پنج تا از هتل های قیمت مناسب کیش برای یک اقامت ارزان

بررسی و معرفی ۱۴۰۰/۰۲/۲۹

هتل کیش

اسم کیش که به میان می آید، خیلی‌ها به یک جزیره لوکس فکر می کنند که قیمت هتل‌هایش، نجومی است. خوب؛ البته کیش جزیره گرانی است و هتل ۵ ستاره هم کم ندارد. اما پیدا کردن هتل قیمت مناسب و ارزان هم در این بهشت جنوبی ایران، محال نیست. هتل های سه ستاره و حتی چهارستاره ای هستند که با امکانات مناسب، قیمت معقولی دارند. اگر قصد رزرو هتل کیش را دارید و در جستجوی یک اقامتگاه قیمت مناسب هستید، جااینجاس در این مسیر شما را همراهی می کند.

هتل ارم کیش در بلوار خیام

حالا که براساس قیمت هتل کیش، دنبال اقامتگاه هستید؛ ما هم معرفی هتل ارم را با قیمت آن آغاز می‌کنیم. ارزان ترین واحد، اتاق های رو به جزیره و گران ترین هم، سوئیت های دوخوابه چهارتخته رویال هستند. به طوری که اولی حدود ۳۰۰ هزار تومان و دومی در حدود ۸۵۰ هزار تومان برای شما هزینه دارد. البته هتل اتاق های دیگری هم دارد؛ مثل اتاق دوتخته رو به دریا، اتاق سه تخته رو به جزیره، اتاق سه تخته رو به دریا و سوئیت دوتخته رویال رو به دریا.

اما مهم تر از نوع اتاق ها، امکانات موجود در آنها و خود هتل است. این خدمات شامل موارد زیر می شود:

امکانات اتاق ها: اینترنت، صبحانه و چای ساز، حمام مجهز به لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان و کمد لباس و پنجره.

خدمات هتل: سه رستوران(سبز، گردان و رویال)، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ و چایخانه سنتی، مرکز خرید، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، خدمات تور، پارکینگ و تاکسی سرویس.

هتل کیش

این مقالات را حتما بخوانید:

کدام هتل های جزیره کیش اتاق کابانا دارند؟

۶ تا از هتل های کیش که مسافران عاشق آنها هستند

راهنمای جامع رزرو هتل در کیش؛ ۳ نکته مهم که باید بدانید

کدام هتل های کیش بهترین استخرها را دارند؟

بهترین هتل های کیش

هتل گامبرون کیش در میدان ساحل

هتل گامبرون از دیگر هتل های ۳ ستاره کیش است که نسبت به امکانات خود؛ قیمت مناسبی دارد. اتاق‌های دوتخته با شبی ۲۶۵ هزار تومان؛ ارزان‌ترین و سوئیت‌های دوخوابه چهارتخته با شبی ۸۰۰ هزار تومان، گران‌ترین واحد هتل هستند. تنوع واحدهای اقامتی هم مزیت بزرگی برای آن است. اتاق های سه و چهار تخته و سوئیت های یکخوابه چهارتخته نیز در گامبرون وجود دارند. حالا نگاهی به امکانات هتل می اندازیم:

امکانات اتاق ها: صبحانه، دروار و مبلمان، حمام و لوازم بهداشتی، صندوق امانات، تلویزیون، سرویس فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش و بالکن.

خدمات هتل: رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، فروشگاه، فضای سبز، سالن بیلیارد و تاکسی سرویس.

هتل پارمیدا کیش در میدان ساحل

هتل پارمیدا از دیگر هتل های نسبتا ارزان جزیره است. این هتل کیش، ۴ ستاره بوده و بازه قیمت اتاق هایش بین ۳۶۰ تا ۶۵۰ هزار تومان است. در واقع دو نوع اتاق در پارمیدا وجود دارد؛ یکی اتاق های دوتخته دبل و توئین و دیگری سه تخته. تنها تفاوت این است که برخی از اتاق ها، هافبرد و بعضی دیگر معمولی هستند.

امکانات اتاق‌ها :مبلمان، دراور، میز تحریر،تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، حمام ولوازم بهداشتی، بالکن، سرویس فرنگی، اینترنت.

خدمات هتل: رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی؛ پارکینگ رایگان، استخر، سونا و جکوزی؛ تاکسی سرویس، زمین ورزشی، سالن ماساژ، آژانس مسافرتی، خودپرداز و فضای سبز.

هتل ارزان کیش

هتل هلیا کیش در بلوار ساحل

هتل هلیا اتاق های دوتخته، سه تخته و چهارتخته دارد که برخی معمولی و برخی هافبرد هستند. باید بدانید که این هتل کیش، سه ستاره و قیمت هایش از ۳۳۵ تا ۶۷۵ هزار تومان است. حالا نگاهی به امکانات موجود در اتاق ها و خود هتل می اندازیم:

امکانات اتاق ها: مبلمان، رخت آویز، یخچال، تلویزیون، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی، صندوق امانات و مینی بار.

خدمات هتل: رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی؛ تاکسی سرویس، خدمات تور و فضای سبز.

هتل سارا کیش در خیابان رودکی

هتل سارا یک هتل سه ستاره است که قیمت اتاق های آن بین ۲۶۰ تا ۵۱۰ هزار تومان است. در واقع واحدهای هتل شامل اینها می شوند: اتاق های دوتخته معمولی و لوکس، سه تخته معمولی و لوکس، چهارتخته و سوئیت های یکخوابه سه تخته رویال می شوند. اما این اتاق ها چه دارند؟

امکانات اتاق ها: یخچال، مبلمان، دراور، بالکن، صندوق امانات، سرویس فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی، تلویزیون و کمد لباس.

خدمات هتل: رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی؛ آژانس مسافرتی، ترانسفر رفت و تاکسی سرویس.

هتل کیش ارزان

سئوالات متداول درباره هتل های کیش

هتل های پنج ستاره کیش کدامند؟

جزیره زیبای کیش یکی از آن مقصدهای گردشگری است که هتل ۵ ستاره زیاد دارد. نام این اقامتگاه ها عبارت است از: هتل مارینا پارک، هتل ترنج، هتل داریوش، هتل پانوراما، هتل میراژ، هتل شایان، هتل کوروش، هتل آرامیس پلاس، هتل شایگان، هتل ویدا، هتل ایران، هتل پارمیس و هتل بین المللی کیش.

آیا کیش هتل آپارتمان هم دارد؟

بله. دو هتل آپارتمان کیش عبارتند از هتل تعطیلات و هتل پارسیان که سه ستاره هستند. خوب است بدانید که این دو اقامتگاه گزینه های ایده آلی برای آنهایی هستند که به دنبال هتل ارزان کیش می باشند.

دیگر هتل های قیمت مناسب کیش کدامند؟

خوشبختانه تعداد هتل های ارزان کیش اصلا کم نیست. بنابراین لازم نیست نگران باشید. علاوه بر اقامتگاه های بالا، هتل های اقتصادی دیگری هم در این جزیره وجود دارند؛ مانند: هتل های سه ستاره سان رایز، سیمرغ، شایلی، جام جم، پارسیان، رُیان قائم و آریان. شما می توانید وارد صفحه رزرو هتل کیش در جااینجاس(متعلق به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا) شوید و بازه قیمت مورد نظر خود را مشخص کنید. سپس هر کدام از هتل ها را از بُعد امکانات، خدمات و موقعیت مکانی بررسی کنید. توصیه می کنیم این کار را حتما انجام دهید. چرا که یک هتل ارزانِ فاقد امکانات مناسب، به سود شما نخواهد بود.

آخرین نوشته ها

  • چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار

    با در - دیدگاه‌ها برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار بسته هستند

    به طور کلی آگهی ها در راستای رسیدن به اهداف مختلفی در روزنامه چاپ می شوند. بسیاری از افراد جهت اهداف تبلیغاتی و آگاهی دادن در خصوص کسب و کار خود این اقدام را انجام می دهند و برخی دیگر اهداف دیگری دارند. در این راستا برای مشاهده نمونه آگهی غرفه نمایشگاه در تهران و […]

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]