ارسال هر نوع باری به خارج با بهترین شرکت پست بین المللی

بررسی و معرفی ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

شرکت پست بین المللی

کی از دغدغه های اصلی تجار، بازرگانان، شرکت­ها و نیز بسیاری از مسافران کشورها، حمل بار از ایران به کشور مقصد یا بالعکس است. همه می­دانیم که حمل بار برای مسافران هوایی بیشتر از ۲۰-۳۰ کیلو مجاز نمی­باشد و در صورت اضافه بار باید جریمه آن­ پرداخت شود؛ همچنین از نظر قوانین هواپیمایی و گمرکی بسیاری از اقلام را یک مسافر نمی‌تواند همراه خود به کشوری دیگر حمل کند. در نتیجه بسیاری از بارها باید به روش‌هایی غیر از حمل همراه با مسافر ارسال شود.

اگر شما نیز قصد ارسال هر نوع باری به خارج از ایران را دارید یا بالعکس می­خواهید کالای پستی اعم از بسته‌های کوچک و یا بارهای حجیم و بزرگ را در ایران دریافت کنید و برایتان سوال است که بهترین شرکت پست بین المللی کدام است؟ این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

شرکت پست بین المللی

وظایف شرکت های پست بین المللی

از جمله وظایفی که شرکت­های پست بین المللی دارند عبارت است از: دریافت مرسوله، پردازش و ارسال مرسوله به مقصد، ترخیص کالا، بیمه و حفظ امنیت مرسوله و پیک و ارسال سریع. زمانی می­توان یک شرکت را در زمره بهترین شرکت­های پست بین­المللی قرار داد که این وظایف را به درستی انجام دهد و نه صرفا آن را شعار دهد.

معرفی بهترین شرکت پست بین المللی ایران

سامان سامان سریع ایرانیان (سامان اکسپرس) یکی از برترین شرکت­های پست بین المللی در ایران است.

شاید بپرسید پست اکسپرس چیست؟

“پست اکسپرس” یک سرویس پستی سریع است که توسط شرکت‌های پست بین­المللی در سراسر جهان ارائه می‌شود و امکان ارسال مرسولات در مدت زمان کوتاهی را فراهم می‌کند، اغلب در عرض چند روز یا حتی گاهاً یک روز، بسته به مقصد نهایی مرسوله ارسال می­شود. این سرویس، در مقایسه با پست سنتی که ممکن است زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد نیاز داشته باشد، با سرعت بیشتری عمل می‌کند و علی‌رغم هزینه‌ای بیشتر، برای ارسال مرسولاتی که نیاز به تحویل سریع دارند یا ارزش بالایی دارند، انتخاب مناسبی به‌شمار می‌آید.

چرا سامان اکسپرس بهترین شرکت پست بین المللی شمرده­ می شود؟

با توجه به دلایل زیر، سامان اکسپرس به عنوان بهترین شرکت پست بین المللی شناخته می‌شود:

  1. تحویل سریع مرسوله، که برای مواردی که نیاز به تحویل سریع دارند، بسیار حیاتی است.
  2. ترخیص فوری مرسوله از گمرک، که به مشتریان امکان می‌دهد بدون تأخیر از بار خود استفاده کنند.
  3. ثبت سفارش آسان از طریق سایت، که فرآیند سفارش‌دهی را ساده و راحت می‌کند.
  4. امکان استعلام دقیق هزینه پس از ثبت سفارش، که به مشتریان اطمینان می‌دهد که هزینه‌های خود را به درستی محاسبه کنند.
  5. ارائه خدمات دریافت از درب منزل تحویل به درب منزل، که برای مشتریان راحتی بیشتری فراهم می‌کند.
  6. ارائه سرویس پس‌کرایه (DDP)، که به مشتریان کمک می‌کند تا هزینه‌های مرتبط با پست توسط گیرنده پرداخت شود.
  7. قابلیت حمل خرده‌بار و یا بارهای سنگین، که برای انواع مختلف مرسولات مفید است.
  8. ارائه پشتیبانی اختصاصی برای هر مشتری، که به مشتریان اطمینان می‌دهد که خدمات خاص خود را به درستی دریافت کرده‌اند.
  9. امکان پیگیری لحظه به لحظه مرسوله با استفاده از رهگیری آنلاین، که به مشتریان اطلاعات دقیق و به‌روز ارائه می‌دهد.
  10. شناخت تمامی محدودیت‌های ارتباطی با سایر کشورها و ارائه راه‌حل‌هایی برای مدیریت این محدودیت‌ها، که به مشتریان کمک می‌کند مشکلات احتمالی را به بهترین شکل ممکن حل کنند.

پست بین المللی

هزینه پست به خارج

برای همه ما هزینه پست بسیار مهم است و ممکن است برای اینکار هزینه چندین شرکت را با یکدیگر مقایسه و بررسی کنیم:

هزینه پست به خارج به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  1. وزن مرسوله
  2. ارزش کالا
  3. نوع پست (زمینی، هوایی و…)
  4. هزینه­های گمرکی
  5. مسافت مبدأ تا مقصد

شاید بپرسید کشور مقصد چه تاثیری در هزینه پست دارد؟ با توجه به محدودیت­های تحریمی که علیه ایران اعمال شده است امکان ارسال محصولات به برخی کشور­ها سخت است. ولی به معنای عدم امکان انجام این کار نیست. شرکت سامان اکسپرس به همه کشور­ها قابلیت ارسال دارد و با توجه به روش ارسال هزینه پست آن متفاوت است.

فریت بار و کارگو

فریت بار یعنی چی؟ فریت بار به به روشی اطلاق می‌شود که برای لوازم شخصی و اضافه بار مسافری و ارسال اثاثیه منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در این روش معمولاً بار به صورت دریایی و هوایی ارسال می‌شود.

کارگو چیست؟ این نوع حمل و نقل معمولاً برای بارهای سنگین و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یک سرویس تجاری شناخته می‌شود. در این روش، بارها معمولاً با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند کامیون‌ها، قطارها، کشتی‌ها یا هواپیماها ارسال می‌شوند.

شرکت­هایی که این امکان را برای شما فراهم می­کنند مجوز­های لازم برای ارسال بار را دارند و شما با خیالی آسوده در مقصد بار خود را سالم تحویل می­گیرید. سامان اکپرس امکان ارسال تمامی روش‌های فریت و کارگو و اکسپرس را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. سامان اکسپرس بیش از ۵۰ نمایندگی در کشورهای مختلف دنیا دارد که همین مسئله سبب ارسال ساده‌تر تمامی مرسولات از ایران به سایر کشورها و بالعکس را فراهم می‌کند

پست به خارج از کشور

نحوه ثبت سفارش در سامان اکسپرس

برای ثبت سفارش پست خارجی فقط کافی است وارد سایت سامان اکسپرس شده در قسمت ارسال درخواست سفارش خود را ثبت کنید. ۴ مرحله برای ثبت سفارش وجود دارد.

  • در مرحله اول: شما درخواست ارسال را در سایت ثبت کرده و سپس درخواست شما به کارشناسان منتقل می­شود.
  • در مرحله دوم امکان حمل و نقل و نحوه ترخیص کالا مورد ارزیابی قرار گرفته و با شما تماس گرفته می‌شود.
  • در مرحله سوم: در صورت تایید صاحب بار فاکتور ارسال مرسوله صادر می­گردد.
  • و در مرحله آخر بعد از پرداخت فاکتور، ثبت سفارش نهایی، باجه پیکاپ بقیه روند ارسال شما­ را پیگیری می­کند.

علاوه بر ثبت درخواست ارسال در داخل سایت سامان اکسپرس می‌توانید از طریق تماس تلفنی نیز با کارشناسان فنی سامان اکسپرس در ارتباط باشید. برای این منظور می‌تواندی با شماره‌های ۰۲۱- ۴۰۸۸۵۱۶۰-۶۷ تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

در این محتوا سعی شد در رابطه با روش‌های مختف ارسال بار از نوع کوچک یا بزرگ اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم. علاوه بر آن شما را با بهترین شرکت پست بین المللی ایرانی آشنا کردیم که می‌توانید هر نوع باری را از طریق آن به هر کجای دنیا ارسال کنید.

 

آخرین نوشته ها

  • انواع ماساژ

    آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آر...

    با در - دیدگاه‌ها برای آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آرامش و سلامتی بسته هستند

    ماساژ، هنر لمس درمانی، قدمتی دیرینه در تاریخ بشر دارد.از گذشته‌های دور، انسان‌ها از قدرت لمس برای التیام درد، آرامش عضلات و ارتقای سلامت جسم و روح خود استفاده می‌کردند. امروزه نیز ماساژ به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های طب جایگزین، جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کرده است. در این مطلب قصد داریم شما […]

  • چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار

    با در - دیدگاه‌ها برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار بسته هستند

    به طور کلی آگهی ها در راستای رسیدن به اهداف مختلفی در روزنامه چاپ می شوند. بسیاری از افراد جهت اهداف تبلیغاتی و آگاهی دادن در خصوص کسب و کار خود این اقدام را انجام می دهند و برخی دیگر اهداف دیگری دارند. در این راستا برای مشاهده نمونه آگهی غرفه نمایشگاه در تهران و […]

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]