند

    بی نظمی تو کشوهای خونه کلافه کننده است، درسته؟ انگار هر بار که یه چیزی رو برمی داری، کل محتویات کشو میریزه بیرون! ما درکت می کنیم. به همین خاطر این راهنمایی رو تهیه کردیم تا بهت کمک کنه بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد رو پیدا کنی.

  • آشپزخانه صنعتی

    طراحی آشپزخانه صنعتی | کابینت صنعتی + سی...

    با در - دیدگاه‌ها برای طراحی آشپزخانه صنعتی | کابینت صنعتی + سینک صنعتی بسته هستند

    برای ورود به این صنعت پر سود، سرمایه‌گذاران باید آگاه باشند که با چالش‌ها و مشکلات مختلفی روبه‌رو خواهند شد. برای کنترل مشکلات در زمان تولید غذا با روش های صنعتی، رعایت اصول حرفه‌ای آشپزخانه صنعتی ضروری است و بخش اساسی و تاثیرگذار آن، طراحی آشپزخانه صنعتی است.

  • بوشن پلاستیکی

    بهترین برند بوشن پلاستیکی در بازار

    با در - دیدگاه‌ها برای بهترین برند بوشن پلاستیکی در بازار بسته هستند

    انتخاب برند مناسب برای هر محصولی، دغدغه ای همیشگی برای خریداران بوده است. این موضوع در مورد بوشن ها که نقش مهمی در سیستم های لوله کشی ایفا می کنند، نیز صدق می کند. در این مطلب به بررسی انواع بوشن، مزایا و کاربرد هر کدام پرداخته و در آخر به معرفی بهترین برند بوشن […]

  • تالار عروسی

    مهم ترین مسائلی که باید در عروسی خود رعا...

    با در - دیدگاه‌ها برای مهم ترین مسائلی که باید در عروسی خود رعایت کنید بسته هستند

    روز عروسی شما نقطه عطف مهمی است که آغاز یک سفر مادام العمر با شریک زندگی شما است. با شروع این مناسبت شاد، توجه به برخی مسائل کلیدی برای تضمین یک جشن آرام و به یاد ماندنی ضروری است. در این مقاله، مهم‌ترین جنبه‌های عروسی و تالار عروسی ایده آل را بررسی می‌کنیم که برای […]