اجاره تاورکرین همراه قیمت و عقد قرار داد اجاره جرثقیل برجی

بررسی و معرفی ۱۴۰۰/۰۹/۱۵

اجاره تاورکرین یا همان چرثقیل برجی بهترین پیشنهاد برای ساخت تک پروژه است . قیمت اجاره تاورکرین بستگی به تناژ ان دارد که در قرار داد تاورکرین اسد ماشین به صورت شفاف ذکر شده است .

اجاره تاورکرین

 

اجاره تاورکرین : بسیاری از پروژه ها در مدت زمان کوتاهی به اتمام می رسند و بعضی از سازندگان تمایل به ساخت تنها یک پروژه دارند. این قبیل مشتریان بهتر است به جای خرید تاور اقدام به اجاره آن نمایند زیرا نگهداری تاورکرین در اتمام پروژه نیازمند حداقل فضای ۱۰۰ متر مربعیست . لذا شرکت اسد ماشین بخش ” اجاره تاورکرین ” را فعال نموده تا آن دسته از عزیزانی که مایل به اجاره هستند بتوانند از این خدمات بهره جویند .

اجاره تاور کرین در اسد ماشین

 

بهترین پیشنهاد برای مشتریان و پیماکاران محترم اجاره تاور کرین می باشد . یکی از دلایل مهم پروژه های کاری می باشد که بعد از اتمام پروژه نگهداری قطعات تاور کرین به انبار یا فضای ۱۰۰ متری نیاز دارد  اسد ماشین رئیس انجام تاور کرین در ایران می باشد که نمایندگی فروش تاورکرین و اجاره و قطعات تاور کرین در ایران می باشد و پاسخگوی تمام نیاز های شما است .

 

اجاره انواع تاور کرین در تناژ مختلف:

 

اجاره تاورکرین ۳ تن و  تن : تاور ۳ تن با ظرفیت بلند کردن وزن ۳ تا ۴ تن  برای ارتفاع ۱۷ تا  ۶۰ متر را پاسخگو است‌ و بازوی آن ۱۷ الی ۴۲ متر می باشد.

 

اجاره تاورکرین ۸ تن در ایران : این تاور  با ظرفیت بلند کردن وزن ۴ تا ۸ تن برای ارتفاع ۲۰ تا ۶۰ متر بکار می رود و بازوی آن ۳۰ تا ۶۰ متر می باشد.

 

اجاره ۱۰ تن : تاورکرین با ظرفیت بلند کردن وزن ۸ تا ۱۰ تن برای ارتفاع ۴۰ تا ۱۰۰ متر بکار می رود و بازوی آن ۴۰ تا ۶۰ متر می باشد.

 

اجاره تاورکرین ۱۲ تن: جرثقیل برجی با ظرفیت بلند کردن وزن ۲۰ تا ۹۰ تن برای ارتفاع ۲۰ تا ۶۰ متر بکار می رود و بازوی آن ۲۵ الی ۷۰ متر می باشد.

 

اجاره تاورکرین ۱۶ تن، تاورکرین ۱۸ تن، تاورکرین ۲۰ تن، تاور کرین ۲۵ تن به بالادر سرتا سر ایران : تاورکرین با ظرفیت بلند کردن وزن بیش از ۱۲ تن برای ارتفاع ۴۰ تا ۱۶۰ متر بکار می رود و بازوی آن ۴۰ تا ۷۰ متر می باشد.

 

مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین در تهران: ما جرثقیل های سنگین در راستای مونتاژ تاورکرین در تهران را در اختیار داریم و این کار را در سریعترین زمان ممکن انجام می دهیم.

قرار داد اجاره تاورکرین به چه صورت می باشد ؟

 

قرار داد اجاره تاورکرین به دو صورت پیمانکاری و اجاره تاور کرین می باشد . که هرکدام بند و تبصره  کاملا متفاوتی دارند. قرارداد پیمانکاری تاورکرین  و قرارداد اجاره جرثقیل. قرارداد پیمانکاری دارای مقررات و قوانینی است اما قرارداد اجاره بیشتر شبیه قرارداد اجاره به صورت امانت می‌باشد. که همان طوری که تحویل گرفته اید سالم تحویل میدهید .

 

اگر میخواهید از خدمات، تخصص و تجربه تیم فنی شرکت اسد ماشین اجاره دهنده جرثقیل نیز استفاده کنید باید اقدام به اخذ قرارداد پیمانکاری نمایید. اگر تجربه و مهارت کافی در زمینه نصب، نگهداری و استفاده از تاور کرین ها ندارید بهتر است این نوع قرارداد اجاره را انتخاب کنید.

 

قیمت اجاره تاورکرین چطور محاسبه می شود ؟

قیمت اجاره تاور کرین به برند، نوع و تناژ موردنیاز پروژه شما بستگی دارد. ما در اسد ماشین بدلیل واردات مستقیم و حذف واسطه ها مناسب ترین قیمت بازار را ارائه میدهیم. لازم به ذکر هست که برخی سوالات رو همینجا پاسخ دهیدم میزان قیمت اجاره در تهران و شهرستان هیچ فرقی نداره و  اسد ماشین در سرتاسر ایران به یک قیمت قرار داد ها بسته می شود .

 

فروش تاورکرین

 

فروش تاورکرین در شرکت اسد ماشین با ۳۰ سال سابقه درخشان در امر خرید و فروش تاور کرین در اقصی نقاط ایران افتخار می کند که بزرگ ترین قرارداد فروش تاور کرین در ایران را در کارنامه خود دارد.

همچنین همکاری با اکثر سازمان های دولتی و بخش خصوصی و سازندگان معتبر جزو کارنامه زرین ما بوده و نداشتن حتی یک حادثه در این مدت نشان از رفتار علمی و تخصصی ماست.

لذا با کمال میل آمادگی داریم انواع تاور کرین در تناژ مختلف با گارانتی و خدمات دائمی و پشتیبانی نا محدود را در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار دهیم.

قابل ذکر است هر گونه مشاوره از جهت محل نصب و تناژ مورد نیاز رایگان می باشد.

همچنان اگر نیاز به خرید تاورکرین دارید یا فروش تاورکرین میتوانید از شماره تلفن های زیر استفاده کنید

اسد ماشین رئیس انجمن تاورکرین در ایران

 

آدرس ما :

 

تهران ، پاسداران ، کوهستان ۱ ، پلاک ۷

 

۰۲۱-۲۲۷۷۹۹۱۰ ۰۲۱-۲۲۷۷۹۹۲۰ ۰۲۱-۲۲۷۷۹۹۳۰

 

آدرس انبار:

 

رباط کریم،میدان امام خمینی،به سمت حسن آباد،نوده دوم،انبار اسد ماشین

آخرین نوشته ها

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]

  • جک s3

    جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب

    با در - دیدگاه‌ها برای جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب بسته هستند

    جک S3، یک کراس اوور چینی است که از سال ۱۳۹۵ توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار ایران تبدیل شد. در این مقاله، به بررسی کامل جک S3 در تمامی جوانب می‌پردازیم.

  • درمان روماتیسم مفصلی

    روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علا...

    با در - دیدگاه‌ها برای روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علائمی دارد؟ بسته هستند

    روماتیسم مفصلی یک بیماری التهابی است که باعث التهاب و درد مفاصل می‌شود و در سالمندان این بیماری ممکن است نتیجه فرآیند طبیعی پیری و فرسایش مفاصل باشد، علائم آن شامل درد، سفتی و تورم در مفاصل است و می‌ تواند تحت درمان‌های مختلفی مانند داروها، فیزیوتراپی و تغییرات در سبک زندگی کنترل شود، در […]