چگونه برای مغازه خود لباس عمده بخریم؟ عمدباکس چیست؟

بررسی و معرفی ۱۴۰۰/۱۱/۱۷

در سال‌های نه‌چندان دور، به دلیل نبود رقبای بسیار زیاد، سبب شده بود که کسب‌وکار در زمینه پوشاک آسان باشد. اما امروزه گسترش تکنولوژی و افزایش اطلاعات، سبب افزایش رقبا و دشوارتر شدن فعالیت درزمینه کسب‌وکار پوشاک شده است.

بنابراین برای کسب سود در این فضای رقابتی، لازم است نکاتی را در مورد خرید لباس عمده برای مغازه، رعایت کنید. در این مقاله به این سؤال پاسخ داده می‌شود که چگونه برای مغازه و فروشگاه خود لباس عمده بخریم؟

 

 

 

 

از کجا لباس عمده بخرم؟ بهترین راه خرید لباس عمده

داشتن یک لیست خوب از عمده‌فروشان لباس، کلید خرید به‌صرفه لباس عمده است. درصورتی‌که به دنبال خرید لباس عمده ارزان برای فروش مجدد در خرده‌فروشی هستید، لازم است تا این نکات را مدنظر داشته باشید:

  • مراجعه حضوری به عمده‌فروش لباس

روش سنتی برای خرید لباس عمده و به‌صرفه مراجعه حضوری به واحد فروش تولیدی‌های لباس و عمده‌فروشی‌ها است. این روش مستلزم صرف هزینه زمان برای مسافرت و مراجعه به عمده‌فروش است.

  • مراجعه به نمایشگاه‌های لباس

شرکت در نمایشگاه‌ها راه دیگری است که می‌توان با تعدادی از تولیدی‌های لباس ارتباط برقرار کرد. این روش نیز نیاز به ‌صرف هزینه زمان برای مسافرت و مراجعه به نمایشگاه است، به‌علاوه اینکه گزینه‌های محدودی برای مقایسه و انتخاب در دسترس خواهند بود.

  • مراجعه و عضویت در مارکت پلیس‌های آنلاین (عمده‌فروشی آنلاین)

بهترین راه خرید لباس عمده، مراجعه به عمدباکس است. سادگی، هزینه پایین، شرایط متنوع پرداخت و تحویل، تنوع بالا و داشتن حق انتخاب‌های بیشتر باعث شده است که افراد زیادی خریدوفروش آنلاین کالاهای عمده را به مراجعه به عمده‌فروش ترجیح دهند و با مراجعه به سایت‌‌های خرید آنلاین کالای عمده، تصویر و اطلاعات دقیق کالای موردنظر خود را مثل جنس، مدل، رنگ و اندازه را مشاهده و خرید خود را انجام دهند.

قدم اول در هر خریدی، مقایسه است و این مهم‌ترین عمده‌فروشی‌های آنلاین است، چراکه امکان مقایسه طیف وسیعی از لباس‌ها در یک مکان وجود دارد. وجود برندهای مختلف، لباس‌های تولید داخل و لباس‌های وارداتی مقایسه و انتخاب لباس متناسب با نیاز کسب‌وکار شما را تسهیل و تضمین می‌کند. خرید آنلاین لباس عمده، این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید در هر زمان و در هر نقطه‌ای از سراسر کشور، بتوان کیفیت و قیمت لباس عمده را مقایسه کرد و گزینه سوددهی را انتخاب کنید.

 

عمدباکس (Omdbox)، بهترین عمده‌فروشی آنلاین

سایت و کانال تلگرامی عمدباکس یک عمده‌فروشی آنلاین است که کسانی که تولیدکننده و عمده‌فروش لباس هستند، در آن به معرفی لباس و راه‌های ارتباطی برای فروش عمده لباس می‌پردازند. با فعالیت بیش از ۳۰۰۰ تولیدکننده و عمده‌فروش، عمدباکس به‌عنوان مرجعی از لباس‌های خارجی و ساخت داخل محسوب می‌شود. کسانی که ارائه‌دهنده محصول عمده هستند برای کالای عمده خود آگهی فروش ثبت کرده‌اند، و به‌صورت آنلاین برای مشتریان بالقوه خود پیام گذاشته‌اند. دقت داشته باشید که عمدباکس، دخالتی در فرآیند خریدوفروش لباس عمده ندارد و تنها بستری برای تسهیل کسب‌وکار فروش و خرید کالای عمده است.

برای رصد قیمت‌های عمده‌فروشی لباس، به کانال تلگرامی عمدباکس بپیوندید.

 

چرا خرید از عمدباکس؟

ورود به عمدباکس، به معنی ورود به پاساژ بزرگ آنلاین لباس است. با خرید از سایت و کانال تلگرامی عمدباکس خریداران و فروشندگان عمده می‌توانند در فضایی رقابتی و بدون واسطه به مبادله بپردازند. خرید از عمده‌فروشی آنلاین عمدباکس، مزیت‌های دیگری نیز دارد، ازجمله:

  • امکان جستجوی لباس و فروشنده خاص

آگهی‌ها و محتوای آن‌ها به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. در هر آگهی، مشخصاتی مانند قیمت، نوع، و جنس لباس و راه‌های ارتباطی خریداران با فروشندگان لباس و حتی آدرس فروشنده برای مراجعه حضوری درج شده است.

  • چندین برند در یک مکان

در مراجعات حضوری می‌توان به تعداد محدودی از فروشندگان و تولیدی‌های لباس دسترسی داشت، اما در عمده‌فروشی عمدباکس، با حضور بیش از ۳۰۰۰ تولیدکننده، حق انتخاب‌ها و گزینه‌های بیشتری پیش روی خریداران است. تنها با صرف چند دقیقه، لباس موردنظرتان را انتخاب و در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را خریداری کنید.

  • انتخاب بهترین گزینه ممکن

فروشندگان عمده لباس که در عمدباکس فعال هستند، برای فروش‌های عمده خود، شرایط مختلف پرداخت، ارسال رایگان، تخفیف‌های ویژه حجمی و …  ارائه می‌دهند. خرید از این توزیع‌کنندگان و عمده‌فروشان لباس به میزان قابل‌توجهی هزینه شما را کاهش خواهد داد و درنهایت از کالاهای خریداری‌شده سود بیشتری عاید شما خواهد شد.

  • دسترسی آسان

تنها با دسترسی داشتن به اینترنت و یک گوشی هوشمند می‌توانید به خرید عمده بپردازید.

  • عمدباکس، بازاری بدون تعطیلی

در عمدباکس، محدودیت زمانی وجود ندارد. در تمام ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته، عمدباکس، فعال است. به‌علاوه اینکه ریسک بیماری کرونا نیز وجود ندارد.

آشنایی با عمده فروشان لباس در سایت عمدباکس (Omdbox.com)

سخن پایانی

بهترین راه برای رونق بخشیدن به کسب‌وکار و فروشگاه لباس دسترسی به فهرستی از تولیدکنندگان، واردکنندگان و عمده‌فروشان به‌صورت آنلاین با قیمت ارزان است.

پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از کالاها و قیمت‌های به‌روز به جمع خریداران و فروشندگان عمده اجناسی ازجمله انواع لباس آقایان و خانم‌ها به کانال تلگرامی عمدباکس بپیوندید و لباس مدنظرتان را با بهترین شرایط، بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت تهیه کنید.

سعی عمدباکس بر این است که تولیدکنندگانی که توان عرضه طیف گسترده‌ای از دوخت و پارچه‌های مختلف را دارند را به شما معرفی کند.

 

آخرین نوشته ها

  • درمان روماتیسم مفصلی

    روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علا...

    با در - دیدگاه‌ها برای روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علائمی دارد؟ بسته هستند

    روماتیسم مفصلی یک بیماری التهابی است که باعث التهاب و درد مفاصل می‌شود و در سالمندان این بیماری ممکن است نتیجه فرآیند طبیعی پیری و فرسایش مفاصل باشد، علائم آن شامل درد، سفتی و تورم در مفاصل است و می‌ تواند تحت درمان‌های مختلفی مانند داروها، فیزیوتراپی و تغییرات در سبک زندگی کنترل شود، در […]

  • بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد

    بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو د...

    با در - دیدگاه‌ها برای بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد بسته هستند

    بی نظمی تو کشوهای خونه کلافه کننده است، درسته؟ انگار هر بار که یه چیزی رو برمی داری، کل محتویات کشو میریزه بیرون! ما درکت می کنیم. به همین خاطر این راهنمایی رو تهیه کردیم تا بهت کمک کنه بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد رو پیدا کنی.

  • آشپزخانه صنعتی

    طراحی آشپزخانه صنعتی | کابینت صنعتی + سی...

    با در - دیدگاه‌ها برای طراحی آشپزخانه صنعتی | کابینت صنعتی + سینک صنعتی بسته هستند

    برای ورود به این صنعت پر سود، سرمایه‌گذاران باید آگاه باشند که با چالش‌ها و مشکلات مختلفی روبه‌رو خواهند شد. برای کنترل مشکلات در زمان تولید غذا با روش های صنعتی، رعایت اصول حرفه‌ای آشپزخانه صنعتی ضروری است و بخش اساسی و تاثیرگذار آن، طراحی آشپزخانه صنعتی است.

  • بوشن پلاستیکی

    بهترین برند بوشن پلاستیکی در بازار

    با در - دیدگاه‌ها برای بهترین برند بوشن پلاستیکی در بازار بسته هستند

    انتخاب برند مناسب برای هر محصولی، دغدغه ای همیشگی برای خریداران بوده است. این موضوع در مورد بوشن ها که نقش مهمی در سیستم های لوله کشی ایفا می کنند، نیز صدق می کند. در این مطلب به بررسی انواع بوشن، مزایا و کاربرد هر کدام پرداخته و در آخر به معرفی بهترین برند بوشن […]

  • تالار عروسی

    مهم ترین مسائلی که باید در عروسی خود رعا...

    با در - دیدگاه‌ها برای مهم ترین مسائلی که باید در عروسی خود رعایت کنید بسته هستند

    روز عروسی شما نقطه عطف مهمی است که آغاز یک سفر مادام العمر با شریک زندگی شما است. با شروع این مناسبت شاد، توجه به برخی مسائل کلیدی برای تضمین یک جشن آرام و به یاد ماندنی ضروری است. در این مقاله، مهم‌ترین جنبه‌های عروسی و تالار عروسی ایده آل را بررسی می‌کنیم که برای […]