از فرصت های سرمایه گذاری در کیش چه می دانید؟

بررسی و معرفی ۱۴۰۱/۰۲/۱۰

کیش یکی از جزیره های زیبای جنوب کشور است که علاوه بر جاذبه های گردشگری متنوعی که دارد، مقصدی جذاب برای سرمایه گذاری است.

برای سفر به کیش و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری و تماشای مناطق دیدنی می توانید پرواز کیش به تهران را تهیه کنید. اما چرا کیش مقصدی محبوب و پرطرفدار برای سرمایه گذاران است؟

اگر تا پایان مطلب با ما همراه باشید، دلایل جذابیت های کیش را برای سرمایه گذاری و فرصت های شغلی مطرح می کنیم.

حوزه های سرمایه گذاری در کیش کدامند؟

سرمایه گذاری در کیش اقدامی منطقی و هوشمندانه برای ارتقاء سطح اقتصادی و سوددهی بالا می باشد. تنوع سرمایه گذاری در جزیره کیش به دلیل منطقه آزاد بودن و قوانین مالیاتی بالاست.

سرمایه گذاری داخلی و خارجی با توجه به حمایت های سازمان منطقه آزاد به راحتی می توانند در این جزیره سرمایه گذاری کنند. بنابراین کیش را می توان یکی از مناطق جذاب برای رشد کسب و کار دانست. دلایل زیادی برای این توجه از طرف سرمایه گذاران وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

یکی از دلایل محبوبیت کیش برای رشد اقتصادی تنوع حوزه های سرمایه گذاری است. این حوزه ها به سه دسته مهم گردشگری، صنعت، خدمات، ملک، ثبت شرکت و زیرساخت تقسیم می شود.

جزیره مرجانی کیش اولین مکان سرمایه گذاری در کیش

جزیره مرجانی کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی زیبایی که دارد، همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی می باشد. این جزیره یکی از معدود جزایر مرجانی دنیاست که می تواند برای علاقه مندان به سفر جذاب باشد. حوزه گردشگری در کیش متنوع و گسترده است و شامل بخش های زیر می شود:

خرید سهام هتل، خرید سهام تجاری، خرید سهام گردشگری تجاری، خرید سهام گردشگری تفریحی و خرید سهام گردشگری خدماتی. هریک از این حوزه ها خود شامل موارد متعددی هستند که می توان به راحتی در آنها سرمایه گذاری کرد.

هتل های روی آب، رستوران ها، برج های اقامتی، پروژه های تفریحی مانند شهربازی، آکواریوم، چرخ و فلک، قطار توریستی و مینی گلف فقط بخشی از فعالیت هایی است که می توان در آنها سرمایه گذاری کرد.

رشد صنعت گردشگری در کیش

آمارها نشان می دهد که کیش مقصدی پرطرفدار در بین فروش بلیط هواپیما داخلی است. بسیاری از گردشگران هر ساله بلیط کیش را برای سفری هیجان انگیز و به یاد ماندنی رزرو می کنند.

مراکز خرید لوکس، هتل های ۵ ستاره مجهز، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، رستوران های متنوع، اسکله تفریحی و ورزش های آبی برخی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کیش است. بنابراین میتوان روزهای طولانی در کیش اقامت کرد و از جذابیت های آن لذت برد. همچنین نزدیکی کیش به قشم و دیگر جزایر جنوبی می تواند دلیل دیگری باشد تا بسیاری از افراد بلیط هواپیما کیش را خریداری کنند.

در این خصوص سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش گفت:

کیش به بهشت کارآفرینان و سرمایه گذاران مبدل می شود و دیگر جایی برای امضاهای طلایی در کیش وجود ندارد.

چرا در کیش سرمایه گذاری کنیم؟

قوانین سرمایه گذاری در کیش ساده، راحت و بی دردسر است و از همین رو سرمایه گذاران ترجیح می دهند کسب و کار خود را در آن رونق دهند. دلایل مهمی که می توان سرمایه گذاری در کیش را عاقلانه دانست عبارتند از:

  • معافیت مالیاتی ۱۵ ساله برای دریافت کنندگان مجوز فعالیت اقتصادی
  • حمایت قانونی از سرمایه گذاران خارجی
  • عدم محدودیت در زمینه های مختلف سرمایه گذاری
  • اعطای سریع مجوز های اقتصادی
  • عدم محدودیت در انتقال ارز به دیگر مناطق آزاد ایران با سایر کشورها
  • معافیت از حقوق گمرکی برای واردات مواد اولیه و ماشین‌آلات صنعتی
  • ثبت ساده شرکت‌ها، مؤسسات صنعتی، مؤسسات فرهنگی و مالکیت معنوی
  • تشریفات آسان و هزینه بسیار پایین برای صادرات مجدد و ترانزیت کالا
  • مقررات آسان برای ورود قانونی تمامی کالاها طبق جدول عوارض گمرکی
  • شرایط و مقررات ساده کار
  • موقعيت استراتژيك و نزديكي به عسلويه
  • بندرگاه با قابليت پهلوگيری شناورها با ظرفيت ۱۰ هزار تن
  • نرخ های ترجيحی برای ساخت واحدهای صنعتی
  • نرخهای ترجيحی برای ساخت هتل و اماكن تفريحی

خرید بلیط هواپیما کیش برای سرمایه گذاران

علاوه بر گردشگران، سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار نیز برای سفر به این جزیره نیازمند خرید بلیط کیش هستند. اگر چه می توان از طریق زمینی هم به کیش سفر کرد، اما سفر هوایی به کیش به دلیل راحتی و سرعت بالا طرفداران زیادی دارد. بنابراین اگر به قصد تفریح و سیاحت به کیش سفر می کنید و یا برای ثبت شرکت یا آغاز فعالیت اقتصادی پایدار، کیش را انتخاب کرده اید، می توانید بلیط آنلاین هواپیما را از لسیت های معتبر تهیه کنید.

افرادی که بارها در طول سال به کیش سفر می مکنند، به خوبی می دانند که می توانند بلیط چارتر کیش یا بلیط لحظه آخری را برای تجربه سفری ارزان به کیش انتخاب و رزرو کنند.

بلیط هواپیما کیش را از کدام سایت بخریم؟

با وجود سایت های متنوعی که بلیط کیش را به صورت اینترنتی ارائه می دهد، راه های سفر به کیش آسان و سریع است. اما اگر بخواهید سفری مطمئن، ارزان و اقتصادی را تجربه کنید بهتر است بلیط کیش رااز سایت های معتبر و باسابقه تهیه کنید.

سایت تیک بان به عنوان سامانه خرید بلیط هواپیما یکی از سایت هایی است که بلیط ارزان هواپیما را به راحتی در اختیار مسافران قرار می دهد. بنابراین می توانید برای تجربه سفری لذت بخش به کیش به www.tikban.com مراجعه کنید.

آخرین نوشته ها

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]

  • جک s3

    جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب

    با در - دیدگاه‌ها برای جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب بسته هستند

    جک S3، یک کراس اوور چینی است که از سال ۱۳۹۵ توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار ایران تبدیل شد. در این مقاله، به بررسی کامل جک S3 در تمامی جوانب می‌پردازیم.