همه چیز درباره طراحی سایت در نیشابور

بررسی و معرفی ۱۴۰۱/۰۷/۰۶

شاید طراحی سایت اولین گزینه ای نباشد که یک کسب و کار تازه تاسیس به آن فکر می کند اما قطعا با گذشت زمان و برای جذب مشتری بیشتر باید آن را در نظر بگیرد. این روزها بیشتر افراد معمولا خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام می دهند و این یک مزیت فوق العاده برای افرادی است که در فضای اینترنت و شبکه های مجازی فعالیت می کنند.

هر کسب و کاری که از فضای اینترنت برای دیده شدن استفاده نکن باید به زودی با پایان آن روبرو شود. پس همین الان زمان بسیار خوبی برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با قابلیت ها و خدمات فوق العاده به مشتریان است. فراداده تیمی قوی و حرفه ای با پشتیبانی بی نظیر با سال ها تجربه در طراحی سایت های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی و … در حال فعالیت است.

در این مقاله قصد داریم تا با هم رمز و رازهای طراحی وب سایت های فروشگاهی را بررسی کنیم. این نکات برای افرادی که قصد طراحی سایت فروشگاهی را دارند بسیار مهم و حیاتی است. در صورتی که هر یک از این نکات را رعایت نکنید ممکن است با بازدهی پایین همراه شوید. پس در قدم اول نکات مهم را باید یاد بگیرید.

 

رازهای طراحی وب سایت فروشگاهی موفق

در حقیقت اولین قدم برای طراحی سایت، راه اندازی و تکمیل کردن آن است. تازه بعد از اینکه سایت تکمیل شد و برای بازدید کاربران آماده میتوان از موفقیت و نرخ بازدید و کلیک حرف زد. اما در حین طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کرد که میتواند تا میزان زیادی در موفقیت کسب و کارتان مفید باشد.

البته در نظر داشته باشید که تنها یک طراحی خوب و صحیح باعث تضمین موفقیت سایت نخواهد شد. بلکه باید از ابزارها و روش های مختلف تبلیغ و بازاریابی استفاده کنید که در حال حاضر میتوان به سئو کردن سایت اشاره کرد که در این مقاله به آن پرداخته نخواهد شد.

در این مطلب قصد داریم تا مواردی را به شما یادآوری کنیم که هنگاه طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر بگیرید تا باعث جذب مخاطب شود. با این نکات میتوان کاربران را مجاب کرد تا در سایت شما بمانند و در نهایت خریدهای خود را انجام دهند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

از پیچیدگی بپرهیزید و ساده کار کنید!

با توجه به تجربیات و تحقیقات روانشناسی مشخص شده است که سایت هایی که طراحی های پیچیده و به هم ریخته دارند در جذب کاربران ضعیف تر عمل کرده اند و موفقیت ها و نرخ های تبدیل و کلیک بسیار پایین بوده است.

فروشگاه های اینترنتی آنلاین از سادگی و واضحی پیروی می کنند. سادگی نه به معنای کاهش المان ها و تصاویر، بلکه باید به میزان استفاده از تصاویر، ویدئوها و متن ها استفاده کنید و تعداد زیاد آنها هیچ جذابیتی برای کاربران ندارند.

بهتر است که المان ها را در دسترس کاربران قرار دهید تا به راحتی هر آنچه را میخواهند در سایت پیدا کنند.

 

تصاویر با کیفیت و کم حجم به کار ببرید!

در سایت های فروشگاهی چیزی مهمتر از استفاده از محتوای منحصر بفرد و تصاویر با کیفیت نیست. چرا که هر محصول باید با تصاویر واضح و جزئیات کامل به کاربران نمایش داده شوند. اینکه وب سایت شما تصویری نداشته باشید یا با کیفیت پایینی در سایت قرار داده شود، تاثیر منفی روی کاربران خواهد داشت.

بهترین گزینه این است که از محصولات خود با کیفیت و در زاویه های مختلف عکس بگیرید و در سایت قرار دهید. ایم مورد یکی از بهترین روش های تمایز بین شما و رقیبان است. بدین ترتیب ظاهری تمیز و حرفه ای را در سایت فروشگاهی میتوان به نمایش گذاشت.

 

از ترکیبات رنگی هوشمندانه کمک بگیرید!

شاید انتخاب رنگ گزینه مهمی در طراحی سایت فروشگاه به نظر نرسد اما واقعیت این است که اگر تم رنگی مناسبی را در سایت رعایت کنید باعث جذب کاربر و موفقیت در سایت خواهد شد. البته استفاده از چند رنگ در سایت اصلا پیشنهاد نمیشود چون کاربران را سردرگم می کند و از طرفی استفاده از یک رنگ باعث یکنواختی و کسالت برای مشتریان خواهد شد.

برای این موضوع بهتر است در اینترنت تم ها و پالت های رنگی را جستجو کنید و با توجه به سلیقه و نوع فعالیت و برندتان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نکته مهم: در انتخاب رنگ های دکمه های مهم در وب سایت مانند دکمه “افزودن به سبد خرید” دقت کنید زیرا تاثیر بسزایی در نرخ تبدیل وب سایت دارد.

 

اطلاعات مهم را در بالای سایت و مقابل دید کاربران قرار دهید!

بهترین لوکیشن برای قرار دادن اطلاعات مهم بالای سایت است بطوری که کاربران را برای خرید ترغیب کنند. استفاده مناسب از این فضا تا میزان زیادی سبب موفقیت در سایت های فروشگاهی خواهد شد. البته منظور از بالای سایت قسمت منو یا Header نیست. با توجه به یک خط افقی فرضی میتوان سایت را به دو بخش تقسیم کرد که منظور بخش بالایی سایت است که معمولا توجه کاربران را به خود جلب می کند.

 

چینش شبکه ای را رعایت کنید!

اگر چینش شبکه ای در طراحی سایت به درستی و منظم انجام نشود، ظاهر سایت به هم ریخته و شلوغ خواهد شد. زمانی که تمام المان ها در بخش ها و ستون های منظم قرار گیرد هم سایت ظاهری زیبا خواهد داشت و هم کاربران سر در گم نخواهد شد.

 

طراحی سایت نیشابور

ما در این مقاله تنها چند نکته در طراحی سایت را نام بردیم اما باید بدانیم که تنها به این  موارد محدود نمی شود. نکات زیادی برای طراحی سایت وجود دارد که با رعایت همه آنها یک سایت به موفقیت میرسد. پیشنهاد ما همکاری با یک شرکت طراحی سایت معتبر است تا موفقیت شما را تضمین کند.

شرکت فراداده به عنوان یکی از حرفه‌ای ترین و قوی‌ترین شرکت های طراحی سایت نیشابور است که با ارائه انواع نمونه کارهای سایت های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، شخصی و … کسب و کار خود را تضمین می کند.

 

آخرین نوشته ها

  • انواع ماساژ

    آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آر...

    با در - دیدگاه‌ها برای آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آرامش و سلامتی بسته هستند

    ماساژ، هنر لمس درمانی، قدمتی دیرینه در تاریخ بشر دارد.از گذشته‌های دور، انسان‌ها از قدرت لمس برای التیام درد، آرامش عضلات و ارتقای سلامت جسم و روح خود استفاده می‌کردند. امروزه نیز ماساژ به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های طب جایگزین، جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کرده است. در این مطلب قصد داریم شما […]

  • چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار

    با در - دیدگاه‌ها برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار بسته هستند

    به طور کلی آگهی ها در راستای رسیدن به اهداف مختلفی در روزنامه چاپ می شوند. بسیاری از افراد جهت اهداف تبلیغاتی و آگاهی دادن در خصوص کسب و کار خود این اقدام را انجام می دهند و برخی دیگر اهداف دیگری دارند. در این راستا برای مشاهده نمونه آگهی غرفه نمایشگاه در تهران و […]

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]