اطلاعات مفید در مورد سفر با تور دبی سفر باتو

بررسی و معرفی ۱۳۹۸/۰۹/۱۰

تور دبی

تور دبی انتخابی است که افراد می توانند شانس تجربه مسافرتی را داشته باشند که طی آن ناب ترین جاذبه های گردشگری جهان را خواهند دید. اگر علاقه مند سفر به شهر توریست محور دبی هستید، می توانید با خواندن این مطلب اطلاعات مفیدی در راستای تجربه سفری هر چه بهتر و خاطره انگیز تر به دست آورید.

درباره تور دبی و سفر به این شهر لازم است بدانید بهتر است پیش از اقدام، اطلاعات جامع و مفیدی از این شهر توریستی داشته باشید تا بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

دبی شهری عرب نشین و متعلق به امارات متحده عربی است که در همسایگی جنوب کشور ما و در مجاورت خلیج فارس واقع شده است. این شهر عرب نشین همواره از طریق جذب توریست از اقصی نقاط جهان سالانه به درآمد های هنگفتی می رسد که باعث شده، اکثر اهالی این شهر جزء ثروتمند ترین افراد دنیا باشند.

از این رو نتیجه می گیریم که شهر توریستی دبی غنی از جذاب ترین جاذبه های مورد پسند و سلیقه گردشگران سر تا سر دنیا است.

 

جاذبه های گردشگری دبی شامل چه مواردی می شوند؟

اگر خواستار سفر به دبی زیبا با توصیه سایت سفر باتو هستید، بهتر است از قبل اطلاعاتی در زمینه جاذبه های مختلف آن جمع آوری کنید تا بعداً از ندیدنشان پشیمان نشوید.

ما در این جا در راستای افزایش میزان اطلاعات گردشگران شهر دبی سعی کرده ایم اکثر جاذبه های جذاب و به یاد ماندنی اش را نام ببریم که به هیچ وجه نباید دیدن آن ها را فراموش کنید:

  • در وهله اول مراکز خرید دبی را معرفی می کنیم که جزء علاقه مندی های جذاب ایرانی ها به شمار می رود. شما می توانید با مراجعه به مراکز خرید معتبر و معروف دبی نه تنها خرید بسیار خوشایندی تجربه کنید، بلکه اگر قصد خرید ندارید می توانید از تماشای رقص فواره ها، انجام انواع تفریح ها و وجود انواع رستوران های جذاب در این مجتمع ها لذت ببربد.
  • دبی را می توان به عنوان یکی از تفریحی ترین مکان های توریستی دنیا نامید، چرا که با سفر به این شهر افراد می توانند انواع و اقسام تفریح های مختلف را تجربه کنند. از جمله بهترین تفریح هایی که حتما در سفر به دبی باید امتحان کنید عبارت می باشند از: قایق سواری در مارینا دبی، رفتن به سافاری بیابانی دبی که خود شامل تفریحات متنوع و متعددی می شود، رفتن به جزایر مصنوعی پالم، رفتن به پارک آبی وایلد وادی، اتوبوس سواری روی آب، اسکی روی برف و یخ، رفتن به پارک خور و موارد بسیار زیاد دیگر.
  • جالب است بدانید این شهر مدرن تنها پر از جاذبه های مدرنِ ساخته شده در صده اخیر نیست، چرا که در سطح دبی می توانید جاذبه های گردشگری تاریخی بسیار زیادی را پیدا کنید که دارای طولاتی ترین قدمت ها هستند. از جمله معروف ترین جاذبه های تاریخی دبی را می توان کریک دبی، خانه شیخ سعید، موزه دبی و … را معرفی کرد.
  • از دیگر جاذبه های فوق العاده دبی می توان به مرتفع ترین برج دنیا یا همان برج خلیفه، سواحل چشم نواز، برج لوکس العرب و … اشاره نمود.

 

وضع امنیت شهر دبی

یکی از عجیب تربن و جالب ترین موارد در مورد شهر دبی، امنیت آن است. در واقع این شهر دارای امن ترین روزها و شب هایی می باشد که کوچکتربن خطری کسی را تهدید نمی کند.

وضع امنیت شهر دبی به گونه ای است که زندان ها و بازداشتگاه های آن همواره دارای کم ترین افراد ممکن می باشند. امنیت بالا در این شهر ناشی از جدیت اهالی در عمل به تمام قوانین است که ای کاش تمام جمعیت جهان اعتقاداتی شبیه به اعتقادات اهالی دبی را داشتند.

بنابراین در سفر به دبی نه تنها نباید در مورد امنیت خودتان به هیچ عنوان نگران نباشید، بلکه بایستی در رعایت قوانین حاکم بر شهر سهل انگاری نکنید. چرا که در صورت مشاهده هر گونه عملی که با قوانین شان مغایرت داشته باشد، به طور کاملاً جدی برخورد خواهند کرد.

 

غذا های لذیذ موجود در رستوران های جذاب دبی

رستورات های جذاب دبی دارای منو هایی پر از غذا های لذیذی هستند که هر گردشگری را شیفته ی خود می کنند. غذا ها و خوردنی های این شهر به قدری متنوع و متعدد می باشند که هر شخصی می تواند بر اساس ذائقه خود، مطلوب ترین انتخاب ممکن را داشته باشد.

در ادامه متن می توانید با برخی از معروف ترین خوردنی های دبی آشنا شوید:

  • خوراک ماهی دودی مکرال: این غذا برای دوستداران غذا های دریایی به شدت پیشنهاد می شود.
  • صبحانه اماراتی: صبحانه های دبی همواره از آوازه بلند بالایی برخوردار هستند که شامل املت های مخصوص و بسیار لذیذی می شوند.
  • گوشت شتر: در دبی غذا های بسیار زیادی نظیر پیتزا، کباب و … وجود دارند که از گوشت شتر در ترکیبات شان استفاده شده است.
  • بشفاب خرچنگ: یکی ازغذاهای محبوب دریایی دبی بشقاب خرچنگ است که محبوبیت بسیار بالایی دارد.
  • مچبوس: این غذا اصالتاً عربی بوده و در اکثر شهر ها و کشور های عربی وجود دارد که مواد اصلی آن شامل مرغ و پلو می شود.
  • و از دیگر خوشمزه های دبی می توان مواردی چون کوسا دلمه کدو، قوزی، مهلبیه، دال باتی، مندی، هات مات، بشقاب هشت پا، شاورما، شاکشوکا، کوشاری

آخرین نوشته ها

  • چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار

    با در - دیدگاه‌ها برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار بسته هستند

    به طور کلی آگهی ها در راستای رسیدن به اهداف مختلفی در روزنامه چاپ می شوند. بسیاری از افراد جهت اهداف تبلیغاتی و آگاهی دادن در خصوص کسب و کار خود این اقدام را انجام می دهند و برخی دیگر اهداف دیگری دارند. در این راستا برای مشاهده نمونه آگهی غرفه نمایشگاه در تهران و […]

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]