هزینه سفر به مشهد با هواپیما از شیراز

بررسی و معرفی ۱۳۹۹/۰۶/۱۰

تور مشهد

گردشگران و زائران زیادی هرسال در روزهای تابستان و ایام عید از شیراز به مشهد می‌روند. کنار این دسته از افراد، مسافران، دانشجویان و اساتید زیادی از شیراز برای شرکت در سمینارها، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی به مشهد می‌روند. سفر به مشهد ازطریق هواپیما، قطار، اتوبوس و ماشین شخصی امکان‌پذیر است. هریک از این روش‌ها هزینه خاص خودش را دارد؛ همچنین با انتخاب هرکدام از این چهار روش، مدت‌زمانی متفاوت در راه هستید. اگر بودجه کافی برای سفر به مشهد دارید، ترجیحا سفر با هواپیما را انتخاب کنید. با هواپیما سریع‌تر به مشهد می‌رسید و می‌توانید از امکانات ویژه سفرهای هواپیمایی بهره‌مند شوید. درادامه با ما همراه باشید تا ضمن بررسی فرودگاه‌های مشهد و شیراز و اطلاعاتی کلی درباره هریک، هزینه سفر به مشهد با هواپیما از شیراز را نیز موردبحث قرار دهیم.

تور مشهد

سفر به مشهد با قطار از شیراز

اگر با قطارهای پنج ستاره تور مشهد را تجربه کنید، سفر به مشهد برایتان بسیار به‌یادماندنی می‌شود. اگر در تور مشهد سفر با قطار را انتخاب کنید، باید هزینه‌ای بین ۶۵۰ هزارتومان تا یک‌ونیم میلیون تومان بپردازید. تفاوت این قیمت به کیفیت شرکت مسافربری، کیفیت هتل و تعداد روزهای سفر بستگی دارد. سفر از شیراز تا مشهد با قطار حدود ۱۲ ساعت طول می‌کشد. اگر بخواهید بدون تور مشهد به سفر بروید، باید حدود ۱۳۰ هزارتومان برای بلیط بپردازید. ازجمله قطارهایی که شما را از شیراز به مشهد می‌برند، می‌توان به فدک، نورالرضا، رجا، بن ریل، جوپار، ریل ترابر سبا، مهتاب سیرجم و پارس لاریم اشاره کرد. هریک از این قطارها خدماتی مانند بسته پذیرایی، پریز برق، تخت‌خواب، بسته بهداشتی، بسته خواب، آب معدنی و… دراختیارتان می‌گذارد. برای کنسلی بلیط قطار باید توجه کنید که بلیط‌تان را از چه سایتی خریده‌اید. اگر بلیط سفر با تور مشهد را از سایت علی بابا خریده باشید، به‌راحتی و بدون جریمه می‌توانید آن را کنسل کنید.

سفر به مشهد با ماشین شخصی

اگر می‌خواهید با خودروی شخصی‌تان به شهر مشهد بروید و تمایلی به خرید تور مشهد ندارید، سه راه برای رسیدن به مشهد خواهید داشت. مسیر اول حدود ۱۷۳۱ کیلومتر تا مشهد فاصله دارد؛ در این راه طولانی حدود ۱۸ ساعت طول می‌کشد تا به مشهد برسید. این راه از دو مسیر دیگر طولانی‌تر است؛ اما از شهرهای اصفهان، کاشان، قم، سبزوار و… می‌گذرد. اگر برای بازدید از جاهای دیدنی این شهرها توقف کنید، سفرتان به‌یادماندنی‌تر می‌شود. در مسیر دوم بعد از عبور از استان کرمان باید وارد استان سمنان شوید. در این مسیر از شهر سبزوار نیز خواهید گذشت. طی این مسیر با مسافت ۱۳۷۳ کیلومتری، حدود ۱۶ ساعت طول می‌کشد. راه سوم شما را زودتر از سایر راه‌ها به مشهد می‌رساند. در این مسیر ۱۳۴۳ کیلومتر را پشت‌سر می‌گذارید و از شهرهای کاشمر و تربت حیدریه می‌گذرید. در این راه ۱۵ ساعت در جاده‌های بین شیراز تا مشهد هستید.

فرودگاه شیراز

فرودگاه بین‌المللی شیراز با شرکت‌های هواپیمایی آسمان، ایران ایر، ماهان، کاسپین، معراج، وارش، ایران ایرتور، سپهران، آنا، کیش ایر، قشم، زاگرس، ایرعربیا، فلای دبی، قطر ایرویز، سلام ایر و ترکیش ایرلاینز همکاری می‌کند. هرروز پروازهای مختلفی به مقصد شهرهای داخلی و کشورهای دیگر انجام می‌شود. برخی از شهرهای این کشورهای خارجی استانبول، دوحه، شارجه، دبی، نجق، کویت، مدینه و مسقط هستند. ازجمله امکانات فرودگاه شیراز می‌توان به خودپرداز، سرویس حمل‌ونقل رایگان معلولان، باجه ارزی، فروشگاه، پارکینگ، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی، دریافت ویزا، خریدوفروش بلیط، اطلاعات پرواز و… اشاره کرد. اگر تور هوایی مشهد از تهران خریده‌اید، باید دو ساعت قبل از حرکت هواپیما در فرودگاه باشید و چمدان‌های خود را تحویل دهید. با تهیه تور مشهد دیگر نیازی نیست دغدغه خرید جداگانه بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید به شهر زیارتی مشهد سفر کنید.

بلیط سفر به مشهد

فرودگاه مشهد

۷۰ سال از تاسیس فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد می‌گذرد. فرودگاه هاشمی‌نژاد دومین فرودگاه پرتردد کشور است. فرودگاه مشهد بزرگ‌ترین مرکز آموزش هوانوردی شرق کشور محسوب می‌شود؛ این مرکز آموزشی امکانات مناسبی برای آموزش دانشجویان دارد. برای مثال چند فروند هواپیمای ویژه برای تمرین دانشجویان رشته خلبانی درنظر گرفته شده است. از این فرودگاه پروازهایی به شهرهای داخلی کشور و سایر کشورهای خارجی انجام می‌شود. ازجمله کشورهای خارجی که ازطریق پرواز مستقیم با این فرودگاه درارتباط هستند، می‌توان به عراق، کویت، عمان، قطر، دبی، کابل و… اشاره کرد. فرودگاه مشهد چهار پارکینگ مجهز دارد که درمجموع امکان پشتیبانی از ۵۰۰۰ خودرو را به‌شکل هم‌زمان دارند. از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد هشت کیلومتر تا حرم رضوی و مرکز شهر، ۱۱ کیلومتر تا ایستگاه راه‌آهن و هشت کیلومتر تا پایانه مسافربری مشهد فاصله دارید.

بیشتر بخوانید : معرفی هتل انقلاب مشهد

هزینه سفر هوایی از شیراز به مشهد

آسان‌ترین راه سفر به مشهد مقدس، راه هوایی و سفر با هواپیما است. اگر تور مشهد بخرید، قیمت بلیط هواپیمای شیراز به مشهد برایتان بسیار به‌صرفه تمام می‌شود. در این سفر هوایی حدود یک ساعت و نیم در پرواز خواهید بود. قیمت بلیط هواپیما از شیراز به مشهد متناسب با قیمت روز محاسبه می‌شود؛ به‌این‌ترتیب شرایط کلی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… روی قیمت بلیط هواپیمای شیراز به مشهد تاثیر دارند. اگر بدون تور مشهد به سفر بروید، باید بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزارتومان برای خرید بلیط هواپیما در مسیر شیراز به مشهد بپردازید. تور مشهد تا حد زیادی هزینه‌هایتان را کاهش می‌دهد. با خرید تور مشهد ۷۵۰ هزارتومان برای بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، رزرو و اقامت دو روزه در هتل و سایر خدمات تور پرداخت می‌کنید. این قیمت در مقایسه با هزینه خرید بلیط هواپیما، آن هم فقط برای یک مسیر، شگفت‌انگیز و بسیار ارزان به‎نظر می‌رسد.

 

آخرین نوشته ها

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]

  • جک s3

    جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب

    با در - دیدگاه‌ها برای جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب بسته هستند

    جک S3، یک کراس اوور چینی است که از سال ۱۳۹۵ توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار ایران تبدیل شد. در این مقاله، به بررسی کامل جک S3 در تمامی جوانب می‌پردازیم.