5 ریمل محبوب سال 2022

بررسی و معرفی ۱۴۰۱/۰۷/۲۵

تا زمانی که از یک ریمل مناسب برای آرایش چشمان خود استفاده نکنید، خرید و استفاده از بهترین کرم پودرها، رژلب‌ها و سایه ابروها هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. دلیل آن هم این است که تمام زیبایی افراد در چشمانشان است و آرایش چشم‌ها است که چهره افراد را جذاب و خیره کننده می‌کند.

بنابراین، اگر شما هم با ما موافق هستید و آرایش چشم را مهم‌تر از آرایش دیگر اجزای صورت می‌دانید، با ریمل‌های محبوب و خوب بازار در سال ۲۰۲۲ اشنا شوید. بعد از آشنایی با ریمل‌های محبوب بازار، آرایش شما و به دنبال آن چهره شما بسیار زیباتر خواهد شد.

۵ ریمل محبوب در سال ۲۰۲۲ کدام است؟

ریمل‌هایی که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم، به دلیل کیفیت خوب در سال ۲۰۲۲ در میان بانوان بسیار محبوب بوده‌اند. این ریمل‌ها همچنین، از بهترین ریمل های سایت مو تن رو به حساب می‌آیند.

ریمل کالیستا

 

کالیستا یک برند ایرانی بسیار موفق در زمینه تولید محصولات آرایشی است. این برند انواع کرم پودر، رژگونه، سایه، ریمل، لاک و … را با کیفیت بسیار بالا تولید کرده و محصولاتش در رقابت تنگاتنگی با محصولات مشابه خارجی هستند.

کالیستا در تولید ریمل نیز بسیار موفق بوده و انواع مختلف ریمل را با فرمولاسیون‌های متفاوت به بازار عرضه می‌کند. ریمل‌های این برند ماندگاری بالای دارند و حاوی رنگدانه‌های غلیظ و مشکی هستند. همچنین، پخش نشدن ریمل در زیر چشم و ضدآب بودن آن از دیگر ویژگی‌های ریمل کالیستا است. برخی از مدل‌های این ریمل کرمی هستند و باعث رطوب‌رسانی به مژه‌ها  و خشک نشدن آن‌ها می‌شوند. همچنین، باید اشاره کنیم که ریمل Wonder Volume و ریمل Extend Volume از ریمل‌های پرفروش و پرطرفدار برند کالیستا هستند.

ریمل اسنس

برند معروف اسنس را که همه می‌شناسند، برندی آلمانی که محصولات آرایشی باکیفیتت را با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند. ریمل اسنس هم از دیگر محصولات آرایشی این برند جدا نیست و ریمل‌های آن در انواع مختلف نیز کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند.

از جمله ویژگی‌های ریمل اسنس می‌توان به ماندگاری بالا تا ۱۸ ساعت، عدم وجود پارابن در ریمل، ضد حساسیت بودن و پر رنگ وغلیظ بودن رنگدانه‌های آن اشاره کرد. از میان ریمل‌های اسنس، ریمل I Love Extreme Crazy Volume ، ریمل I Love   Extreme Volume و ۱۸h Stylist بسیار پرطرفدار هستند.

ریمل لورال

برند لورال برندی است که محصولات آرایشی‌اش حرف اول را می‌زنند. این برندی فرانسوی انواع محصولات آرایشی، بهداشتی و زیبایی همچون رنگ مو را تولید می‌کند و تولیداتش در تمام دنیا طرفدار دارد. ریمل‌های این برند حاوی کلاژن یا روغن کرچک هستند و ماندگاری بالایی دارند. پخش نشدن ریمل در زیر چشم و عدم ایجاد چسبندگی در میان مژه‌ها از ویژگی‌های خوب انواع ریمل لورال است.

اگر قصد خرید ریمل لورال را داشتید، مدل Paradise Extatic که حاوی روغن کرچک است یا مدل Mega Volume Miss Hippie که حاوی کلاژن است را انتخاب کنید.

ریمل بل

ریمل بل عضوی از خانواده آرایشی برند معروف بل است و تولید کشور آلمان می‌باشد. محصولات آرایشی این برند همگی کیفیت بالایی دارند و از تاییدیه سازمان دارویی و بهداشت جهانی برخوردار هستند. از ویژگی‌های ریمل‌های بل می‌توان به عدم چسبندگی مژه‌ها، رنگدانه‌های پررنگ، ماندگاری بالا و عدم ایجاد حساسیت اشاره کرد.

اگر تمایل دارید که ریمل خود را از برند بل خریداری کنید، بهتر است با ریمل‌های پرطرفدار آن آشنا شوید. ریمل Full Lash و ریمل  Volume Up Big Lashاز پرفروش‌های بازار آرایشی هستند.

ریمل ایزادورا

 

به معرفی آخرین ریمل از ریمل‌های پرطرفدار در سال ۲۰۲۲ می‌رسیم. ریمل‌های ایزادورا، ویژگی‌های آن و بهترین مدل‌های آن‌ها را معرفی می‌کنیم و در نهایت دست شما در انتخاب ریمل در میان این ۵ برند باز می‌گذاریم.

از ویژگی‌های ریمل‌های ایزادورا می‌توان به خشک شدن سریع آن بر روی مژه، مقاومت در برابر آب، بافت کرمی آن و رنگدانه‌های سیاه کربنی اشاره کرد. همچنین، این ریمل‌ها برای افرادی که چشمان حساسی دارند یا از لنز استفاده می‌کنند نیز مناسب است. برس‌های بزرگ این ریمل فیبری و دارای شانه‌های بلند و کوتاه می‌باشند. پیشنهاد می‌شود که در هنگام تصمیم گیری برای خرید، به مدل Big Bold Extreme و Big Bold شماره ۱۰ نیز فکر کنید.

ریمل های خوب و محبوب، چهره‌هایی زیبا و جذاب

ریمل‌ها از مهم‌ترین محصولات آرایشی هستند که جای خالی‌شان سریعا در کیف لوازم آرایشی مشخص می‌شود. بنابراین، ما برای پر کردن جای خالی ریمل قبلی به سرعت به فروشگاه‌های آرایشی می‌رویم و یک ریمل ناآشنا و بی‌کیفیت را جایگزین آن می‌کنیم. در صورتی که اگر کمی صبر کنیم و تحقیقاتی را در این زمینه انجام دهیم، می‌توانیم با بهترین ریمل‌های سال آشنا شویم. مثل همین حالا که شما مطلب بالا را خواندید و متوجه شدید که چه ریمل‌هایی در سال ۲۰۲۲ بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. بنابراین، سعی کنید همیشه اول پرس‌وجو کنید و سپس به خرید محصولات موردنیازتان اقدام کنید.

در همین راستا، اگر در رابطه با محصولات آرایشی سوالی داشتید، می‌توانید از مشاوران سایت مو تن رو نیز کمک بگیرید. با این کار، خیالتان از بابت لوازم آرایشی که خریداری می‌کنید راحت خواهد بود.

 

آخرین نوشته ها

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]

  • جک s3

    جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب

    با در - دیدگاه‌ها برای جک S3 | بررسی کامل یک کراس اوور محبوب بسته هستند

    جک S3، یک کراس اوور چینی است که از سال ۱۳۹۵ توسط کرمان موتور در ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار ایران تبدیل شد. در این مقاله، به بررسی کامل جک S3 در تمامی جوانب می‌پردازیم.

  • درمان روماتیسم مفصلی

    روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علا...

    با در - دیدگاه‌ها برای روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علائمی دارد؟ بسته هستند

    روماتیسم مفصلی یک بیماری التهابی است که باعث التهاب و درد مفاصل می‌شود و در سالمندان این بیماری ممکن است نتیجه فرآیند طبیعی پیری و فرسایش مفاصل باشد، علائم آن شامل درد، سفتی و تورم در مفاصل است و می‌ تواند تحت درمان‌های مختلفی مانند داروها، فیزیوتراپی و تغییرات در سبک زندگی کنترل شود، در […]