بهترین روش‌های کاریابی و استخدام در ایران چیست؟

بررسی و معرفی ۱۴۰۱/۰۴/۳۰

در گذشته‌ای نه چندان دور که استفاده از اینترنت آنقدر رایج نبود، برای کاریابی و استخدام گزینه‌های مختلفی وجود داشت. شرکت‌ها و سازمان‌ها برای پیدا کردن کارمند مناسب به آموزشگاه‌ و دانشکده‌ها مراجعه می‌کردند یا آگهی خود را در روزنامه و نشریات ثبت می‌کردند.

افراد جویای کار نیز، یا به بنگاه‌های کاریابی مراجعه می‌کردند یا توسط معرف به شرکت‌های مختلف معرفی می‌شدند. امروز، روش‌های نوینی برای پیدا کردن کار شکل گرفته است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

روش‌های نوین کاریابی و استخدام

یکی از روش‌های امروزی برای انتخاب شغل مناسب، شبکه‌های اجتماعی است. بعضی از شبکه‌های اجتماعی مثل لینکدین، بستر مناسبی برای معرفی کار و جذب نیرو است. کسانی که به دنبال کار هستند می‌توانند با آپدیت کردن رزومه خود در لینکدین، در یافتن یک شغل مناسب در یک شرکت خوب خوش شانس باشند. از دیگر روش‌های نتیجه بخش در روند کاریابی، می‌توان به وبسایت‌های استخدام و کاریابی اشاره کرد که در ادامه به معرفی یکی از انها خواهیم پرداخت.

بانی‌کار؛ آسان‌ترین و سریع‌ترین راه انتخاب شغل

همه می‌دانیم که یکی از نیازهای هر سازمان و شرکتی، استخدام نیرو در رده‌های شغلی مختلف است. از کارآموز گرفته تا نیروهای متخصص و مدیران ارشد. همانطور که توضیح دادیم، در گذشته، برای استخدام این نیروها زمان و هزینه‌ زیادی صرف می‌شد.

بانی‌کار برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی، آسان‌ترین راه برای جذب نیرو را در اختیار شرکت‌ها قرار داده است. سرویس استخدام تضمینی بانی‌کار، با آسان کردن فرآیند جذب و استخدام نیروهای متخصص و ارشد، ضمن کوتاه کردن مدت زمان این فرآیند موجب کاهش هزینه‌های سازمان می‌شود. کارفرمایان می‌توانند به راحتی و با پر کردن درخواست استخدام تضمینی در بانی‌کار، فرآیند جذب و استخدام نیروهای کارشناس، متخصص و ارشدشان را به تیم زبده و حرفه‌ای بانی‌کار بسپارند. این مجموعه با معرفی نیروهای متخصص به شرکت‌ها گامی مفید در جهت بهینه‌سازی فرایند جذب و استخدام برداشته است.

از جمله شرکت‌هایی که تجربه استخدام تضمینی با بانی‌کار را داشته‌اند؛ می توان به شیپور، چرم مشهد، با سلام و گلرنگ اشاره کرد.

همچنین علاوه بر قابلیت استخدام تضمینی در صورتیکه کارفرما هستید، می‌توانید با ثبت نام در قسمت کارفرما وارد شده و با ذکر مشخصات، آگهی خود را برای جذب نیرو ایجاد کنید و اگر جویای کار هستید می‌توانید با اعمال فیلتر، شغل مناسب خود را بیابید. استخدام و کاریابی بانی‌کار فقط مختص به شهر تهران نیست. افرادی که جویای کار در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، کرج، رشت، تبریز و اهواز هستند می‌توانند با مراجعه به سایت به آدرس https://banikar.com/ در بهترین شرکت‌ها استخدام شوند.

قبل از کار با بانی‌کار چه مواردی را باید بدانیم؟

ایجاد حساب کاربری در بانی‌کار

شما می‌توانید با دانلود برنامه بانی‌کار و یا مراجعه به وبسایت بانی‌کار روند ثبت نام سریع و آسان را طی کنید و به عنوان کارجو یا کافرما ثبت نام کنید.

چگونگی نمایش رزومه کارجویان به کارفرمایان

اگر کارجو هستید، بر اساس فیلدهای انتخابی شما، آگهی‌های مناسب به شما نمایش داده می‌شود و شما قادر خواهید بود برای موقعیت‌های شغلی مختلف رزومه ارسال کنید و یا با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرید.

در صورتیکه کارفرما هستید،‌ امکان این را دارید که بر روی بانی‌کار آگهی شغلی خود را ثبت کنید و با خرید بسه خرید رزومه، رزومه کارجویان را مشاهده کنید.

چگونگی استفاده از فیلترها

برای اعمال فیلتر اگر شغل خاصی در شهر مشخص شده‌ای مدنظر دارید، امکان انتخاب حداکثر ۵ دسته‌بندی شغلی برای شما وجود دارد.

با بانی‌کار، رویای داشتن شغل خوب را به حقیقت تبدیل کن!

اگر می‌خواهید از طریق سریع‌ترین و آسان‌ترین راه ممکن، شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم انتخاب شغل از طریق بانی‌کار را امتحان کنید. با بانی‌کار، استخدام خود را تضمین کنید. شما می‌توانید از طریق صفحه اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید تا از موقعیت‌های شغلی جدید مطلع شوید.

آیدی اینستاگرام بانی‌کار:

@banikar_com

آیدی تلگرام بانی‌کار:

@banikarcom

 

آخرین نوشته ها

  • چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار

    با در - دیدگاه‌ها برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار بسته هستند

    به طور کلی آگهی ها در راستای رسیدن به اهداف مختلفی در روزنامه چاپ می شوند. بسیاری از افراد جهت اهداف تبلیغاتی و آگاهی دادن در خصوص کسب و کار خود این اقدام را انجام می دهند و برخی دیگر اهداف دیگری دارند. در این راستا برای مشاهده نمونه آگهی غرفه نمایشگاه در تهران و […]

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]