هوایش، مقرون به صرفه ترین فروشگاه اینترنتی لوازم گرمایشی و سرمایشی در ایران

بررسی و معرفی ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

تغییر الگوی خرید امروزه یکی از بارزترین اتفاقاتی است پیوسته در حال رخ دادن برای انواع کسب و کارهای ساکن در بازارهای مختلف می باشد.

خرید و فروش وسایل گرمایش خانه، تجهیزات استخر و مواردی این چنین، از گذشته تا به امروز تماما به شکل حضوری ارائه می شد؛ اما امروزه مجموعه هوایش تصمیم بر آن گرفته تا نحوه خرید و ثبت سفارش اینترنتی را نیز در رابطه با این محصولات امکان پذیر کند تا تمامی افراد بتوانند به راحتی در هر زمان و در هر نقطه ای از کشور ایران که حضور دارند، اقدام به خرید با کیفیت ترین وسایل گرمایش و تجهیزات آن کنند.

مجموعه هوایش، ارائه دهنده بهترین لوازم گرمایش و سرمایش

فروشگاه هوایش که از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود در زمینه فروش لوازم گرمایش و سرمایش آغاز کرد، تا به امروز توانسته خود را به عنوان فروشگاهی معتبر در زمینه ارائه انواع قطعات و دستگاه هایی مانند پکیج دیواری یا تجهیزات استخر معرفی کند. این فروشگاه که با نام سنترهیت (کانون گرما) نیز شناخته می شود، با سالها تجربه و توسعه در این زمینه، توانسته به عنوان برندی فعال و خوشنام در حوزه تاسیسات بخش گرمایش و همچنین سرمایش ساختمان شناخته شود.

همان طور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، از آنجایی که روش خرید افراد امروزه شکلی تازه به خود گرفته و به دلیل افزایش مشغله کاری، معمولا وقت کافی برای مراجعه به فروشگاه ها به صورت حضوری وجود ندارد، فروشگاه هوایش سعی بر این داشته تا بتواند تجربیات خود را در زمینه فروش اینترنتی پیاده سازی کرده و این زمینه را برای شما مهیا کند تا بتوانید از این طریق نیز به راحتی اقدام به لوازم مورد نیاز خود کنید.

همکاری فروشگاه اینترنتی هوایش در کنار گروه خدماتی اول سرویس

گروه خدماتی اول سرویس یکی از قوی ترین گروه های خدماتی در حوزه لوازم گرمایش و سرمایش بود که با تکیه بر دانش و همچنین تجربه چندین ساله خود در حوزه نصب و راه اندازی پکیج زمینی، دیواری، کولر گازی، تجهیزات استخر و … همچنین تعمیرات و سرویس های ماهانه، یکی از معتبرترین مجموعه های حال حاضر است که خدمات گسترده خود را ارائه می دهد.

فروشگاه اینترنتی هوایش در کنار گروه خدماتی اول سرویس، توانسته به اهداف خود، بهتر و سریع تر دست پیدا کند. تمامی خدماتی که از سوی مجموعه هوایش برای شما عزیزان ارائه می شود، دارای تاییدیه مجموعه اول سرویس است. این یعنی علاوه بر این که کارشناسان مجموعه هوایش از ارائه خدمات خود اطمینان کامل دارند، کارشناسان اول سرویس نیز مهر تایید را بر این اطمینان می زنند.

تخصص فروشگاه اینترنتی هوایش، ارائه کلیه تجهیزات و ملزومات ساختمان

فروشگاه اینترنتی هوایش، تمامی ملزومات و تجهیزاتی که به صورت حضوری برای فروش ارائه می دهد را نیز به صورت اینترنتی هم در دسترس شما قرار می دهد. یعنی شما به عنوان یک مشتری اینترنتی، هیچ تفاوتی با یک مشتری حضوری ندارید. همان طور که اشاره کردیم نیز، گستره فعالیت مججموعه هوایش در زمینه کلیه تجهیزات و ملزومات ساختمان است. اگر بخواهیم برخی از این موارد را خدمت شما ارائه دهیم، می توانیم به مهم ترین آن ها اشاره کنیم:

  • لوله و اتصالات ۵لایه
  • پولیکا
  • پوش فیت فولادی
  • تجهیزات موتورخانه
  • دیگ های چدنی
  • فولادی
  • منابع دوجداره و کوئل دار
  • انواع پمپهای سیرکلاسیون
  • بوستر پمپ های افزایش فشار آب
  • آتش نشانی
  • کولرگازی
  • انواع پکیج و رادیاتور
  • داکت اسپلیت
  • مینی چیلر و انواع فن کوئل و تجهیزات استخر و سونا و جکوزی.

امکان مطالعه اطلاعات دقیق محصولات در فروشگاه اینترنتی هوایشدر فروشگاه اینترنتی هوایش، شما تنها اقدام به خرید کولر گازی یا بررسی قیمت کولر آبی نمی کنید! بلکه تمامی اطلاعات در رابطه با این محصولات را به طور کامل مطالعه می کنید و با آگاهی کامل، اقدام به خرید لوزام سرمایش یا گرمایش مورد نیاز خود می کنید.شاید به جرات بتوان گفت که علت اصلی انتخاب فروشگاه اینترنتی هوایش از سوی مشتریان نیز دقیقا همین موضوع باشد! بسیاری از فروشگاه های اینترنتی، اطلاعات خاصی را برای مشتری ارائه نداده و همین موضوع باعث می شود تا خرید محصول تا حد زیادی به مشکل بخورد. به همین خاطر، انتخاب یک فروشگاه اینترنتی که این زمینه را برای شما مهیا می کند تا به طور کامل مشخصات محصولات را مطالعه کرده و پس از آن اقدام به خرید لوازم مورد نیاز خود کنید، می تواند گزینه بسیار خوبی برای خرید آنلاین باشد.

  • مجموعه هوایش، هدایای نفیسی را برای شما تدارک می بیند!فرقی نمی کند شما اقدام به خرید تجهیزات استخر از طریق مجموعه هوایش کنید یا به دنبال بررسی قیمت فیلتر شنی ایمکس باشید. بسیاری از محصولات موجود در مجموعه هوایش دارای هدایای ویژه و همچنین تخفیف هایی هستند که می تواند خرید را برای شما بسیار لذت بخش تر و هیجان انگیز تر کند.

    از طرفی دیگر، این هوایا و تخفیفات برای همکاران مانند تاسیساتی ها و یا سرویس کاران بسیار ویژه تر می باشد. پس اگر به دنبال فروشگاهی هستید تا از طریق آن اقدام به بررسی قیمت کولر گازی و دیگر تاسیسات سرمایش و گرمایش کنید و از سویی دیگر، خرید این لوازم را نیز انجام دهید، مجموعه هوایش نه تنها بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه هدایا و تخفیفاتی را نیز بر روی خرید شما لحاظ می کند تا با رضایت کامل خرید خود را انجام دهید.

    فروشگاه اینترنتی هوایش، راهی ساده برای خرید لوازم سرمایش و گرمایش با بودجه محدود!

    اگر بودجه ای محدود دارید و نمی توانید اقدام به خرید لوازم سرمایش و گرمایش با هزینه بالا کنید، ما به شما فروشگاه هوایش را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه با عرضه مقرون به صرفه ترین لوازم مانند تجهیزات استخر، توانسته این زمینه را برای تمامی افراد به وجود آورد که با هر میزان بودجه ای که برای خود به همراه دارند، اقدام به خرید لوازم مورد نیاز خود کرده و بدون معطلی، آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

     

    هوایش، نامی آشنا در صنعت تجهیزات و ملزومات تاسیسات ساختمان

    فروشگاه تاسیسات تا به امروز به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه عرضه تجهیزات و ملزومات تاسیسات ساختمان معرفی می شود. هوایش در کنار گروه خدماتی اول سرویس، همواره به دنبال راهکارهایی برای جلب رضایت شما عزیزان بوده و به نوعی نیز با سابقه کار و تجربه ای که در این زمینه دارد، می توان گفت که توانسته به در این مسیر قدم بردارد.

آخرین نوشته ها

  • چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار

    با در - دیدگاه‌ها برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار بسته هستند

    به طور کلی آگهی ها در راستای رسیدن به اهداف مختلفی در روزنامه چاپ می شوند. بسیاری از افراد جهت اهداف تبلیغاتی و آگاهی دادن در خصوص کسب و کار خود این اقدام را انجام می دهند و برخی دیگر اهداف دیگری دارند. در این راستا برای مشاهده نمونه آگهی غرفه نمایشگاه در تهران و […]

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]

  • شرکت پست بین المللی

    ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت...

    با در - دیدگاه‌ها برای ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی بسته هستند

    کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی […]