ایجاد محیطی زیبا و مدرن با پارتیشن تتراگلس

بررسی و معرفی ۱۴۰۱/۰۹/۰۲

اگر که ساختمان شما اتاق به تعداد کافی و فضایی که در آن بتوانید بدون ایجاد مزاحمت و هیچ گونه سروصدایی کار کنید، ندارد؛ اگر که نمی‌خواهید هزینه‌های سنگین برای درست کردن فضای جدید پرداخت کنید.

اگر که به دنبال راه حلی برای مدرن‌تر کردن ساختمان اداری خود هستید با ما همراه باشید تا با انواع پارتیشن شیشه ای و دلایل این که چرا پارتیشن در زیبایی و مدرن شدن محیط تاثیرگذار است را مورد بررسی قرار دهیم.

 

پارتیشن شیشه ای تتراگلس

پارتیشن شیشه ای جایگزینی نو برای دیوار‌های داخل فضای ساختمان می‌باشد. پارتیشن شیشه‌ای نه تنها برای جدا کردن یک قسمت و ایجاد اتاقی جدید استفاده می‌شود بلکه در زیبا و مدرن شدن محیط فضای داخل تاثیر بسزایی دارد. از پارتیشن در آپارتمان‌های مسکونی و ویلاها هم استفاده می‌کنند اما بیشترین استفاده از آن در شرکت‌‌ها و ساختمان‌های اداری است.

تتراگلس یک برند قدرتمند در عرصه تولید انواع پارتیشن‌ است و آنها را با بهترین کیفیت و در رنگ‌های مختلف می‌سازد. شما می‌توانید با مراجعه به این وبسایت محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. پارتیشن شیشه‌ای تتراگلس دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مزایای پارتیشن‌ شیشه ای تتراگلس

  • ارزان قیمت بودن: برای ساخت یک دیوار معمولی با در نظر گرفتن گچ‌کاری و رنگ کردن و… باید هزینه‌های بسیار سنگینی را تحمیل شد، این در حالی است که پارتیشن‌ها با وجود داشتن کیفیت بسیار بالا و چندین مزیت فوق‌العاده دیگر بسیار مقرون به صرفه هم هستند. قیمت پارتیشن شیشه‌ای بسته به سایز و نوع آن متغییر می‌باشد.
  • نورانی کردن محیط: یکی دیگر از ویژگی‌های پارتیشن که باعث شده محبوبیت بیشتری نزد مردم پیدا کند پر نور کردن محیط می‌باشد. اغلب افراد ترجیح می‌دهند اتاقی که در آن هستند روشنایی کافی داشته باشد و همچنین به دلیل پر نور کردن محیط باعث صرفه‌جویی در انرژی برق می‌گردد.
  • طول عمر بالا: دیوارها پس گذشت چند سال به رنگ آمیزی مجدد و گاهی به بازسازی نیاز دارند. پارتیشن‌ها برخلاف دیوارها نیازی به بازسازی ندارند، در طی گذشت زمان آسیب نمی‌بینند و در مقابل ضربه مقاوم‌اند. همچنین پارتیشن‌های شیشه‌ای تتراگلس به دلیل داشتن کیفیت بالا غبار را به خود جذب نمی‌کنند و شست و شویی بسیار ساده و آسان دارند.
  • ضد سروصدا بودن: همان طور که در بخش قبلی ذکر نمودیم پارتیشن‌ها اغلب در دفاتر اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهم‌ترین ویژگی که یک اتاق کار باید داشته باشد عایق بودن در برابر صدا است. در تمام مدل‌های پارتیشن اداری این خصلت مهم بوده و مانع ورود سروصدا به داخل محیط می‌شود و جوی ساکت را برای تمام کارمندان دفتر ایجاد می‌کنند.
  • نصبی ساده و راحت: یکی دیگر از تفاوت مهم دیوارهای معمولی و پارتیشن‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها مدت زمان نصب آنها است. ساخت دیوار به صورت مرحله‌ای انجام می‌گردد. اول آجرها چیده ‌می‌شوند و سپس گچ‌کاری و رنگ؛ طی کردن این مراحل روزها و در برخی موارد هفته‌ها وقت می‌برد اما پارتیشن اینگونه نیست‌. پارتیشن‌ها از قبل آماده‌اند و نصاب در طی چند ساعت آن را نصب می‌کند.
  • تنوع بالا: پارتیشن‌ها رنگ‌ها و طرح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های متنوعی دارند. شما حتی می‌توانید لوگوی برند خود را روی آنها حک کنید.

علاوه بر رنگ، پارتیشن دارای فریم‌های گوناگونی مثل چوبی، فلزی و آلومینیومی است. اگر که می‌خواهید فضایی گرم و صمیمی ایجاد کنید فریم چوبی انتخاب مناسبی برای شماست.

 

انواع پارتیشن شیشه‌ای

  • پارتیشن شیشه ای فریم لس: به قسمت اطراف پارتیشن، فریم گفته می‌شود. پارتیشن شیشه ای فریم لس یکی از انواع مدل‌های پارتیشن می‌باشد. ویژگی پارتیشن فریم لس، در بدون فریم بودن آن، است.
  • پارتیشن شیشه ای مدل فریم‌دار: تفاوت این پارتیشن با پارتیشن شیشه‌ای فریم لس، در فریم داشتن آن است یعنی در اطرافش فریم‌های چوبی و فلزی قرار دارند.
  • پارتیشن شیشه ای تک جداره: این پارتیشن را از طریق ترکیب آلومینیوم، شیشه و ام دی اف می‌سازند. حائز اهمیت‌ترین قابلیت این پارتیشن امکان تهیه آن در طرح و رنگ‌های مختلف و یا حتی به صورت مات می‌باشد. پارتیشن تک جداره نسبت به پارتیشن دوجداره مقرون به صرفه‌تر بوده و بسیار راحت نصب می‌گردد.
  • پارتیشن شیشه ای دوجداره: پارتیشن بعدی که می‌خواهیم معرفی کنیم مدل دوجداره است. این پارتیشن قیمت گران‌تری نسبت به پارتیشن شیشه‌ای تک جداره دارد اما عایق صوتی بودن آن، این عیب را به خوبی پوشش می‌دهد. پارتیشن دوجداره نه تنها عایق صوتی است بلکه عایق گرما و سرما نیز هست. این پارتیشن به گونه‌ای تهیه شده که دارای یک فضای خالی است شما می‌توانید در این فضا پرده کرکره‌ای نصب کنید تا نور را هر طور که دوست دارید کنترل کنید.
  • پارتیشن شیشه ای مدل پویا: پارتیشن پویا تمام ویژگی‌های دیگر پارتیشن‌ها مانند عایق صوتی و حرارتی بودن و کیفیت بسیار خوب را داراست. تنها تفاوت آن در متحرک بودنش است. این نوع پارتیشن برای کسانی که مدام در یک ساختمان ساکن نیستند مناسب است؛ این افراد می‌توانند هنگام نقل مکان به ساختمانی دیگر پارتیشن را با خود ببرند.
  • پارتیشن شیشه ای مدل ثابت: این پارتیشن هم کاملا شبیه به مدل متحرک بوده و تنها تفاوت آن غیر قابل جابه‌جایی بودن آن است.

تاثیر پارتیشن در زیبا و مدرن‌سازی محیط

در عصر حاضر مدرنیت در مینیمال بودن است. مینیمالیست به معنای سادگیست یعنی تمام چیزهای اضافه باید حذف شوند. پارتیشن شیشه‌ای با سادگی به خوبی می‌تواند محیط را مدرن و زیبا نشان دهد. بطور کلی پارتیشن شیشه‌ای با هر نوع دکوراسیونی همخوانی دارد.

جمع‌بندی

پارتیشن شیشه‌ای تتراگلس یک محصول جدید بوده و با عنوان جداکننده فضا هم شناخته می‌شود. این محصول دارای فواید متعددی چون دارای قابلیت عایق صدا، عایق ضربه ، مقرون به صرفه بودن و… است. هنگام انتخاب پارتیشن به این نکته که از این محصول چه انتظاراتی دارید توجه کنید. به عنوان مثال اگر که فرد تنوع طلبی هستید و دوست دارید دکوراسیون‌های گوناگون را امتحان کنید بهتر است که پارتیشن شیشه‌ای متحرک تهیه کنید و یا اگر می‌خواهید از پارتیشن برای ایجاد فضایی آرام استفاده کنید درست‌ترین انتخاب دوجداره خواهد بود.

آخرین نوشته ها

  • درمان روماتیسم مفصلی

    روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علا...

    با در - دیدگاه‌ها برای روماتیسم مفصلی در سالمندان چیست و چه علائمی دارد؟ بسته هستند

    روماتیسم مفصلی یک بیماری التهابی است که باعث التهاب و درد مفاصل می‌شود و در سالمندان این بیماری ممکن است نتیجه فرآیند طبیعی پیری و فرسایش مفاصل باشد، علائم آن شامل درد، سفتی و تورم در مفاصل است و می‌ تواند تحت درمان‌های مختلفی مانند داروها، فیزیوتراپی و تغییرات در سبک زندگی کنترل شود، در […]

  • بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد

    بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو د...

    با در - دیدگاه‌ها برای بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد بسته هستند

    بی نظمی تو کشوهای خونه کلافه کننده است، درسته؟ انگار هر بار که یه چیزی رو برمی داری، کل محتویات کشو میریزه بیرون! ما درکت می کنیم. به همین خاطر این راهنمایی رو تهیه کردیم تا بهت کمک کنه بهترین فروشگاه برای خرید نظم دهنده کشو در مشهد رو پیدا کنی.

  • آشپزخانه صنعتی

    طراحی آشپزخانه صنعتی | کابینت صنعتی + سی...

    با در - دیدگاه‌ها برای طراحی آشپزخانه صنعتی | کابینت صنعتی + سینک صنعتی بسته هستند

    برای ورود به این صنعت پر سود، سرمایه‌گذاران باید آگاه باشند که با چالش‌ها و مشکلات مختلفی روبه‌رو خواهند شد. برای کنترل مشکلات در زمان تولید غذا با روش های صنعتی، رعایت اصول حرفه‌ای آشپزخانه صنعتی ضروری است و بخش اساسی و تاثیرگذار آن، طراحی آشپزخانه صنعتی است.

  • بوشن پلاستیکی

    بهترین برند بوشن پلاستیکی در بازار

    با در - دیدگاه‌ها برای بهترین برند بوشن پلاستیکی در بازار بسته هستند

    انتخاب برند مناسب برای هر محصولی، دغدغه ای همیشگی برای خریداران بوده است. این موضوع در مورد بوشن ها که نقش مهمی در سیستم های لوله کشی ایفا می کنند، نیز صدق می کند. در این مطلب به بررسی انواع بوشن، مزایا و کاربرد هر کدام پرداخته و در آخر به معرفی بهترین برند بوشن […]

  • تالار عروسی

    مهم ترین مسائلی که باید در عروسی خود رعا...

    با در - دیدگاه‌ها برای مهم ترین مسائلی که باید در عروسی خود رعایت کنید بسته هستند

    روز عروسی شما نقطه عطف مهمی است که آغاز یک سفر مادام العمر با شریک زندگی شما است. با شروع این مناسبت شاد، توجه به برخی مسائل کلیدی برای تضمین یک جشن آرام و به یاد ماندنی ضروری است. در این مقاله، مهم‌ترین جنبه‌های عروسی و تالار عروسی ایده آل را بررسی می‌کنیم که برای […]