مدرسین با تدریس آنلاین چگونه میتوانند کسب درآمد داشته باشند

بررسی و معرفی ۱۴۰۰/۰۳/۲۳

مدرسین مجرب

این روزها دسترسی آسان به اینترنت و گسترش شبکه های اجتماعی و وجود گوشی های پیشرفته و هوشمند باعث شده کاربران زیادی به سمت آموزش های مجازی روی بیاورند و به طور روزانه تعداد این کاربران و علاقمندی ها در حال افزایش است.آموزش آنلاین یکی از رایج ترین و راحت ترین نوع آموزش شناخته شده.به خصوص برای افرادی که به دلیل تعداد روزهای بیشتری که در هفته مشغول کار هستند و محدودیت زمانی که دارند فرصت رفت و آمد به آموزشگاه ها را ندارند آموزش آنلاین میتواند گزینه بسیار مناسب و کارآمدی باشد.

آموزش مجازی این امکان را به شما میدهد تا در هر محیطی که قرار دارید و در زمان دلخواه در کمال آرامش و به دور از دغدغه های فکری به یادگیری و گذراندن دوره آموزشی مورد نظرتون بپردازید.با افزایش روز افزون تعداد علاقمندان به سمت آموزش های مجازی تعداد زیادی از مراکز و موسسات هم روش و آموزش خود را به سمت آموزش مجازی پیش گرفتند.اما نکته اینجاست که از این میان کدام مجموعه آموزشی را انتخاب کنیم که هم از مزیت های بیشتری برخوردار باشد و هم از نظر سطح آموزشی_علمی به روز و حرفه ای باشد و این امر در صورتی امکان پذیر میشود که دارای مدرسان و اساتید با تجربه و با سابقه هم باشد.

آموزش آنلاین

 

فرادرس به عنوان بزرگترین مجموعه آموزش آنلاین به صورت حرفه ای و کاربردی در زمینه آموزش های دانشگاهی شناخته شده و با بیش از ده سال فعالیت درخشان میباشد.همچنین با همکاری بیش از ۱۳۰۰ مدرس مطرح در زمینه های مختلف علمی شرایطی بوجود آورده که علاقمندان با هرنوع شرایط زمانی و مکانی بتوانند از آموزش های علمی و با کیفیت  بالای آن بهره مند شوند و همچین بیش از ۱۰۰۰ عنوان با کیفیت آموزشی دانشگاهی را ارائه میدهد.هزینه دوره پایین نسبت به کیفیت و سطح بالای آموزشی  به همراه دوره های ویژه رایگان و همچنین تضمین وگارانتی بازگشت هزینه در کنار پشتیبانی عالی و پاسخگویی سریع برای حل مشکلات و سوالات مخاطب از جمله دیگر مزیت های قابل توجه آن به حساب می آید.

 

فعالیت های فرادرس شامل کدام موضوعات درسی میشود:

اکثر مخاطب های فرادرس دانشجوها هستند و این مجموعه تمام دروس دانشگاهی و کاربردی و تخصصی را در بر می گیرد که بعضی از این دروس شامل: کامپیوتر-برنامه نویسی-رشته های مهندسی-نرم افزارهای تخصصی-ریاضیات-آموزش های عمومی-مهندسی برق-مدیریت-زیست شناسی-معماری-علوم اقتصادی-علوم تجربی و بسیاری از مباحث متنوع دیگر…میشود.

 

کلاس مجازی یا آموزش آنلاین فضایی است که در آن دانشجویان یا علاقمندان از طریق یک سیستم هوشمند و اینترنت با هم ارتباط هستند. مباحث آموزشی درس مورد نظر را دنبال میکنند و میتوانند با هم گفت و گو و مشورت کنند و حتی موضوع جلسه ی مورد نظر را به چالش تبدیل کرده و با هم رقابت سالم داشته باشند.

 

فرادرس چه مزیت هایی برای مدرسین خود قرار داده است؟

 

  • تدریس در فرادرس به عنوان یک منبع درآمد پایدار و مداوم برای مدرسین و اساتید در زمینه آموزش آنلاین میباشد. مدرسین میتوانند با توجه به سابقه خود در زمینه تدریس درصدی از میزان فروش آموزش درس مورد نظر رو به صورت دائمی و مادام العمر دریافت کنند.

 

  • مدرسین میتوانند فرادرس را به عنوان یک همکار دائمی و همیشگی و جایی که مدت زمان همکاری در آن طولانی مدت هست رو در کنار خودشان داشته باشند.

 

  • برای مدرسینی که مشغول تدریس در فرادرس هستند این امتیاز وجود دارد که در بین مدرسین دیگر که هم رشته هستند دیده بشن و فرصت های بزرگ تر تدریس و ضبظموقعیت شغلی رو برای خودشان ایجاد کنند به عبارت دیگر برای خودشان کسب اعتبار میکند و در این صورت دیگر نیازی به هزینه کردن جهت تبلیغات در سایت و پیج شخصی خودشان ندارند.

 

  • فراهم بودن کلیه تجهیزات ضبط آموزشی (ارسال میکروفون و دوربین و امکان استفاده از استدیوهای ضبط فرادرس)

 

  • وجود تبلیغات گسترده بر روی شبکه های اینترنتی و اجتماعی و سایر جاها از جمله کاپریلا که از طریق این تبلیغات آموزش ها را به مخاطبین خودش معرفی میکند و لحظه به لحظه درحال افزایش دانشجویان خودش هست.(تنها در کاپریلا هر آموزش ۲میلیون بار در سطح وب ایران برای ۳۰میلیون ایرانی نمایش داده میشود)

 

  • به دست آوردن فرصت های بزرگ تر شغلی و تدریس

 

  • ساعت کاری متغیر و بدون محدودیت در زمان و مکان برای همه ی نقاط کشور

مدرسین مجرب

 

همانطور که اشاره کردیم فرادرس برای برگزاری دوره های آنلاین آموزشی از مدرسین و اساتید برجسته و مطرح بهره گیری میکند از جمله این اساتید:

جناب آقای مهندس شیرافکن که در دوره ی فعالیت ۵ ساله خود در فرادرس بیش از ۱۳۰ هزار دانشجو داشته اند و همینطور جناب آقای مهندس امید زندی که مدرس ۶۰ مورد از آموزش های فرادرس میباشند و آقایان مهندس مجید رضا آخوندی و مهندس پژمان اقبالی که هرکدام بیش از ۴ سال سابقه تدریس در این مجموعه را داشته اند.

 

ممکن است این سوال در ذهنتان ایجاد شده باشد که آیا امکان دارد مدرس فرادرس شد؟

در جواب باید بگویم: بله خوشبختانه این فرصت برای افرادی که میخواهند تجربه یک همکاری طولانی مدت و حرفه ای را با فرادرس داشته باشند وجود دارد و هرکس که مدرک مرتبط در زمینه آموزش و سابقه تدریس دارد به راحتی میتواند دوره ی آموزش آنلاین خودت را ارائه دهد و کسب درآمد کند.تدریس نیازمند قدرت بیان قوی و ارئه مطلب مناسب و دانش و تخصص لازم است.در واقع تدریس کردن کار ساده ای نیست ولی با افزایش بی شمار افراد و گرایش به سمت دنیای مجازی و آموزش آنلاین که هرروز هم درحال افزایش است نیازمندی به مدرسان و اساتید متخصص هم افزایش پیدا می کند به خصوص در شریط فعلی جهان که به دلیل شیوع بیماری کرونا بخش وسیع و عمده ی مردم جهان به سمت و سوی آموزش مجازی روی آورده اند.

سوال دیگر شما ممکن است این باشد که روش استخدام در فرادرس و همینطور شرایط مالی آن به چه صورتی است:

بعد از مراحل ثبت نام و مشخص نمودن سرفصل و موضوع مورد نظر شما برای تدریس پشتیبانی مجموعه پیگیر درخواست شما خواهند شد و در اسرء وقت با شما تماس میگیرند.مراحل بعدی شامل قراردادی میشود که برای درخواست دهنده ارسال میشود و پس از پر کردن فرم استخدام در فرادرس و مطالعه شرایط حقوق و پلن های مالی برگه را امضا کرده و میفرستند.

نکته: فرادرس شامل دوره های تکمیل کننده مباحث دانشگاهی و پیدا کردن آمادگی لازم  برای کنکور ارشد میباشد و مدرکی به شما ارائه نمیدهد.

 

روش تدریس در فرادرس به گونه ای است که اکثر مواقع استاد مربوطه توضیحات و تدریس خود را به صورت ویدیویی ارائه میدهد و در کنار این ویدیو ها جزوه های درسی به صورت جداگانه و پاورپوینت هم وجود دارد.ویدیوهای آموزشی با کیفیت قابل قبول هستند و طوری فشرده شده اند که نسبت به کیفیت بالایی که دارد حجم کمتری داشته باشد که به راحتی در اختیار دانشجو قرار بگیرد.

دانشجویان و علاقمندان به یادگیری در فرادرس پس از ثبت نام و تکمیل مراحل اولیه میتوانند مبحث و آموزش مورد نظرشان را انتخاب نمایند.پس از انجام این مراحل پیش نمایشی درباره هرآنچه که در آموزش ارائه شد نشان داده میشود و همچنین اطلاعاتی به صورت خلاصه وار از مربوط به استاد مربوطه درس درباره روش تدریس و فعالیت هایی که تاکنون داشته برای مطالعه نشان داده میشود و نسبت به موضوع آموزش:ویدیو-پاورپوینت-جزوه و مواردی که مربوط به تدریس مدرس بوده در اختیار دانشجو قرار میگیرد تا در صورت نیاز به راحتی بتواند از آنها استفاده بهینه داشته باشد.دیگر مزیت قابل توجه و چشمگیر این مجموعه این است که اگر دانشجو یا کاربری از آموزش و یا نوع تدریس و مباحث یادگیری ناراضی باشد باید بگویم که فرادرس این امکان را فراهم کرده که به صورت رایگان مجدد آموزش دیگری برای او ارسال شود و در صورت نارضاتی مجدد به انتخاب خود دانشجو مبلغی از پرداختی او به حسابش بازگشت داده میشود.

آموزش مجازی

 

فرادرس یکی از بزرگ ترین و با کیفیت ترین مجموعه آموزش دانشگاهی به شیوه ی مجازی با بهره مندی از تجهیزات کامل و به روز به همراه اساتید نمونه و برجسته با بیش از ۶۰۰ هزار دانشجوی فعال میباشد.دانشجویان فرادرس با بکارگیری آموزهای آن دیدگاه و تجربه تازه ای از دانش و مهارت پیدا میکنند و در آخر اینکه فرادرس نمونه ی نوین و آینده دانشگاه های ایران را نشان خواهد داد.

 

آخرین نوشته ها

  • انواع ماساژ

    آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آر...

    با در - دیدگاه‌ها برای آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آرامش و سلامتی بسته هستند

    ماساژ، هنر لمس درمانی، قدمتی دیرینه در تاریخ بشر دارد.از گذشته‌های دور، انسان‌ها از قدرت لمس برای التیام درد، آرامش عضلات و ارتقای سلامت جسم و روح خود استفاده می‌کردند. امروزه نیز ماساژ به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های طب جایگزین، جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کرده است. در این مطلب قصد داریم شما […]

  • چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار

    با در - دیدگاه‌ها برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار بسته هستند

    به طور کلی آگهی ها در راستای رسیدن به اهداف مختلفی در روزنامه چاپ می شوند. بسیاری از افراد جهت اهداف تبلیغاتی و آگاهی دادن در خصوص کسب و کار خود این اقدام را انجام می دهند و برخی دیگر اهداف دیگری دارند. در این راستا برای مشاهده نمونه آگهی غرفه نمایشگاه در تهران و […]

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]