پنج پیشنهاد برای انتخاب هدایای نفیس مدیریتی

بررسی و معرفی ۱۳۹۹/۰۳/۱۰

تبلیغات بخش اساسی هر برنامه بازاریابی موفق است که به عنوان یک تاکتیک بازاریابی موثر و به‌صرفه برای سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. گاهی کسب‌وکارهای مختلف از کالاهای تبلیغاتی بزرگ و کوچک برای توانمندسازی بازاریابی خود استفاده می‌کنند. هدایای تبلیغاتی از پربازده‌ترین نمونه‌های یاد شده در سال‌های اخیر به شمار می‌رود. پوشش گسترده و تنوع بالای این شیوه تبلیغات اغلب باعث تمایل شرکت‌ها به استفاده از آن است.
محصولات تبلیغاتی در ضمن بهبود وضعیت اقتصادی و چشم‌انداز آینده تجارت‌ها، باعث ایجاد محبوبیت و حس خوب در میان مشتریان خواهد شد. بدون اغراق شاید بتوان مخاطب محصولات تبلیغاتی را فراتر از مشتریان دانست. گاهی شناخت شما توسط همکاران، دوستان و سایر افراد جامعه کمک شایانی در بهبود جایگاه کسب‌وکار شما خواهد کرد. بدین ترتیب غفلت از این شیوه بازاریابی محبوب و کارآمد قابل چشم پوشی نخواهد بود.

مدیران به عنوان هدایت‌کننده یک بخش یا کل یک گروه شناخته می‌شوند. تفاوتی در حوزه‌ی تخصصی وجود ندارد و مسئولیت‌های سنگین یک مدیر همواره نقش بسیار مهمی در موفقیت‌های یک گروه خواهد داشت. این نقش پر اهمیت ویژگی‌های خاص خود را دارد و نیازمند نگاهی درخور توجه است. این مقدمه کوتاه کمک خواهد کرد تا مخاطب امروز هدیه تبلیغاتی خود را بهتر از قبل بشناسیم. هدایای تبلیغاتی مخاطبین مختلفی دارد که مدیران و مسئولین بالامرتبه از مهم‌ترین و خاص‌ترین آنها هستند. تهیه هدیه برای فردی با چنین جایگاه شغلی کمی سخت است و نیاز به دقت و تامل بیشتری دارد. چنانچه قصد دارید برای چنین فردی هدیه‌ تبلیغاتی خود را انتخاب کنید می‌بایست به نکاتی حیاتی توجه کنید.

مدیران تأثیر مثبت تبلیغات در دستیابی به مشتریان بالقوه به خوبی درک می‌کنند. آنها برای توسعه چهره برند و بهبود وفاداری مشتری توانایی‌های قدرتمندی دارند. بنابراین با کاری که شما قصد انجام آن را دارید از پیش آشنا هستند. این آشنایی کلی هم می‌تواند باعث تسهیل امور شود و هم با بی‌دقتی به یک شکست منجر خواهد شود.
هدیه دادن یک محصول تبلیغاتی باعث انتقال حسی خوب و جلب اعتماد خواهد شد. این اعتماد و ایجاد رابطه دقیقا همان چیزی است که در اصطلاح انگلیسی به آن “Good Faith” نیز می‌گویند. به عبارت دیگر در تعاملات انسانی، یک هدف صمیمانه است که بدون توجه به نتیجه تعامل، عادلانه و صادقانه به اشتراک گذاشته می‌شود. این اتفاق اغلب منجر به شروع یک رابطه و تعامل دوستانه خواهد شد.

هدایای تبلیغاتی از جوانب مختلف به سود شما و مخاطبتان خواهد بود. این ویژگی خاص هدایا است که بدون تردید در هیچ شیوه بازاریابی دیگری سراغ آن را نمی‌توان گرفت.

برای تهیه هدایای مدیریتی باید سبک و اصولی را رعایت کنید تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید. هرگز هدیه‌ای که برای استفاده در یک نمایشگاه استفاده می‌کنید برای مدیران مناسب نخواهد بود. منظور از این حرف صرفا نوع کالای استفاده شده نیست، بلکه نوع بسته‌بندی، کیفیت و نحوه اهدای آن است که باید درخور شان یک مدیر باشد. بدین ترتیب به طور خلاصه می‌توان گفت هدایا می‌بایست نفیس و ارزشمند باشند.

نکته مهم بعدی به میزان شناخت شما از مخاطب برمی‌گردد. جنسیت، سن، سلیقه و تخصصی مدیر مورد نظر شما در انتخاب هدیه تاثیری به سزا خواهد داشت. با در نظر داشتن این موارد قطعا دید بهتری نسبت به محصولات در دسترس برای هدیه دادن پیدا خواهید کرد.

در ادامه این مطلب به برخی از هدایای نفیس مناسب برای مدیران اشاره خواهیم کرد.

 

خودکار مدیریتی

مفید بودن عامل مهمی است که باید هنگام تصمیم گیری در مورد کالای تبلیغاتی در نظر بگیرید. لوازم تحریر همیشه برای یک دفتر کار مفید و شاید ضروری هستند. چند روش مقرون به صرفه و موثر مشابه برای دریافت پیام شما و قرارگیری روی میز کار وجود دارد. اما کدام یک می‌تواند بهتر از پس این مسئولیت برآید؟ خودنویس و روان‌نویس و خودکار مدیریتی از هدایای زیبا و کلاسیکی هستند که برای مخاطبتان قابل توجه خواهد بود. بسته به میزان بودجه، حق انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت. یک خودنویس لوکس و شیک یا پکیجی متشکل از دو روان‌نویس با کیفیت به جهت استفاده در امور کاری گزینه‌های متداول هستند. اما این‌ها تنها موارد در دسترس نیستند. بیش از هرچیز به کیفیت و زیبایی این هدایا توجه کنید و با یک بسته‌بندی صحیح و رسمی کار خود را انجام دهید. استفاده از تبلیغات شلوغ و زیاد به روی بهترین خودنویس‌ها هم باعث می‌شود هدیه دیگر جذاب و خوب جلوه نکند.

محصولات دیجیتال

اگر مدیری که قصد هدیه دادن به او را دارید صاحب یک استارت‌آپ است یا جوان و علاقه‌مند به تکنولوژی روز است بد نیست به علایقش احترام بگذاریم. این انتخاب به ایجاد یک صمیمیت کمک می‌کند و احتمال جلب توجه را بیش از پیش می‌کند. اسپیکر، پاوربانک، فلش‌مموری و شارژر وایرلس از نمونه‌های جذاب و دوست‌داشتنی هستند که اتفاقا بسیار کاربردی نیز به شمار می‌آیند. پیشنهاد می‌شود اگر توان هزینه زیادی برای هدیه تبلیغاتی ندارید از چند محصول ارزان‌تر به صورت یک ست هدیه دیجیتالی بهره ببرید و چنانچه توان مالی کافی را دارید از یک محصول خاص استفاده کنید. به طور مثال دستبند یا ساعت هوشمند و پاوربانکی که دارای پد شارژ وایرلس باشد از این موارد خاص و منحصر به فرد به شمار می‌آید.

محصولات تبلیغاتی دیجیتال با رشد روزافزون تلفن‌های هوشمند به طور مداوم در حال توسعه هستند. توجه شما به این بروز بودن علاوه بر جلب توجه مخاطب، جلوه‌ی عالی نیز از برند و طرز تفکر شما را به معرض نمایش می‌گذارد.

حتی استفاده از تکنولوژی در جنبه‌های دیگر بازاریابی نیز بسیار کاربردی و با اهمیت است. غرفه‌های شارژ بی‌سیم فرصت مناسبی را به بازاریاب‌ها می‌دهد تا بارها و بارها در مقابل مشتری خود قرار بگیرند و از این زمان کوتاه به بهترین نحو استفاده کنند.

 

هدایای چرم

محصولات تبلیغاتی که زمان بیشتری به همراه مشتری باشند شانس شما را برای ایجاد ارتباط موثر افزایش می‌دهند. نه تنها گیرنده محصول مفیدی را خواهد داشت که بتواند در سفرهای خود با خود از آنها استفاده کند، بلکه برند شما توسط افرادی که با آنها ملاقات می‌کنند و رهگذران نیز در طول مسیر نیز مشاهده می‌شود. اما چه چیزی بهتر از یک کیف چرم زیبا لیاقت همراهی مدیران را در طول روز خواهد داشت. جزو اولین تصاویری که از مدیر در ذهن شکل می‌گیرد فردی با کت و شلوار و کیف دستی است. پس چرا شما کسی نباشید که آن کیف را هدیه می‌دهید. هدایای چرمی، برای سال‌ها ماندگار خواهند بود و در طول زمان خسته‌کننده نخواهند شد. کافی است کمی بیشتر به این موضوع توجه کنید تا با انتخاب یک ست هدیه چرم متشکل از چند کالای کوچک یا یک کیف دستی چرم جذاب هدیه‌ای فوق‌العاده را آماده سازی کنید. این محصولات جذاب در تنوع بالا و برای هر مدیری قابل پسند خواهد بود.

صنایع دستی

اگر در نظر دارید که تا حد امکان هدیه‌ای نفیس و در عین حال خاص انتخاب کنید باید این گزینه را جدی بگیرید. صنایع دستی ارزشی معنوی در خود دارند که نشان‌دهنده طبع و ذوق هنری شما خواهد بود. ست‌های صنایع دستی یا تابلو‌های معرق کاری به شدت قابل توجه و مطلوب هستند. زحمت دستان یک هنرمند ایرانی که مزین‌کننده بخشی از منظره اتاق خواهد بود با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست. جنس این هدیه برای افراد ناخودآگاه حسی عمیق و نیک را به همراه خواهد داشت.

صنایع دستی به نوعی یک معامله برد برد است. چرا که کمتر کسی وجود دارد تا نظرش به این هدایای زیبا جلب نشود. اما انتخاب شما باز هم به میزان شناخت از مدیر مد نظرتان خواهد داشت.

ست های مدیریتی رومیزی

نوع دیگری از ست‌های تبلیغاتی وجود دارد که دقیقا مطابق میل مدیران طراحی و ساخته شده‌اند. ست‌های اداری و رومیزی شامل ابزارهایی مفید و کاربردی برای استفاده در طول یک روز اداری است. این هدایا قابلیت سفارشی شدن دارند و با ترکیبی مطابق میل شما به صورت یک پکیج کامل به روی میز مدیران قابل استفاده هستند. تنوع بالا در ابزارها و طرح امکان انتخابی گسترده را به شما خواهد داد. بنابراین به عنوان یک هدیه عامه پسند و کاربردی این گزینه ارزش بالایی خواهد داشت و تا حدودی کار شما را نیز آسان خواهد کرد.

این موارد گزیده‌ای از هدایای نفیس مناسب مدیران هستند. اما چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید به مشاورین ما در حس هفتم مراجعه کنید.

آخرین نوشته ها

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]

  • جک s3

    جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب

    با در - دیدگاه‌ها برای جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب بسته هستند

    جک S3، یک کراس اوور چینی است که از سال ۱۳۹۵ توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار ایران تبدیل شد. در این مقاله، به بررسی کامل جک S3 در تمامی جوانب می‌پردازیم.