با طراحی سایت درآمد خود را چند برابر کنید

بررسی و معرفی ۱۳۹۹/۰۱/۲۰

طراحی سایت

برای آن که بتوانید در هر کسب و کاری موفق شوید، باید بتوانید خود را همگام با تغییرات به روز کنید. این روزها اینترنت یکی از مهم ترین ارکان زندگی افراد تبدیل شده است که ساعات بسیاری از شبانه روز را در آن می گذرانند. بسیاری از افراد خریدهای خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام داده و خدمات خود را از همین طریق دریافت می کنند. طراحی سایت برای هر فرد در هر کسب و کار می تواند تغییرات چشمگیری ایجاد کرده و شما در زمان بسیار کوتاهی به بازدهی مناسب برساند

طراحی سایت

تاثیرهایی که طراحی سایت بر کسب و کار شما می گذارد؟

اگر با تاثیرات طراحی سایت و استفاده از صفحات مجازی بر کسب و کار خود خبر ندارید، خواندن این مقاله را اکیدا به شما توصیه می کنم.

اعتبار بیشتری به برند خود خواهید بخشید

در گذشته اگر کسی راجع به خدمات یک شرکت یا محصولات یک برند صحبت می کرد، اولین سوالی که می پرسیدید، آدرس آن بود. این سوال این روزها به این تبدیل شده است که آدرس صحفه مجازی آن چیست؟ تقریبا تمامی کسب  و کارهای موفق امروزی در دنیای گسترده اینترنت فعالیت دارند. طراحی سایت و داشتن یک صفحه رسمی می تواند به برند و شرکت شما اعتبار بسیار زیادی ببخشد.

می توانید اطمینان افراد را قبل از خرید یا دریافت خدمات جلب کنید

یکی دیگر از تاثیرات طراحی سایت بر کسب و کار شما آن است افراد حتی قبل از خرید و دریافت خدمات می توانند به شما اعتماد کنند. چگونه؟ کافی است در بخشی از صفحه مجازی خود جوایز، تندیس ها و افتخارات برند و شرکت خود را به دیگران معرفی کرده تا آن ها بتوانند با خیال آسوده شما را انتخاب کنند. از طرف دیگر شما می توانید یک بخش را به مشتریان قدیمی خود اختصاص داده تا میزان رضایت آن ها را به دیگران نیز انعکاس دهید. جالب است بدانید در یک سایت فروشگاهی افراد قبل از خرید به همان اندازه که به ویژگی های محصول توجه می کنند، نظرات افراد راجع به محصول را نیز خوانده تا از میزان رضایت کلی آن ها مطلع شوند.

می توانید بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی خدمات ارائه دهید

یکی از محدودیت های دست و پا گیر تمامی کسب و کارهای سنتی، محدودیت زمانی و مکانی ارائه خدمات است. شما اگر خودتان را غرق در کار کنید باز هم نمی توانید بیش از ساعات معینی در روز در شرکت و موسسه خود کار کنید. همچنین مشتریان شما تنها محدود با افراد ساکن در منطقه و شهر شما خواهد بود. محدودیت زمانی به خصوص برای افرادی که در شهرهای کوچک زندگی می کنند می تواند جلوی فروش و سود بیشتر را بگیرد.

طراحی سایت و استفاده از دنیای گسترده اینترنت به شما کمک می کند که بدون محدودیت زمانی و مکانی کار کنید. افراد در هر شهر، روستا و یا هر کشوری می توانند به صفحات مجازی شما وارد شده و درخواست خرید و یا دریافت خدمات کنند. علاوه بر عدم محدویت مکانی، طراحی سایت شما را از محدویت زمانی نیز خلاص می کند. مشتریان شما می توانند در هر ساعت از شبانه روز وارد سایت شما شده و خرید خود را انجام دهند. رفع این محدودیت ها می تواند مشتریان شما را به شکل غیر قابل باوری افزایش دهد.

طراحی وب سایت

هزینه های خود را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش خواهید داد

در هر کسب و کاری برای آن که به بازدهی و سود مناسب برسید، باید بتوانید هزینه های خود را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش دهید. کاهش هزینه ها نباید تاثیری روی کیفیت کار شما بگذارد و هنر شما کاهش هزینه ها در کنار بهبود کیفیت خدمات است. هزینه های شما متناسب با کسب و کارتان متناسب است. هزینه های شروع کسب و کار تا ادامه آن می تواند شامل هزینه اجاره مسکن، لوازم اداری مورد نیاز، تبلیغات،  استخدام کارمند، هزینه های آب و برق و گاز، مالیات و غیره می شود.

طراحی سایت و فعالیت در صفحات مجازی به شما این امکان را می دهد که با کاهش هزینه های اولیه و جاری خود، بازدهی و سود خود را چند برابر کنید. تمامی هزینه های شما با طراحی سایت می تواند تا چند ده برابر و گاهی تا چند صد برابر کاهش پیدا کند. اگر فعالیت شما تنها محدود به دنیای مجازی باشد، هزینه طراحی سایت بسیار از هزینه اجاره یا خرید یک ملک کم تر است. دیگر هزینه های عنوان شده نیز در این حالت برای شما بسیار کم تر خواهد بود.

طراحی سایت

طراحی سایت توسط شرکت ایزی وب

طراحی یک سایت مساله ای بسیار تخصصی است که هر فردی توانایی انجام آن را ندارد. حفظ امنیت اطلاعات، شکل ظاهری سایت و تناسب آن با خدمات و برند، سرعت، سئو داخلی و خارجی و ده ها موضوع دیگر مواردی است که در طراحی سایت باید مورد توجه قرار بگیرد.

در صورتی که برای سازمان دولتی و خصوصی یا فروشگاه خود به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید، می توانید آن را به متخصصان ما در ایزی وب بسپارید. ایزی وب از کادری متخصص و مجرب در زمینه طراحی و سئو سایت بهره مند بوده تا شما از نتیجه کار خود رضایت صد در صدی داشته باشید.

ایزی وب دارای جوایز و تندیس های بین المللی بسیاری از زمینه طراحی سایت می باشد. از مهم ترین این جوایز می توان به کسب ۵ مقام اول جشنواره وب ایران، کسب عنوان بهترین سایت دی ان ان امریکا و کسب ۴ مقام نخست جشنواره ساب پرتال شهرداری تهران می توان نام برد.

آخرین نوشته ها

  • درمان روماتیسم مفصلی

    روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علا...

    با در - دیدگاه‌ها برای روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علائمی دارد؟ بسته هستند

    روماتیسم مفصلی یک بیماری التهابی است که باعث التهاب و درد مفاصل می‌شود و در سالمندان این بیماری ممکن است نتیجه فرآیند طبیعی پیری و فرسایش مفاصل باشد، علائم آن شامل درد، سفتی و تورم در مفاصل است و می‌ تواند تحت درمان‌های مختلفی مانند داروها، فیزیوتراپی و تغییرات در سبک زندگی کنترل شود، در […]

  • بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد

    بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو د...

    با در - دیدگاه‌ها برای بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد بسته هستند

    بی نظمی تو کشوهای خونه کلافه کننده است، درسته؟ انگار هر بار که یه چیزی رو برمی داری، کل محتویات کشو میریزه بیرون! ما درکت می کنیم. به همین خاطر این راهنمایی رو تهیه کردیم تا بهت کمک کنه بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد رو پیدا کنی.

  • آشپزخانه صنعتی

    طراحی آشپزخانه صنعتی | کابینت صنعتی + سی...

    با در - دیدگاه‌ها برای طراحی آشپزخانه صنعتی | کابینت صنعتی + سینک صنعتی بسته هستند

    برای ورود به این صنعت پر سود، سرمایه‌گذاران باید آگاه باشند که با چالش‌ها و مشکلات مختلفی روبه‌رو خواهند شد. برای کنترل مشکلات در زمان تولید غذا با روش های صنعتی، رعایت اصول حرفه‌ای آشپزخانه صنعتی ضروری است و بخش اساسی و تاثیرگذار آن، طراحی آشپزخانه صنعتی است.

  • بوشن پلاستیکی

    بهترین برند بوشن پلاستیکی در بازار

    با در - دیدگاه‌ها برای بهترین برند بوشن پلاستیکی در بازار بسته هستند

    انتخاب برند مناسب برای هر محصولی، دغدغه ای همیشگی برای خریداران بوده است. این موضوع در مورد بوشن ها که نقش مهمی در سیستم های لوله کشی ایفا می کنند، نیز صدق می کند. در این مطلب به بررسی انواع بوشن، مزایا و کاربرد هر کدام پرداخته و در آخر به معرفی بهترین برند بوشن […]

  • تالار عروسی

    مهم ترین مسائلی که باید در عروسی خود رعا...

    با در - دیدگاه‌ها برای مهم ترین مسائلی که باید در عروسی خود رعایت کنید بسته هستند

    روز عروسی شما نقطه عطف مهمی است که آغاز یک سفر مادام العمر با شریک زندگی شما است. با شروع این مناسبت شاد، توجه به برخی مسائل کلیدی برای تضمین یک جشن آرام و به یاد ماندنی ضروری است. در این مقاله، مهم‌ترین جنبه‌های عروسی و تالار عروسی ایده آل را بررسی می‌کنیم که برای […]