لوازم اداری و ضروری براي راه اندازی کسب و کار

بررسی و معرفی ۱۴۰۰/۰۵/۱۲

آگهي 24

 

اداری ضروری برای راه اندازی کسب و کار

لوازم

یکی از تصمیمات پیچیده و حساس در زمینه شغلی، راه اندازی و تاسیس یک دفتر یا شرکت است و باید آن را به تمام تجهیزات و لوازم ضروری اداری مجهز کنید تا بتوانید کارهای روزانه شرکت خود را با سرعت بالا پیش ببرید. درواقع شرکت ها و دفاتر نمی توانند بدون این تجهیزات عملکرد مناسبی داشته باشند؛ به طوریکه این تجهیزات و لوازم فراتر از سرمایه‌ گذاری هستند. با توجه به نوع شرکت یا دفتر لوازم اداری ضروری و تجهیزات نیز متفاوت خواهد بود، اما یک دسته لوازم اداری وجود دارد که برای تمامی شرکت ها و دفاتر مورد استفاده قرار میگیرد که در ادامه چند نمونه از این لوازم کاربردی را شرح میدهیم.

آگهي 24

پرینتر

دستگاه پرینتر در تمامی ادارات و دفاتر به ملزومات اصلی تبدیل شده‌ است و میتواند امور چاپی روزانه شما را پاسخگو باشد، این چاپ میتواند یک فایل متنی، تصویر یا ترکیبی از هر دو باشد. این اطلاعات را میتواند به راحتی از رایانه یا هر دستگاه دیگری به نسخه های چاپی تبدیل کند. پرینتر بسته به اینکه در چه گروهی قرار می‌ گیرند، کاربرد‌های متنوعی دارند. برخی از پرینترها تنها قابلیت چاپ دارند، اما در مدل‌ های چندکاره شما قادر هستید علاوه بر پرینت، کپی، اسکن و فکس را نیز انجام دهید.

 

فکس:

امروزه اکثر مکاتبات بین افراد و ادارات با ایمیل انجام می گیرد، ولی کماکان دستگاه فکس جایگاه ویژه ای در مکاتبات دارد

و فرستادن فکس این روزها کاربرد خیلی زیادی ندارد و نهایتا برای کارهای اداری، از این سیستم ارتباطی استفاده می شود. با استفاده از دستگاه فکس میتوان اسناد را ارسال و دریافت نمود که در بخش ارسال همه فکس های موجود در بازار یک کار را انجام میدهند. پس از اینکه با دستگاه فرستنده شماره تلفن دستگاه گیرنده گرفته شد و دستگاه گیرنده جواب داد، دستگاه فرستنده شروع به اسکن کردن مدرک کرد.

 

مانیتور

اگر یک سیستم کامپیوتری دارید، باید به فکر یک مانیتور مناسب برای سیستم خود باشید. درواقع مانیتور سخت افزار کامپیوتر است که اطلاعات تصویری و گرافیکی را که از طریق کارت گرافیک کامپیوتر نمایش می دهد. و به عنوان متداول ‌ترین دستگاه خروجی برای نمایش اطلاعات مورد استفاده قرار میگیرد و دارای انواع مختلفی است. مانیتورها شبیه به تلویزیون هستند، اما معمولاً اطلاعات را با وضوح بسیار بالاتر نمایش می دهند. همچنین بر خلاف تلویزیون ها، مانیتورها معمولاً به جای اینکه روی یک دیوار نصب شوند ، روی یک میز می نشینند. در رایانه رومیزی، مانیتور از طریق کابل به پورت کارت ویدیوی کامپیوتر یا مادربرد متصل می شود. اگرچه مانیتور در خارج از محفظه اصلی کامپیوتر قرار دارد ، اما بخش اساسی یک سیستم کامپیوتری است.

 

لپ تاپ

بسیاری از ادارت و شرکت به جای استفاده از سیستم های کامپیوتری گران قیمت و جا گیر از کامپیوترهای رومیزی یا همان لپ تاپ استفاده میکنند که با وجود قابل حمل بودن، ویژگی ‌های مثبت بسیار بسیار دیگری دارند. لپ تاپ فضای بسیار کمی را اشغال می ‌کند و شما دیگر به مانیتور، کیبورد و ماوس نیار ندارید و همچنین به راحتی میتوانید آن را از منبع تغذیه جدا کرده و با خود به هر جایی که دوست دارید ببرید.

 

کاغذخردکن

یک دستگاه مکانیکی مورد استفاده برای برش و پودر کردن کاغذها به تکه های بسیار ریز و کوچک است. ادارت و شرکت ها برای از بین بردن اسناد خصوصی  یا حساس از دستگاه کاغذ خردکن استفاده میکنند. درواقع وظیفه اصلی این دستگاه از بین بردن و منهدم کردن اسناد مهم می باشد و در سه مدل رومیزی ، ایستاده و صنعتی تولید می شود.

 

ماشین حساب

امروزه هر اداره، شرکت و شخصی نیاز به یک ماشین حساب برای انجام محاسبات عددی خود دارند که ساده ترین آنها محاسبات جمع، تفریق، ضرب و تقسیم هستند. ماشین حساب‌های پیشرفته تر می ‌توانند انواع توابع مهم ریاضی، آمار، سود و فروش را پیاده ‌سازی کنند که مورد استفاده اکثر حسابداران و مدیران مالی یک شرکت قرار میگیرد که به سرعت محاسباتی شکرت بسیار کمک میکند.

 

 

فروشگاه اینترنتی کیومیتا انواع تجهیزات دفتری و اداری را با بهترین قیمت و معتبرترین برندها به مشتریان خود ارائه میدهد. شما بنا بر نیاز خود میتوانید آنها را خریداری نمایید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

آخرین نوشته ها

  • انواع ماساژ

    آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آر...

    با در - دیدگاه‌ها برای آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آرامش و سلامتی بسته هستند

    ماساژ، هنر لمس درمانی، قدمتی دیرینه در تاریخ بشر دارد.از گذشته‌های دور، انسان‌ها از قدرت لمس برای التیام درد، آرامش عضلات و ارتقای سلامت جسم و روح خود استفاده می‌کردند. امروزه نیز ماساژ به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های طب جایگزین، جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کرده است. در این مطلب قصد داریم شما […]

  • چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار

    با در - دیدگاه‌ها برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار بسته هستند

    به طور کلی آگهی ها در راستای رسیدن به اهداف مختلفی در روزنامه چاپ می شوند. بسیاری از افراد جهت اهداف تبلیغاتی و آگاهی دادن در خصوص کسب و کار خود این اقدام را انجام می دهند و برخی دیگر اهداف دیگری دارند. در این راستا برای مشاهده نمونه آگهی غرفه نمایشگاه در تهران و […]

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]