پنل پیامکی به‌ درد چه کسانی می‌خورد؟

بررسی و معرفی ۱۴۰۱/۰۲/۱۸

با توجه به گسترش فروش محصولات و ارائه خدمات متنوع در سطح کشور، روش‌های بازاریابی نیز به‌طور چشمگیری رشد کردند. تنوع این روش‌ها به‌گونه‌ای است که صاحبان تمام مشاغل متناسب با نوع محصولات و خدمات خودشان می‌توانند یکی از آنها را انتخاب کنند.

درواقع شما با استفاده از روش‌های مختلف بازاریابی قادر هستید که مخاطب را جذب کنید، اینکه چگونه این کار را انجام دهید، به مهارت شما و روشی که انتخاب می‌کنید برمی‌گردد. بازاریابی پیامکی یکی از پرکاربردترین روش‌های بازاریابی است که تنها با خرید پنل اس ‌ام‌ اس قابل اجراست. اگر می‌خواهید بدانید که پنل پیامکی دقیقاً به‌درد چه کسانی می‌خورد و آیا برای کسب‌وکار شما هم مناسب است یا خیر، با این مقاله همراه باشید.

منظور از پنل اس ام اس چیست؟

بگذارید با یک مثال به این سوال پاسخ بدهیم:

فرض کنید شما مدیر یک آموزشگاه تازه تأسیس زبان در اصفهان هستید و قصد دارید همشهریان خود را از این موضوع مطلع کنید. اگر انتخاب شما برای این کار ارسال پیامک است، قطعاً این امکان وجود ندارد که گوشی موبایلتان را بردارید و یک به یک برای همه افراد پیامک ارسال کنید!

به‌غیراز این موضوع، مگر شما شماره همراهِ همه ساکنین اصفهان را دارید؟ آیا موبایل شما ظرفیت کافی برای ذخیره آن حجم از مخاطب را دارد؟ آیا می‌دانید هزینه ارسال پیامک ها چقدر خواهد شد؟ به نظر شما چقدر زمان باید صرف ارسال پیامک کنید؟

اگر کمی به جواب این سوالات فکر کنید، متوجه می‌شوید که چه کار سختی خواهد بود، اما پنل اس ام اس این مشکل را حل کرده است و به شما کمک می‌کند تا با سرعت بالا و در مقیاس بزرگی پیامک ارسال کنید.

نکته مثبت این قضیه این است که با خرید پنل پیام کوتاه دیگر نیازی به جمع‌آوری حجم زیادی از شماره تلفن ندارید؛ زیرا پنل‌ها یک بانک جامع اطلاعاتی از شماره تلفن‌ها به تفکیک سن، جنسیت، منطقه سکونت، کد پستی و… در اختیارتان می‌گذارند.

جالب‌تر اینکه استفاده از پنل پیامکی هیچ محدودیتی ندارد و هر شخصی با هر کسب‌وکاری که دارد، می‌تواند از آن استفاده کند. فقط کافیست به هنگام خرید از بین پنل‌های موجود، به ویژگی‌هایی که مدنظر دارید دقت کنید و یک خرید خوب انجام دهید. تیم ملی پیامک، یکی از معتبرترین تیم‌های ارائه‌دهنده خدمات پنل اس ام اس است که با مشاوره تلفنی رایگان قبل از خرید، شما را همراهی می‌کند. برای پرسیدن سوالات خودتان می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید.

هنگام خرید پنل پیامک به چه نکاتی دقت کنیم؟

حتماً به این قسمت توجه داشته باشید، زیرا شما قرار است بابت خرید پنل اس ام اس هزینه پرداخت کنید. پس دقت داشته باشید که چه ویژگی‌هایی را باید به هنگام خرید، مدنظر داشته باشید.

  1. محیط کاربری پنل اس ام اس

استفاده آسان و راحت از پنل پیامکی بسیار مهم است، چرا؟ زیرا شما از طریق این پنل قرار است با مخاطب در ارتباط باشید، پیامک ارسال کنید و…، پس بسیار مهم است که قبل از هر چیز بتوانید با محیط کاربری ارتباط برقرار کنید.

پیشنهاد ما این است که حتماً قبل از خرید از شرکت موردنظرتان بخواهید تا پنل را در اختیارتان بگذارد تا شما آن را بررسی کنید.

  1. امکانات و قابلیت‌های پنل پیامکی

مهمترین نکته بعد از محیط پنل اس ام اس، امکاناتی است که بعد از خرید، در اختیار شما می‌گذارند. برای اینکه انتخاب مطمئنی داشته باشید، بهتر است قبل از هر اقدامی از خودتان بپرسید، چرا برای خرید پنل پیامک اقدام کردید؟

پاسخ به این سوال به شما کمک می‌کند تا خرید بهتری داشته باشید؛ زیرا تنوع پنل‌ها زیاد است و هرکدام قابلیت‌های مختلفی در اختیارتان می‌گذارند. برای مثال پنل اس‌ ام اس ملی پیامک به شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس جنسیت، محل سکونت، سن و… پیامک ارسال کنید.

علاوه‌برآن شما می‌توانید دفترچه تلفن مشتری‌های VIP و… را برای خودتان تعریف کنید، به‌صورت خودکار پیامک مناسبتی بفرستید، نظرسنجی و قرعه‌کشی برگزار کنید و هزاران قابلیت دیگر که هنگام خرید به شما معرفی می‌شوند.

  1. تعرفه‌های پنل‌های مختلف

با یک سرچ ساده در گوگل، هزاران مورد برای خرید پنل اس ام اس پیشنهاد می‌شود، اما شما باید در کنار همه موارد، به تعرفه آنها نیز دقت کنید. از قدیم گفته‌اند هیچ ارزانی بی‌علت نیست و هیچ گرانی بی‌حکمت!

پس لطفاً به هر مجموعه‌ای اعتماد نکنید و قبل از خرید، همه‌چیز را چک کنید تا پنلی مطابق با آنچه برای شما توضیح داده شده است، تحویل بگیرید.

  1. بررسی سابقه کار و تجربه تیم ارائه‌دهنده خدمات

همانطور که اشاره کردیم، سامانه‌ های پیامکی متعددی وجود دارند که به راحتی از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند، اما آنچه مهم است سابقه فعالیت مجموعه ارائه‌دهنده پنل پیامکی است. برای مثال بانک شماره تلفن قوی دارند یا خیر؟ پشتیبانی مستمر دارند یا خیر؟ رضایت مشتری دارند یا خیر؟ همه اینها به شما کمک می‌کند تا با اطمینان خاطر قدم بردارید و خرید خوبی را تجربه کنید. درواقع بررسی سابقه کاری تیم به شما این اطمینان را می‌دهد که اگر هم مشکلی به‌وجود آمد، یک تیم حرفه‌ای پشت شماست و به زودی حل خواهد شد.

 

  1. تیم پشتیبانی سامانه اس ام اس

هرچقدر به هنگام خرید لوازم برقی، گوشی موبایل و… گارانتی محصول برایتان مهم است، اینجا هم به هنگام خرید پنل اس ام اس باید به‌دنبال یک پشتیبانی قدرتمند باشید. فقط کافیست فرض کنید؛ یک‌روز که از قضا روز مهمی برای معرفی خدمات و محصولات شماست، پنل پیامکی کار نکند و پیامکی برای بانک شماره موردنظرتان ارسال نشود! چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ پولی که در ازای دریافت این خدمات پرداخت کرده‌اید چه می‌شود؟

فکر می‌کنم با این مثال اهمیت پشتیبانی برای شما مشخص شد. در این شرایط و هر شرایط مشابهی کافیست با سامانه پیامکی تماس بگیرید تا آنها در عرض چند دقیقه مشکل را برای شما حل کنند. تیم ملی پیامک هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز از شما پشتیبانی می‌کند.

پنل پیامکی ملی پیامک به درد چه کسانی می‌خورد؟

ما در این مقاله با اشاره به نکاتِ راهنمای خرید پنل اس ام اس، مشخص کردیم که این پنل‌ها به‌نوعی برای تمام مشاغل مناسب و حتی ضروری هستند، برای مثال فروشگاه‌های آنلاین، برای ارسال کد تأیید در قالب پیام کوتاه به هنگام ثبت‌نام کاربران و یا اطلاع‌رسانی جهت محصولات و… می‌توانند از پنل پیامکی استفاده کنند.

علاوه‌برآن اپلیکیشن‌های مختلف برای ارسال لینک دانلود، ارسال کد تأیید ثبت‌نام کاربران و… نیاز به استفاده از سامانه پیامکی دارند.  همچنین شرکت‌ها، موسسات، مدارس، دانشگاه‌ها و… نیز به جهت اطلاع‌رسانی به پنل پیامک نیاز دارند.

پس اگر شما هم تصمیم به خرید گرفته‌اید، کافیست به سایت ملی پیامک به نشانه melipayamak.com سر بزنید، خرید کنید و از تنوع امکانات آنها لذت ببرید.

 

آخرین نوشته ها

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]

  • جک s3

    جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب

    با در - دیدگاه‌ها برای جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب بسته هستند

    جک S3، یک کراس اوور چینی است که از سال ۱۳۹۵ توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار ایران تبدیل شد. در این مقاله، به بررسی کامل جک S3 در تمامی جوانب می‌پردازیم.

  • درمان روماتیسم مفصلی

    روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علا...

    با در - دیدگاه‌ها برای روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علائمی دارد؟ بسته هستند

    روماتیسم مفصلی یک بیماری التهابی است که باعث التهاب و درد مفاصل می‌شود و در سالمندان این بیماری ممکن است نتیجه فرآیند طبیعی پیری و فرسایش مفاصل باشد، علائم آن شامل درد، سفتی و تورم در مفاصل است و می‌ تواند تحت درمان‌های مختلفی مانند داروها، فیزیوتراپی و تغییرات در سبک زندگی کنترل شود، در […]