بهترین موتورسیکلت های برقی سال 2019

بررسی و معرفی ۱۳۹۸/۰۷/۲۳

بهترین موتورسیکلت برقی 2019

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین موتورسیکلت­های برقی سال۲۰۱۹ برای شما کاربران گرامی بپردازیم. در صورتی که قصد خرید موتور برقی دارید، پیشنهاد می شود ابتدا این مطلب را تا پایان مطالعه نمایید و سپس تصمیم بگیرید.

۱) هارلی دیویدسون Livewire

در تاریخ ۶ نوامبر هارلی دیویدسون در طول نمایشگاه EICMA 2018 میلان از اولین مدل الکتریکی موتور سیکلت خود به نام Livewire رونمایی کرد. این مدل یک بیان معتبر هارلی دیویدسون از شخصیت، سبک نمادین و راندمان عالی است که فقط به سیستم الکتریکی و برق متکی است. این موتور اولین موتور بدون کلاچ، با طراحی پیچیده است که این شرکت آمریکایی در بازار ارائه می­کند ولی حتما آخرین آن نیست.

بهترین موتورسیکلت برقی 2019

این موتورسیکلت برقی دارای یک نمایشگر TFT با اتصال بلوتوث، سیستم   Showa و گزینه شارژ سریع باتری از راه مخزن است.(شارژ موتور برقی)

قیمت  Livewire، ۲۸۹۹۵  پوند است که  در رقابت مستقیم با Energica Eva قرار دارد، اگرچه بدون شک Livewire  از وسایل بیشتر و امکانات به روزتری استفاده می­کند.

۲) Zero SR/ F

هنگامی که در فوریه سال ۲۰۱۹ در آمستردام  Zero این موتور را معرفی کرد، مدعی شد که  SR / F از ” کنترل، قدرت و اتصال پیشرو در صنعت” برخوردار است. این اقدامات جدید در حالی رخ می­دهد کهZero Motorcycles با موفقیت ۲۵ میلیون دلار دیگر (۱۹.۳ میلیون پوند) برای سرمایه گذاری کسب کرده است.

Zero  با موتورسیکلت­های برقی با سرعتی کمتری از میزانی که حدس زده شد در حال مبارزه است، ولی آنها مدعی هستند که بیشتر از هر رقبای دیگر خود در سال موتورسیکلت برقی بیشتری به فروش میرسانند.

انتظار می­رود SR / F جدید که سبک و سیاق جدیدی را در راندمان بین مدل­های الکتریکی قبلی آنها و موتورهای احتراق داخلی به روز را ایجاد کرده، سبب توسعه این شرکت خواهد شد. با این وجود، مدل SR با پیش پرداخت ۱۵۰۰ پوند و قیمت تمام شده­ی ۱۶،۴۹۰ پوند قابل دستیابی است.

۳) Čezeta

Čezeta 506/02  یک ترکیب فوق العاده از طراحی جنگ سرد و فناوری قرن بیست و یکم است. یک موتور برقی است که ظاهرش گرفته شده از میراث اصلی theezeta  تولید شده در سال ۱۹۵۷ در چکوسلواکی سابق است. لقب این محصول با نام “وسپا کمونیست” شناخته شده است که بیشتر از ۱۲۰،۰۰۰ در زندگی هفت ساله خود به فروش رسانده است.

ولی اکنون با داشتن موتور الکتریکی ۱۵ اسب بخار در چرخ عقب و ۶ کیلووات ساعت باتری­های لیتیوم یونی پاناسونیک در درون بدنه کامپوزیت، زندگی سالم­تر و آرام­تری را انتخاب کرده است.

برای این موتور سه حالت رانندگی وجود دارد، همراه با یک دنده معکوس جهت کمک به مانور ۱۸۷ کیلوگرمی آن. شرکت سازنده ادعا کرده که بالاترین  سرعت ۷۵ مایل در ساعت، زمان ۰ تا ۳۰ مایل در ساعت نیز تنها ۲.۷ ثانیه اعلام شده و از برد ۷۵ مایل برخوردار است.

۴) Vespa Elettrica

برای استفاده شهری Elettrica در نظر گرفته شده و این تنها محلی خواهد بود که شما بی­شک تمایل دارید از آن استفاده کنید. این اسکوتر با دو حالت سواری – Eco و Power –  را تنها به ۳۰ کیلومتر در ساعت (حدود ۱۸ مایل در ساعت) محصور شده است، که اگر فیلتر کردن ترافیک سنگین نباشد، برای افراد چندان کاربردی نخواهد داشت.

موتور سیکلت برقی

این موتور همچنین از یک سیستم KERS برای تولید مجدد انرژی هنگام کند شدن استفاده می­کند، با کمک همان روشی که یک ماشین فرمول ۱ دارد. فن آوری دیگر استفاده شده در این موتورشامل یک سیستم چندرسانه­ای است که این امکان را به شما می­دهد که یک تلفن هوشمند و هدست بلوتوث را به موتور متصل کنید. این موتور با استفلاده از نمایشگر TFT قابلیت­های مطلوبی دارد. تماسها و پیامهای دریافتی و همچنین سرعت، نوتیفیکیشنها، دامنه باقیمانده و شارژ باتری موتور برقی را نشان می دهد. راندمان این واحد از یک جوی استیک به آسانی در دسترس است که در قسمت فرمان سمت راست انجام می­شود، یا راننده قادر است از دستورات صوتی برای کار با تلفن هنگام اتصال به هدست بهره ببرد.

۵) Energica Ego

یک دسته بندی کاملاً جدید در سال ۲۰۱۷ برای جوایز MCN ایجاد شد:Energica Ego ، موتور برقی سال  بعد از تحت تأثیر قرار دادن ما در جاده و پیست و همچنین در مدت TT نخستین جایزه را از آن خود کرد.

همچنینEgo پایه­ای برای مسابقه دهنده­هایی است که در سری MotoE از آنها استفاده خواهند کرد، با این وجود علی رغم آتش سوزی بزرگ که همه موتورهای تیم­ را از بین برد، در سال ۲۰۱۹ نیز اولین دستاورد خود را ثبت کرد.

۶) Super soco TC MAX

قصد دارد با حداکثر سرعت بالاتر از ۶۰ مایل در ساعت و تقریبا ۱۳۳ اسب بخار گشتاور (شبیه به Energica فوق) با راندمان بنزینی چهار زمانه ۱۲۵ رقابت کند، در صورتی که اقتصادی عمل می­کند.

علاوبر مدل هایی که در بالا ارائه شد موتور برقی های زیادی در بازار و همچنین سایت ایران اسکوتر موجور است مانند موتور برقی ۲۰۰۰ وات EL510 که برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد این نوع موتور برقی می توانید روی آن کلیک کنید.

 

آخرین نوشته ها

  • انواع ماساژ

    آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آر...

    با در - دیدگاه‌ها برای آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آرامش و سلامتی بسته هستند

    ماساژ، هنر لمس درمانی، قدمتی دیرینه در تاریخ بشر دارد.از گذشته‌های دور، انسان‌ها از قدرت لمس برای التیام درد، آرامش عضلات و ارتقای سلامت جسم و روح خود استفاده می‌کردند. امروزه نیز ماساژ به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های طب جایگزین، جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کرده است. در این مطلب قصد داریم شما […]

  • چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار

    با در - دیدگاه‌ها برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار بسته هستند

    به طور کلی آگهی ها در راستای رسیدن به اهداف مختلفی در روزنامه چاپ می شوند. بسیاری از افراد جهت اهداف تبلیغاتی و آگاهی دادن در خصوص کسب و کار خود این اقدام را انجام می دهند و برخی دیگر اهداف دیگری دارند. در این راستا برای مشاهده نمونه آگهی غرفه نمایشگاه در تهران و […]

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]