راهنمای خرید و فروش عمده لوازم خانه و آشپزخانه

بررسی و معرفی ۱۴۰۰/۱۲/۰۳

در میان بسترهای گوناگون عمده، کدام مناسب لوازم خانه و آشپزخانه می باشد؟ با ما همراه شوید

در ایران همه سالِ نزدیک به عید نوروز؛ به رسم همیشه لباس ها و لوازم را نو میکنیم. البته که این رسم و رسومات با گذشت زمان کمرنگ تر شده اند، اما همچنان اغلب ما ایرانیان؛ نزدیک به عید نوروز تب و تاب زیادی را تجربه میکنیم. حال اگر شما مغازه دار هستید یا فروشگاه آنلاین دارید بهتر است ما را تا انتها همراهی کنید، زیرا در این مقاله ضمن معرفی برخی ظروف و لوازم پرطرفدار، مکانی را پیشنهاد میدهیم تا به شیوه ای آسان تر اجناس مورد نیاز برای فروش را بیابید.

باباعمده معرفی کننده عمده فروشان و تولیدکنندگان

 

اگر در حیطه لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت دارید احتمالا نام باباعمده را شنیده اید، این سایت مکانی برای فروشندگان عمده می باشد، به این صورت که تعداد زیادی عمده فروش در بابا عمده  خود را معرفی کرده و محصولات خود را به نمایش میگذارند. کسانی که بدنبال خرید عمده محصولات هستند میتوانند به این سایت مراجعه کرده و از اجناس عمده فروشان دیدن نمایند.

حال در ادامه به معرفی برخی از کالاها می پردازیم که اغلب پرطرفدار بوده و احتمالا در باباعمده نیز توسط عمده فروشان قابل دسترسی و خرید میباشند.

 

ظروف سرامیکی

ظروف سرامیکی درمیان ظروف چدنی، تفلن، استیل و … طرفداران خودش را دارد، ظاهر ساده یا طرح دار؟ رنگی یا سفید؟ بستگی به سلیقه شما دارد، ظروف سرامیکی را سخت میتوان در خانه ای پیدا نکرد و فروش آن نیز دشوار نخواهد بود. برای مشاهده ظرف های سرامیکی همین حالا میتوانید از عمده فروشی ظروف سرامیکی در باباعمده دیدن کنید.

ظروف شیشه ای و بلور

آیا میتوانید خانه ای را تصور کنید که ظروف شیشه ای نداشته باشد؟ سخت است، پارچ، لیوان، بشقاب و انواع ظروف پذیرایی از جمله پر استفاده ترین های ظروف شیشه ای و بلور می باشند که هرچه از میزان اهمیت و کاربرد این نوع ظروف بگوییم زیاده روی نکرده ایم.

 

لوازم پلاستیکی

ظروف و لوازم پلاستیکی دارای کارایی بالایی هستند، هرچند با گذشت زمان و آگاهی بیشتر نسبت به مضرات پلاستیک؛ استفاده از آن کمتر شده است ولی چه کسی میتواند لوازم خانگی را بدون نوع پلاستیکی آن تصور کند!

گستردگی بالا در لوازم پلاستیکی موجب شده تا فروشگاه های زیادی پدید آیند تا بصورت تخصصی ظروف و لوازم پلاستیکی به فروش برسانند.

 

ظروف ارکوپال

آرکوپال از جمله ظروف غذاخوری مورد پسند خانه دارها است، این دست از ظرف ها بدلیل مقاومت و ظاهر متنوعی که دارند در منزل، رستوران ها و تالارهای پذیرایی و … زیاد مورد استفاده قرار میگیرند. تنوع قیمت در این دسته ظروف بالا بوده و شما برای فروش عمده ظروف آرکوپال، احتمالا به مشکل نخواهید خورد.

 

لوازم برقی

لوازم برقی باعث هرچه آسان تر شدن زندگی ما شده است، کالاهای برقی خانگی و آشپزخانه برندهای معروف مانند سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، سونی و دیگر برندها اکنون به دلیل تحریم دیگر در ایران یافت نمیشوند و یا در صورت وارد شدن با قیمت های بسیار بالاتر از ارزش واقعی بفروش میرسند، البته در این میان باید خوش شانس باشید تا کالای تقلبی را خریداری نکنید.این شرایط باعث شده تا اغلب لوازم برقی نسبت به دیگر کالاها رشد قیمتی بسیار بیشتری را تجربه کنند. مشاهده میکنید که بازار این دست لوازم کمی فراز و نشیب بیشتری داشته و نیازمند کسب اطلاعات دقیق تر می باشد.

 

 

فعالیت جدی برای کسب درآمد در محیط آنلاین

 

تا به اینجا یک سایت برای عمده فروشی(یا عمده فروشان) معرفی کرده ایم و بازار چندین جنس را در حوزه لوازم خانگی بررسی کرده ایم که در باباعمده نیز احتمالا یافت میشود.

حال شما اگر عمده فروش هستید یا قصد دارید در این حوزه فعالیت داشته باشید، میتوانید در باباعمده  یک صفحه برای خود تشکیل داده و به فروش عمده لوازم خانگی یا فروش عمده لوازم آشپزخانه بپردازید(متاسفانه از شرایط پذیرش اطلاع دقیقی نداریم).

البته شما برای خرید و فروش عمده محصولات نیاز به فعالیت گسترده ای دارید، صرف داشتن یک صفحه در سایت babaomdeh یا دیگر سایت ها، نمیتواند فروش شما را تضمین کند. شما برای فعالیت در این حوزه پر رقابت نیاز به برنامه ریزی دقیق و بررسی دقیق بازار آن دارید تا در درجه اول سرمایه خود را به آسانی هدر ندهید.

این روزها فضای مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام به یکی از جذاب ترین محیط ها برای کسب درآمد تبدیل شده است، به طوری که اغلب افراد مغازه دار در ایران حداقل در یکی از این دو شبکه در حال فعالیت هستند، البته این را در نظر بگیرید که منظور فعالیت مداوم است.

به نظر میرسید رفته رفته فعالیت در سایت ها و شبکه های مجازی بیشتر و بیشتر شود و در آینده نه چندان دور بازارهای حضوری کمرتگ تر شوند. توصیه ما به شما جدی گرفتن فعالیت آنلاین است، تا در آینده از رقیب های خود جا نمانید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین نوشته ها

  • انواع ماساژ

    آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آر...

    با در - دیدگاه‌ها برای آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آرامش و سلامتی بسته هستند

    ماساژ، هنر لمس درمانی، قدمتی دیرینه در تاریخ بشر دارد.از گذشته‌های دور، انسان‌ها از قدرت لمس برای التیام درد، آرامش عضلات و ارتقای سلامت جسم و روح خود استفاده می‌کردند. امروزه نیز ماساژ به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های طب جایگزین، جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کرده است. در این مطلب قصد داریم شما […]

  • چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار

    با در - دیدگاه‌ها برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار بسته هستند

    به طور کلی آگهی ها در راستای رسیدن به اهداف مختلفی در روزنامه چاپ می شوند. بسیاری از افراد جهت اهداف تبلیغاتی و آگاهی دادن در خصوص کسب و کار خود این اقدام را انجام می دهند و برخی دیگر اهداف دیگری دارند. در این راستا برای مشاهده نمونه آگهی غرفه نمایشگاه در تهران و […]

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]