بررسی 5 اسپیکر خانگی محبوب هارمن کاردن

بررسی و معرفی ۱۴۰۱/۰۸/۲۹

برند آمریکایی هارمن کاردن را احتمالا به خاطر گوشی‌های پرچمدار شیائومی می‌شناسید؛ چرا که تولید اسپیکر گوشی مثل می ۱۱ اولترا به این برند پرآوازه سپرده شده است.

. این برند که بیشتر از ۵۰ سال است در زمینه تولید تجهیزات مختلف صوتی فعالیت دارد اسپیکرهای باکیفیتی در شکل‌ها و اندازه‌های متنوع تولید می‌کند تا شما بسته به نیاز بتوانید به سراغ مدل مورد نظر بروید. در ادامه این مطلب ۵ اسپیکر از این برند باکیفیت را به شما معرفی می‌کنیم.

harman kardon aura studio 3

اسپیکر هارمن کاردن استودیو ۳ یکی از خاص‌ترین طراحی‌ها را در اسپیکرهای خانگی همین دارد. این اسپیکر که وزن آن ۳.۴ کیلوگرم است خروجی صدای ۱۳۰ وات داشته و از بلوتوث و جک ۳.۵ میلی متری صدا برای اتصال استفاده می‌کند. این اسپیکر به برق شهری متصل می‌شود و کیفیت صدای بسیار خوبی دارد که البته به غیر از این هم از هارمن کاردن انتظار نداریم. صدای باس این مدل به نسبت اندازه قدرت خوبی دارد و امکان تولید صدای فراگیر ۳۶۰ درجه‌ای هم برای این مدل در نظر گرفته شده است.

به روی اسپیکر هارمن کاردن استودیو ۳ دو دکمه کم و زیاد کردن صدا، یک دکمه برای خاموش یا روشن کردن بلوتوث و یک دکمه برای کنترل نور در نظر گرفته شده است. این دکمه‌ها تقریبا هم سطح بدنه طراحی شده‌اند تا خیلی مشخص نباشند و زیبایی این اسپیکر را تحت تأثیر قرار ندهند.

در نهایت اگر یک اسپیکر باکیفیت با بلندی صدای خوب می‌خواهید که طراحی بسیار خاصی داشته باشد و به خانه شما زیبایی بسیاری ببخشد حتما نگاهی ویژه به اسپیکر هارمن کاردن استودیو ۳ داشته باشید و در این محصول را در ابتدای لیست خود قرار دهید.

harman kardon Onyx Studio 7

با توجه به طراحی خاص اسپیکر بالا و حالا این اسپیکر می‌توانیم بگوییم که این سازنده علاقه زیادی به تولید محصولات خاص و چشم نواز از نظر طراحی دارد. با نگاه کرده به Onyx Studio 7 اولین چیزی که در ذهنتان نقش می‌بندد این است که در حال نگاه کردن به یک سیاره در کهکشان راه شیری هستید. این طراحی واقعا جذاب است و هیچ ایرادی نمی‌توان به آن وارد کرد. اسپیکر harman kardon onyx studio 7 از ابعاد ۲۶۸ در ۳۰۲.۵ در ۱۵۹.۵ میلی‌متر برخوردار است و وزنی برابر با ۳.۲ کیلوگرم دارد.

این اسپیکر کیفیت صدای خوبی دارد و به لطف فناوری تکنولوژی DSP کیفیت صدای آن در ولوم‌های بالا نیز کاهش پیدا نمی‌کند. صدای پخش شده توسط این محصول شفافیت و تفکیک خوبی دارد و باس را نیز می‌توانیم خوب و رضایت بخش بدانیم. این اسپیکر می‌تواند حداکثر صدای ۵۰ واتی را تولید کند که برای یک اتاق کاملا کافی است.

برای این دستگاه یک باتری با ظرفیت ۳۲۵۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده که باعث می‌شود شما بتوانید با یک بار شارژ حدود ۸ ساعت با این مدل به موسیقی مورد نظر خود گوش دهید. زمان پر شدن باتری نیز حدود ۵ ساعت است.

Harman Kardon Onyx Studio 6

این مدل کاملا طراحی دایره شکل دارد و بخش بالایی آن مانند دستگیره عمل می‌کند تا بتوانید آن را مانند یک کیف ساده به دنبال خود حمل کنید. این اسپیکر نزدیک به ۳ کیلوگرم وزن دارد و از جنس آلومینیوم هم ساخته شده تا کیفیت ساخت بالایی داشته باشد. خوشبختانه Onyx Studio 6 از گواهی IPX7 پشتیبانی می‌کند و این یعنی تا عمق ۱ متری این اسپیکر ضد آب است که نکته بسیار مثبتی به حساب می‌آید و باعث می‌شود تا با خیال راحت بیرون از خانه و مسافرت حتی زیر باران نیز به موسیقی گوش دهید.

پنج دکمه کم و زیاد کردن صدا، بلوتوث، پخش و توقف موسیقی و خاموش/روشن کردن اسپیکر در بالای آن قرار گرفته و به شما کمک می‌کند تا کنترل کاملی به روی اسپیکر داشته باشید. این مدل می‌تواند صدای خروجی ۵۰ واتی تولید کند و نکته مثبت این است که حتی در صورت قرار دادن حجم صدا به روی انتها هم باز هم اعوجاج زیادی به گوش نمی‌رسد و صدا بی‌کیفیت نمی‌شود.

شما می‌توانید از طریق درگاه AUX یا بلوتوث به این محصول متصل شوید و موسیقی مورد نظر خود را پخش کنید. Onyx Studio 6 به لطف پشتیبانی از یک باتری با ظرفیت ۳۲۸۳ میلی آمپر ساعتی می‌تواند ۸ ساعت مداوم با یک بار شارژ موسیقی پخش کند که عملکرد خوبی است.

Harman Kardon SoundSticks 4

اسپیکر SoundSticks 4 طراحی شفافی دارد و از سه قطعه ساخته شده است، دو اسپیکر و یک ساب‌ووفر. بلندگوهای این محصول ۲۰ وات هستند و هر بلندگو هم یک درایور ۱.۴ اینچی دارد. دو بلندگوی این اسپیکر ابعادی برابر با ۲۷.۱ در ۸.۴ در ۸.۴ سانتی دارند و وزن آن‌ها نیز حدود ۲ کیلوگرم است. به سراغ ساب‌ووفر ۵.۲۵ اینچی برویم، جایی که ابعادی برابر با ۲۳.۱ در ۲۷.۶ در ۲۳.۱ سانتی‌متر مقابل چشمان شما قرار می‌گیرد و به همین دلیل باید فضای کافی به روی میز برای قرار دادن این سه قطعه داشته باشید.

این اسپیکر می‌تواند صدای ۱۴۰ واتی تولید کند که عددی بسیار جذاب است. کیفیت صدای SoundSticks 4 واقعا خوب است و صدای استریو با باس عمیق، جزئیات عالی و البته تفکیک مناسب به گوش می‌رسد و باعث می‌شود تا از موسیقی در حال پخش لذت دو چندانی ببرید.

این مدل از باتری استفاده نمی‌کند و باید آن را مستقیما به برق شهری متصل کنید و این یعنی این محصول برای حمل ساخته نشده و باید آن را به صورت ثابت به روی میز کار خود یا میز اتاق قرار دهید. ناگفته نماند که از دو طریق کابل AUX و بلوتوث می‌توانید با SoundSticks 4 ارتباط برقرار کنید.

Harman Kardon Omni 20 Plus

برعکس مدل‌های بالا این مدل طراحی ساده‌تری دارد. دکمه‌های این اسپیکر به روی سر آن قرار گرفته‌اند و بخش پشتی یک بخش نقره‌ای رنگ دارد که در ترکیب با رنگ مشکی جلوه خاصی به محصول بخشیده است. وزن این اسپیکر کمتر از ۲.۲ کیلوگرم است و ابعادی برابر با ۱۶.۶ × ۱۶.۴ × ۲۶.۰ سانتی‌متر دارد. البته خبری از باتری برای این مدل نیست و باید آن را مستقیما به برق متصل کنید و این یعنی با یک اسپیکر قابل حمل مواجه نیستیم.

اسپیکر Omni 20 Plus دو عدد ساب‌ووفر ۷.۵ سانتی‌متری دارد و با داشتن محدوده فرکانسی ۵۳ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز می‌تواند خروجی صدای ۶۰ واتی را در اختیار قرار دهد. مانند بسیاری از مدل‌های بالا می‌توانید از طریق بلوتوث یا AUX با این اسپیکر ارتباط برقرار کنید. همان‌طور که از این سازنده بزرگ یعنی Harman Kardon انتظار داریم کیفیت صدا خوب است و به طور کلی صدای میانی و بالا با دقت بالایی پخش می‌شود و به لطف باس رضایت بخش صدای زیر نیز عمق خوبی دارد.

جمع بندی

برند Harman Kardon واقعا باکیفیت است و تلاش می‌کند تا در بازه‌های قیمتی مختلف اسپیکرهایی با ارزش خرید بالا تولید کند. به غیر از کیفیت خوب صدا، ویژگی‌ دیگری که تقریبا همه محصولات لیست داشتند طراحی خاص و چشم‌نواز بود و به لطف اسپیکرهای این برند نه‌تنها می‌توانید با موسیقی گرمای بیشتری به خانه خود ببخشید. از بین مدل‌های بالا harman kardon aura studio 3 با توجه به قیمت و امکانات ارزش خرید بالایی دارد و پیشنهاد می‌کنیم خرید اسپیکر را مورد بررسی قرار داده و سپس در صورت تمایل خریداری کنید.

آخرین نوشته ها

  • انواع ماساژ

    آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آر...

    با در - دیدگاه‌ها برای آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آرامش و سلامتی بسته هستند

    ماساژ، هنر لمس درمانی، قدمتی دیرینه در تاریخ بشر دارد.از گذشته‌های دور، انسان‌ها از قدرت لمس برای التیام درد، آرامش عضلات و ارتقای سلامت جسم و روح خود استفاده می‌کردند. امروزه نیز ماساژ به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های طب جایگزین، جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کرده است. در این مطلب قصد داریم شما […]

  • چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار

    با در - دیدگاه‌ها برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار بسته هستند

    به طور کلی آگهی ها در راستای رسیدن به اهداف مختلفی در روزنامه چاپ می شوند. بسیاری از افراد جهت اهداف تبلیغاتی و آگاهی دادن در خصوص کسب و کار خود این اقدام را انجام می دهند و برخی دیگر اهداف دیگری دارند. در این راستا برای مشاهده نمونه آگهی غرفه نمایشگاه در تهران و […]

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]