بهترین غذاها و رستوران های مالزی

بررسی و معرفی ۱۳۹۸/۰۹/۰۳

بهترین رستوران های مالزی

غرور مردم مالزی بر پایه غذاهای خوشمزه از چینی و هندی گرفته تا سبک مالایی و غربی استوار است. با وجود تعداد زیادی ماماك ۲۴ ساعته و فود کورت ها ، گردشگران به سرعت می توانند در انتخاب خود احساس سردرگمی كنند. ما لیستی از بهترین رستوران های کوالالامپور برای هر نوع سلیقه و بودجه را برای شما آورده ایم که تصمیم گیری را برای شما آسانتر می کند.

اگر قصد خرید تور مالزی دارید بهتر است که با غذاهای محبوب آن و رستوران هایش نیز آشنا شوید زیرا اولین چیزی که باید در مورد مالزیایی ها بدانید این است که آنها علاقه زیادی به غذا دارند.بسیاری از افرادی که به تور مالزی می روند برای چشیدن غذاهای محلی آنجا لحظه شماری  میکنند زیرا مالزی طیف وسیعی از غذاها را از فرهنگ خود به ارث برده است. بنابراین لیستی از غذاهای مالزیایی که باید در تور مالزی امتحان کنید اینجا آورده شده است بعضی از آن ها ممکن است از مالزی نشات نگرفته باشد ، اما در آنجا رواج پیدا کرده اند.

غذاها

Nasi lemak

به گزارش سفر باتو ، به معنای “برنج چربی” ، از برنج نارگیل ، سمبل خرد شده ، گلچینهای سرخ شده ، بادام زمینی ، برشهای خیار ، و ayam rendang تشکیل شده است. با توجه به مخلفاتش ، ممکن است تغییرات گوناگونی داشته باشد ، اما برنج ، خیار و بادام زمینی تقریباً ارکان اصلی آن هستند.

Nasi kerabu

این غذای به دلیل برنج آبی اش در  مالزی معروف است که با مرغ سرخ شده ، تخم مرغ و کرپوک سرخ شده سرو می شود

 

رندانگ گوشت گاو

این غذا که با گوشت گاو درست می شود هنگامی که گوردون رامسی به مالزی آمد تا نحوه طبخ آن را یاد بگیرد به شهرت بین المللی رسید. نرم بودن گوشت و طعم زیاد سس آن از کندی طبخ آن در طی چند روز ناشی می شود.

Curry laksa

این غذا مناسب برای افرادی که به سوپ های خامه ای علاقه دارند و اندکی با شیر نارگیل غلیظ می شود

برنج سرخ شده

یک ظرف پر از برنج سرخ شده با هویج ، نخود فرنگی و مقداری گوشت. نسخه های شیرین تر این غذا می تواند شامل تخم مرغ ، لنگر کوچک و تقریباً همراه با هر چیزی باشد.

 

برنج برگ موز

خوردن برنج برگ موز قطعاً یک تجربه جدید است. این غذا روی یک برگ موز گسترده سرو می شود. در وسط یک برنج سفید قرار دارد که در بالای آن با پاپادوم ترد قرار دارد و توسط مجموعه سبزیجات احاطه شده است.

رستوران ها

غرور مردم مالزی بر پایه غذاهای خوشمزه از چینی و هندی گرفته تا سبک مالایی و غربی استوار است. با وجود تعداد زیادی ماماك ۲۴ ساعته و فود کورت ها ، گردشگران به سرعت می توانند در انتخاب خود احساس سردرگمی كنند. ما لیستی از بهترین رستوران های کوالالامپور برای هر نوع سلیقه و بودجه را برای شما آورده ایم که تصمیم گیری را برای شما آسانتر می کند.

Bakti Woodlands

به عنوان یکی از بهترین رستوران های هندی در کوالالامپور ، Bakti Woodlands در نزدیکی مسجد جامک انواع غذاهای شمالی و جنوبی هند را ارائه می دهد. با استفاده از یک منوی گیاهی و حلال ، مشتریان می توانند بین وعده های غذایی مجموعه ، اوتاپام ، تالی انتخاب کنند. اما برجسته ویژگی آن قیمت پایین با حجم بالای غذایی است.

فودکورت لوت ۱۰ هوتونگ

مالزیایی ها فودکورت ها را دوست دارند. لوت ۱۰ هوتونگ ، در Bukit Bintang ، دارای چندین فروشنده چینی است که انواع مختلفی از نودل ، کوفته و سایر غذاهای خوشمزه را در زیرزمین مرکز خرید لوت ۱۰ ارائه می دهند.

 

 

نودل گاو سونگ کی

با استفاده از رشته فرنگی Beef Ball ، سونگ کی غذای سنتی و خوشمزه ای را ارائه می دهد

هرکسی که طعم سوپ نودل دوست داشته باشد ، از سونگ کی تعریف می کند.کسی که دستور پنهانی غذایش نسل به نسل منتقل شده است. با داشتن یک نمای بیرونی جالب این رستوران چینی در خیابان پتالینگ ارزش دیدن دارد.

Devi’s Corner

آن هایی که به دنبال تجربه کردن یک ناهار خوری معتبر هستند می توانند از رستوران برگ موز Devi’s Corner دیدن کنند. مشتریان سفارش می دهند که غذا به جای یک بشقاب ، روی یک برگ بزرگ موز سرو شود. حتی برای تجربه ای جدید ، قاشق و چنگال را دور بریزید و از انگشتان دست استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که با دست راست غذا بخورید!

کافه رستوران حسن کافه

این رستوران واقع در Brickfields در کنار چندین هتل با بودجه مناسب ، غذای هندی را با قیمت پایین تهیه می کند. با یک منوی انگلیسی و باز بودن ۲۴ ساعته ، جای تعجب نیست که چرا این اغلب به عنوان یکی از بهترین رستوران های کوالالامپور برای مسافران معرفی می شود.

 

 

گریلا

گریلا تخصص در غذاهای غربی دارد و به عنوان یکی از بهترین رستوران های کوالالامپور برای آن هایی که عاشق این سبک غذاها هستند شناخته می شود. با وجود قرار گرفتن در Wangsa Maju در فاصله کمی از مرکز شهر ، غذاهای غربی آن از برگر و مرغ کبابی گرفته تا گوشت گوسفند توصیه می شود. بشقاب کباب شده مخلوط با مجموعه ای از گوشت و کالباس ها غذای معروف این رستوران حلال است. منوی ناهار و شام به همراه ناهار خوری به سبک بوفه نیز موجود است.

آخرین نوشته ها

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]

  • جک s3

    جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب

    با در - دیدگاه‌ها برای جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب بسته هستند

    جک S3، یک کراس اوور چینی است که از سال ۱۳۹۵ توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار ایران تبدیل شد. در این مقاله، به بررسی کامل جک S3 در تمامی جوانب می‌پردازیم.