راهنمای گام به گام راه های کسب درآمد از سایت

بررسی و معرفی ۱۴۰۰/۰۴/۱۲

ممكن است گروهی از افراد اینگونه فکر کنند که کسب و کار اینترنتی یا روش کسب درآمد از اینترنت و سایت برای آدم های راحت طلب و تن پرور است و این طرز فکر صرفا به دلیل عدم آگاهی و آشنایی آنها در این زمینه میباشد.در دنیای مدرن و ديجيتالى امروز که پیشرفت و تکنولوژی حرف اول را میزند ، كسب و کار اینترنتی و داشتن سایت جزو فعالیت ها و شغل های موفق و حرفه ای حساب میشود.البته ناگفته نماند که درآمد از سایت نیازمند افراد خلاق و باهوشی است که مطالعه و علم لازم را در این مورد داشته باشند و به طور دائم با فضای دیجیتال و پیشرفت های روز دنیا در ارتباط باشند.

بر خلاف گروه اول عده ای به کسب درآمد از اینترنت علاقه زیادی دارند و عقیده دارند نسبت به شرایط جامعه امروز به عنوان شغلی پر سود و مزیت به حساب می آید. اما در کنار این علاقه ترس ها یا مانع هایی هم در نظر می گیرند ، مثلا اینکه زمان زیادی باید بگذرد تا فعاليت سایتی یا مجازی آن ها شناخته بشود و به مرحله سود دهی برسد یا اینکه هزینه زیادی را از اول باید درنظر بگیرند و با این ترس که آیا هزینه و سرمایه خرج شده بازگشت خواهد داشت یا فقط میتواند یک ریسک باشد…؟

فعالیت های اینترنتی و کسب درآمد از سایت و فضای مجازی نیازمند اراده و توانایی بالا و تخصص لازم میباشد تا بتوان در موقعیت و زمان مناسب از آن ها بهره مند شد.همچنین برای افرادی که علاقمند به کسب و کار اينترنتى هستند ولی راه و روش اصولی آن را نمیدانند میتوانند از سایت های معتبر و حرفه ای آموزشی مانند فرادرس استفاده کنند و آموزش و مهارت لازم را کسب کنند.

 

مزیت های کسب درآمد از طریق اینترنت و سایت

 

  • مهمترین مزیت کسب و کار اینترنتی این است که محدویت مکانی برای آن تعریف نشده است یعنی در هر موقعیت مکانی و هر زمانی میتوان فعالیت داشت برای مثال ممکن است شما درخانه با لباس راحتی و جای دنج نشسته باشید و به کمک یک سیستم و به دور از استرس ها و سختی های مسیر و رفت و آمد کسب درامد عالی داشته باشید.

 

  • مزیت دیگر تنوع بالا در فعالیت های اینترنتی است یعنی در هر زمینه ای از جمله: تحصیلی و آموزش ، خرید و فروش ، پزشکی و مشاوره و سایر فعالیت ها هر شخصی میتواند متناسب با تخصص و مهارت خود کسب درآمد داشته باشد.

 

  • برای شروع یک فعالیت مجازی در ابتدا نیاز به یک سیستم فوق قوی و پیشرفته نیست و یک سیستم معمولی هم میتواند کار راه انداز باشد و نیاز به هزینه و سرمایه بالا برای راه اندازی سیستم خاص نیست.

 

آشنایی با چند روش کسب درآمد از طریق سایت

 

وبلاگ نویسی: یکی از شناخته شده ترین راه کسب درآمد از سایت وبلاگ نویسی است که با گذشت زمان هم همچنان جایگاه ویژه خود را دارد.کسی که وبلاگ نویسی میکند در مورد مطلب و موضوع مورد نظر تحقیق و بررسی ها لازم را انجم میدهد و با بهره مندی از مطالعات و پژوهش های خود میتواند یک مقاله حرفه ای و به روز از خودش داشته باشد و هرجه مطلب قوی تر و حرفه ای تر باشد بازدید و طرفدار بیشتری در گوگل خواهد داشت.ساخت تبلیغات بنری و فروش بک لینک و تبلیغ های کلیکی مواردی از راه های کسب درآمد از سایت میباشد که با گذشت زمان و تجربه هایی که در این مسیر کسب میکنید در نهایت میتوانید به یک وبلاگ نویس حرفه ای تبدیل شوید.

 

رپورتاژ: ایجاد رپورتاژ آگهی برای کسی که میخواهد سایت راه اندای کند نکته بسیار مهم و قابل توجهی است ، زیرا به کمک این بخش درآمد شخص از سایت افزایش پیدا میکند. رپورتاژ در قالب مطلب و مقاله ی تبلیغاتی داخل سایت های تخصصی که فقط مخاطب آن کسب و کار از آن دیدن میکند منتشر میشود. سایت هایی که شناخته شده تر و مخاطبین بیشتری برای بازدید دارند میتواند برای پذیرش تبلیغات در سایت خود از بقیه مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی بابت انتشار و معرفی آنها هزینه دریافت کند.

از نمونه وبسایت های معتبر میتوان به سایت نشریلا اشاره کرد که در زمینه سرویس بررسی و معرفی محصول بسیار موفق و پر بازدید بوده است.

تفاوت رپورتاژ آگهی با سایر تبلیغ ها این است که مانند بعضی از بنرهای تبلیغاتی بلند و طولانی و پر حجم که بیشتر باعث کلافه شدن مخاطب میشود نیست. رپورتاژ نارضایتی مخاطبان را به حداقل میرساند و برای مخاطب خود جذابیت ایجاد می کند. در این روش میزان کسب درآمد شما به پیشرفت و بهینه بودن سایت شما بستگی دارد. هرچه تلاش در جهت ارتقا و بهبود بیشتر عملکرد سایت بیشتر باشد درآمد هم بیشتر خواهد شد.

 

 

مشارکت در فروش: مشارکت و همکاری در فروش درواقع یک روش بازاریابی است که صاحبان سایت از طریق معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات ارائه دهندگان به فروش می رسانند و در قبال تعداد مشتری های جذب شده از طریق سایتشان پورسانت دریافت میکنند.میزان این پورسانت به توافق و قرارداد بین دارنده سایت و ارائه دهنده ی محصول و خدمات بستگی دارد.

 

تبلیغات کلیکی: روش کسب درآمد کلیکی بسیار گستره است.هر چه سایت شما اصولی تر و پربازدیدتر باشد درآمد هم در این روش افزایش پیدا میکند.هدف این سایت ها تبلیغات و معرفی کسب درآمد به کاربران است.از نمونه سایت های معتبر در این زمینه سایت کاپریلا میباشد.

تبلیغات کلیکی از طریق سایت ها و موتورجستجو انجام میشود و به این صورت است که در قبال هر کلیک هزینه ای دریافت میگردد.مقدار این هزینه بر اساس میزان بازدیدها و کلیک هایی که مخاطبان انجام میدهند حساب میشود.

در سایت های کلیکی موقعیت قرار دادن بنر تبلیغاتی برای همه وجود دارد و از طریق عضو شدن افراد در این سایت ها کلیک و ترافیک دریافت میکنند.در واقع شما در این روش به عنوان دارنده ی سایت یک واسطه به حساب می آیید و با دریافت هزینه تبلیغات آگهی درخواست دهنده را منتشر میکنید. با کمک این روش هم درآمدی برای شما صورت گرفته و هم کسانی که آگهی خود را در سایت شما ثبت میکنند به سادگی میتوانند محصولات و خدماتشان را به مشتری ها و مخاطبان مورد نظر معرفی کنند.البته مسائل مربوط به تبلیغات و درآمد کلیکی بسیار گسترده است و در چند جمله نمی توان همه موارد را به طور کامل توضیح داد.

برای کسانی که در این زمینه اطلاعاتی ندارند یا روش کسب درآمد از سایت را نمی دانند بهتر است پژوهش ها و آموزش های لازم و کاربردی را داشته باشند برای درک و یادگیری بیشتر میتوان از سایت موفق و محبوبی مثل فرادرس که سابقه بالا در زمینه آموزش های آنلاین و مجازی دارد استفاده کرد و از آموزش های حرفه ای آن در زمینه ی کسب درآمد کلیکی و سایر مباحث آموزشی مثل برنامه نویسی و آموزش وردپرس که با وجود اساتید مطرح و خبره ارائه میشود استفاده کرد.

 

 

ساخت ویدیوهای آموزشی: تفاوت این روش با سایر روش ها این است که نیازمند یکسری ابزار برای ضبط فیلم ها و محتوای آموزشی دارد. برای اینکه بتوان در زمینه آموزش و ساخت ویدیوهای آموزشی کسب درآمد کرد باید در یک حرفه و موضوع تخصص و مهارت داشت به عنوان مثال دبیرانی که به صورت مجازی تدریس میکنند از جمله آموزش برنامه نویسی ، آموزش طراحی وبسایت ، آموزش دروس دانشگاهی و …

 

دیجیتال مارکتینگ: امروزه مسئله ای که بسیار زیاد درباره آن صحبت میشود مسئله کسب و کار اینترنتی و سایت است و هر روز مشاهده می کنیم به تعداد افرادی که به سمت دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتالی) روی می آورند اضافه میشود. دلیل این افزایش و روی آوردن میتوان به تنوع بالای شغلی و نامحدود بودن آن اشاره کرد.

دیجیتال مارکتینگ فضای بسیار گسترده و بزرگی است که با گفتن چند جمله نمیتوان مفهوم کلی را برای افرادی که اطلاعات لازم را ندارد رساند.اگر آشنایی لازم درمود بازاریابی دیجیتالی و روش های کسب درآمد در آن را ندارید میتوانید با مراجعه به سایت فرادرس و آموزش دیجیتال مارکتینگ اطلاعات و آموزش لازم و مفیدی در این زمینه کسب کنید.

 

 

طراحی و چگونگی راه اندازی سایت

 

برای یادگیری و آموزش طراحی سایت ابتدا باید تحقیقات و پژوهش های زیادی در این زمینه داشته باشیم و از آموزش ها و گام های کارآمد بهره مند شویم. انتخاب نام درست و مناسب برای سایت و طراحی زیبا و کاربردی نکات مهم دیگری است که باید به این موارد در طراحی یک سایت توجه خاصی داشت.ساخت و طراحی سایت با روش های به روز برنامه نویسی انجام میشود .

طراحی اصولی و حرفه ای در سایت میتواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت سایت و کسب درآمد در آن داشته باشد. یکی از به روزترین و جامع ترین آموزش ها در این زمینه آموزش های طراحی و راه اندازی سایت فرادرس است. فرادرس با بهره گیری از اساتید مطرح و با تجربه توانسته موفقیت های چشمگیری در زمینه آموزش آنلاین کسب کند. محتواى کارآمد و مناسب در پیشرفت یک سایت اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا یک سایت با محتوای ضعیف نمی تواند جایگاه خوبی در دسته بندی های گوگل داشته باشد.

 

 

میدانیم که در جهان امروز تبلیغات جایگاه خاص و ویژه ای دارد و در واقع حرف اول را در زمینه کسب و کار میزند. اين روز ها در فضای اینترنت تعداد زیادی از سایت ها را می بینیم که از راه خدمات رسانی به مردم کسب درآمد می کنند از جمله این سایت ها می توان به سایت فرادرس اشاره کرد.

این سایت با بکارگیری از مجهزترین امکانات در زمینه آموزش آنلاین تا به امروز توانسته در رده ی سایت های پر بازدید و محبوب قرار بگیرد.

فرادرس بجز کسب سود و درآمدی که خودش در زمینه آموزش دارد فرصت های شغلی هم برای علاقمندان و افرادی که در زمینه آموزشی مهارت دارند فراهم کرده است.

اگر میخواهید یک کسب و کار پر درامد و آنلاین داشته باشید ولی هنوز نمی دانید چطور باید سایت شخصی خود را طراحی و راه اندازی کنید باید بگویم که سایت فرادرس از طریق آموزشهای جامع و اصولی که در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی دارد این مسیر را برای شما بسیار آسان کرده است.

آخرین نوشته ها

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]

  • جک s3

    جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب

    با در - دیدگاه‌ها برای جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب بسته هستند

    جک S3، یک کراس اوور چینی است که از سال ۱۳۹۵ توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار ایران تبدیل شد. در این مقاله، به بررسی کامل جک S3 در تمامی جوانب می‌پردازیم.