معرفی بهترین کتاب های موفقیت در ثروت

بررسی و معرفی ۱۴۰۰/۰۶/۲۶

 

برای رسیدن به موفقیت در پولدار شدن،یکی از عادتهایی که باید به وجود آورید و تا آخر عمرتان به آن پایبند بمانید مطالعه کتاب های معتبر و با کیفیت است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی چند کتاب برتر در این زمینه بپردازیم تا با مطالعه آنها راه‌های موفقیت در ثروت را بیاموزید.

  • پدر پولدار پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی

این کتاب پرفروش ترین کتاب مدیریت مالی شخصی است که به بیش از ۸۰ زبان دنیا ترجمه شده است.این کتاب بسیار بسیار پرفروش است و دیدگاه‌های رک و راستی راجع به ثروت به شما انتقال می دهد،متن ساده و بامزه ای دارد و اکثر کتابفروشی ها آن را می شناسند.

رابرت از دو نفر در زندگی اش می گوید،اولی پدر خودش که فقیر است و دومی پدر دوستش که پولدار است و اینکه چه مواردی را درباره کسب و افزایش ثروت باید دانست و در زندگی بکاربست سخن می‌گوید.هر کدام ازین پدرها درس هایی راجع به پول به این پسر بچه می آموزند که با هم خیلی تفاوت دارد.

پدر بی پول ازاقتصاد آگاهی چندانی ندارد و برای تأمین پول مورد نیازبرای معیشت خود کار می‌کند و بلد نیست کار چندانی با پول انجام دهد.اما پدر پولدار برای پول کار نمی‌کند،پول برایش کار می‌کند.از نظر مالی و اقتصادی آدم باسوادی است و ۶ درس به پسرک یاد می‌دهد که چطور پولدار شود.

۲- ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج کلاسون

این کتاب نسبتا کوچک درباره ثروتمندترین مرد دنیای کهن و ۷ درسی است که او به دو دوست خود برای ثروتمند شدن می‌دهد.درس هایی که به هیچ وجه قدیمی نمی شوند،یکی از نصیحت های کتاب این است که بعد از دریافت هر درآمدی،اول از همه به خودت پرداخت کن.

بکار بردن قوانین مدیریت ثروت این کتاب به شما کمک می‌کند تا دید عمیق تری نسبت به درآمد و نحوه خرج کردن آن داشته باشید.

۳- بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

در این کتاب تحقیقات ۲۰ ساله نویسنده در مورد زندگی ثروتمندان جمع آوری شده است.و اینکه ۱۶ قانون موفقیت را کشف کرده. همچنین ۱۳ قدم برای رسیدن به  آرزوها بررسی شده است.این کتاب از جمله کتاب های پر فروش در زمینه روان‌شناسی موفقیت و کسب ثروت است.

از بزرگترین دلایل شهرت این  کتاب این است که از راهکارهای افراد موفقی چون اندرو کارنگی و دیگر ثروتمندان مشهور درس گرفته و نه فقط یک نفر بلکه تعداد قابل ملاحظه ای از افراد رمز  موفقیت خود را در این کتاب بیان کرده اند.

پس از خواندن این کتاب می توانید در حوزه های مالی خصوصا بازار بورس بسیار بهتر فعالیت کنید.

 

۴- همسایه میلیونر نوشته توماس جی استنلی

این کتاب بر اساس مطالعه شیوه زندگی بیش از هزار مرد ثروتمند به دست آمده. این کتاب با تمرکز بر روی افراد عادی با درآمدهای معمولی است که با تنظیم هزینه ها و جمع کردن سرمایه خود ثروتمند شدند.ثروتمندان واقعی کسانی نیستند که درآمد بالایی دارند  بلکه با درآمد معمولی هم می‌توان به ثروت رسید و میلیونر شد.

مهم ترین تفاوت بین ثروتمندان و افراد معمولی سبک زندگی غیر مصرف گرایانه ای است که دارند.میلیونرها عادت دارند بیشتر دارایی خود را در جاهای مختلف سرمایه گذاری کنند تا اینکه آن را صرف مخارج روزمره با خرید های گران قیمت کنند‌.این مهم تربن برگ برنده ثروتمندان است.شاید عجیب باشد ولی ۹۰ درصد میلیونرها در خانه هایی با ارزش کمتر از یک میلیون دلار زندگی می‌کنند.

۵- اسرار ذهن ثروتمند (مسلط شدن روی بازی درونی ثروت) اثر تی هارو اکر

اکر یکی از میلیونرهای جهان است که سعی می‌کند تا راه‌های مختلف ثروتمند شدن  را به مردم جهان بیاموزد.

این کتاب سعی می‌کند به ما بفهماند که موفقیت و ثروت چیزی نیست که فقط با تلاش بی وقفه به دست بیاید.در واقع موفقیت اصلی از ذهن ما ریشه می گیرد و در دنیای بیرونی ما انعکاس پیدا می‌کند. این کتاب به ما می آموزد که چطور می‌توان از صفر شروع کرد و با خود واقعی روبه رو شد.

این کتاب به خواننده می‌گوید که ذهنیت های اشتباه درباره پولدار شدن را کنار بگذارد و با ذهنیتی تازه به استقبال پیشرفت‌ها برود.

منبع: https://www.zoomit.ir/pr/373918-telketab-book-shop/

 

 

 

آخرین نوشته ها

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]

  • جک s3

    جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب

    با در - دیدگاه‌ها برای جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب بسته هستند

    جک S3، یک کراس اوور چینی است که از سال ۱۳۹۵ توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار ایران تبدیل شد. در این مقاله، به بررسی کامل جک S3 در تمامی جوانب می‌پردازیم.