گزینه هایی برای خرید و شکم گردی در کیش

بررسی و معرفی ۱۳۹۸/۰۹/۱۰

تور کیش

بی شک صرف غذا و اینکه در کجا بتوان غذاهای سالمی خورد یکی از دغدغه های اصلی مسافران در سفر به کیش میباشد البته امروزه تمامی مجموعه های غذایی کیش در رقابت با یکدیگر برای جلب مشتری بوده و سوریس های عالی و با کیفیتی را چه از لحاظ غذاهای دریایی و چه غذاهای ایرانی و فرنگی ارائه میدهند . تقریبا همه ی گردشگران دوست دارند در مراکز خریدی با قیمت های منصفانه خرید های خوب و مرغوبی داشته باشند حال چه لباس باشد و چه سوغاتی و یا اکسسوری های مختلف و خرید و گشت وو گذارد ر کیش و گردش در مراکز خرید خود یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری جزیره به شمار میرود. از اینرو در این مقاله شما را با بهترین رستوران های کیش و مجموعه غذاخوری های معتبر جزیره اشنا خواهیم کرد و در ادامه با چند مرکز خرید مشهور و پرطرفدار اشنا خواهید شد .

مرکز خرید دامون

در تور کیش دامون کیش یکی از بزرگترین مراکز تجاری ان با  وسعت سیزده هزار متر مربع بوده و در ان علاوه بر گشت و گذار و خرید و تفریح در قسمتی دیگر اسکی روی یخ (که در ایران فقط یکی مشابه ان وجود دارد) را داراست که یکی از جذابترین مزایای انجا هم برای مسافران و هم برای اهالی جزیره ست.بعلاوه بهترین و بزرگترین فود کورت کیش هم در این مجموعه قرار دارد و با کیفیت خوبی که رستورانهایش دارند پیشنهاد میشود حتما سری به انجا بزنید ، قطعا بازدید و گردش در تفریحات سرگرم کننده در این مجموعه میتواند ساعاتی خوش و پرهیجان را برای هر کسی به ارمغان اورد.

مرکز خرید رویا مال

این مجموعه واقع در خیابان رودکی در نزدیکی هتل پانیذ احداث شده و در ان میتوانید لباس ها و اجناس خارجی از برند های معتبر دنیا خریداری کنید.مارک های معروفی چون اسپریت،منگو، تامی ، کاترپیلار،برشکا و … برای البسه و سایر برندهای لوازم خانگی و اکسسوری را میتوان در این جا پیدا کرد.

بازار مروارید کیش از قدیمی ترین بازار های کیش

در بازار مروارید کیش که معماری متفاوتی دارد و یکی از زیباترین بازار های کیش میباشد در هر قسمت از بازار که بازارچه ای کوچک میباشد اسمی تاریخی به ان تعلق گرفته است و در این باازر چه ها تقریبا هر انچه را بخواهید با کمی صبرو  وگشت و گذار پیدا خواهید نمود .خوراکی های بازار مروارید بسیار مشهور هستند و در انجا تنقلات و وکشلات های جدیدی را همیشه میتوان کشف نمود .در قمستی از این بازار انواع وسایل منزل و دکوری های ریزو درشت و تزیینات منزل را میتوان خرید کرد و در قسمتی دیگر هم انواع وسایل سیسمونی گرفته تا لباس های کودن و نوزاد را میتوان یافت .معماری منحصر به فرد بازار مروارید از طرح های ایران باستان و زمان هخامنشیان الهام گرفته شده است .همچنین جاذبه های گردشگری کیش و راهنمای سفر به کیش را با سفر با تو ببینید.

مرکز تجاری

مرکز تجاری مشهور ترین و پر بازدید ترین بازار کیش میباشد که پاساژی بزرگ و سرپوشده و در موقعیت بسیار خوبی از جزیره قرار گرفته است و هتل های بسیاری در اطرافش قرار گرفته اند .در تمام قسمت های این مرکز خرید بایستی گشت و گذار نمود تا کالاها و اجناس خوب را پیدا کرد و زود برای خرید وسوسه نشوید و مطمئن شوید کل پاساژ را چرخیده اید .در این مرکز خرید رستورانی در طبقه ی بالا قرار دارد که از انجا میتوان کل شهر را در زیر پای خود تماشا نمود و بهترین شام را در رستوران گردان جزیره میل کرد .مرکز تجاری کیش در خیابان فردوسی قرار گرفته است .

رستوران پدیده شانیز

بهترین رستوران کیش برای امتحان نمودن کباب های شیشلیک شاندیز میباشد و همانطور که از نامش پیداست تخصص خاصی در غذاهای ایرانی داشته و بهترین غذاهای ایرانی را ارائه میدهد فقط رنج قیمتی پدیده شاندیز بالاتر از سایر مجموعه ها بوده و ان هم بدلیل کیفیت بینطیر غذاهایش میباشد که توصیه میشود حتما انرا امتحان کنید .

رستوران عمو اکبر

مجموعه ای برتر در ارائه ی انواع غذاهای محلی جزیره کیش و خطه ی جنوب کشور میباشد و غذاهای دریایی را با بهترین مزه سرو میکند و در بلوار فردوسی مجتمع حافظ قرار گرفته است .

رستوران ساحلی میرمهنا

این مجموعه ی ساحلی دارای زیبارترین مناظر و ویوی کاملی از دریا بوده و تعداد فراوانی میز هم در داخل رستوران و هم در ساحل ان چیده شده تا مشتریان با خیال راحت هر کجا که خواستند بتوانند بنشینند و بهترین غذاهای جزیره را سفارش دهند .رستوران میر مهنا دارای منوی غذایی کاملی مشتمل بر غذاهای ایرانی و فرنگی بوده و با خیال راحت میتوان غذاهای دریایی را با طعمی فوق العاده در انجا سفارش دهید .این رستوران در کنار پارک ساحلی میر مهنا قرار گرفته است و این پارک هم دسترسی عالی به بازار عرب ها و ومرکز خرید های دیگری دارد که پس از تفریح و گشت و گذار در پارک و مراکز خرید و تفریحات در اسکله ی پارک میتوانید خود را به صرف شامی مطبوع و دلپذیر مهمان کنید .

آخرین نوشته ها

  • انواع ماساژ

    آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آر...

    با در - دیدگاه‌ها برای آشنایی با انواع ماساژ : سفری به دنیای آرامش و سلامتی بسته هستند

    ماساژ، هنر لمس درمانی، قدمتی دیرینه در تاریخ بشر دارد.از گذشته‌های دور، انسان‌ها از قدرت لمس برای التیام درد، آرامش عضلات و ارتقای سلامت جسم و روح خود استفاده می‌کردند. امروزه نیز ماساژ به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های طب جایگزین، جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کرده است. در این مطلب قصد داریم شما […]

  • چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار

    با در - دیدگاه‌ها برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار بسته هستند

    به طور کلی آگهی ها در راستای رسیدن به اهداف مختلفی در روزنامه چاپ می شوند. بسیاری از افراد جهت اهداف تبلیغاتی و آگاهی دادن در خصوص کسب و کار خود این اقدام را انجام می دهند و برخی دیگر اهداف دیگری دارند. در این راستا برای مشاهده نمونه آگهی غرفه نمایشگاه در تهران و […]

  • چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟

    با در - دیدگاه‌ها برای چگونه یک چرخکار ماهر شویم؟ بسته هستند

    چرخکاری مهارتی ارزشمند است که می‌تواند درها را به سوی فرصت‌های شغلی و خلاقانه متعددی بگشاید. چه به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خیاطی خانگی باشید یا صرفاً می‌خواهید مهارت‌های خود را در تعمیر و اصلاح لباس ارتقا دهید، دستیابی به تسلط در چرخ خیاطی می‌تواند هدف ارزشمندی باشد. در این مقاله، گام‌هایی را برای تبدیل […]

  • باربری پرند – اتوبارپرند – و...

    با در - دیدگاه‌ها برای باربری پرند – اتوبارپرند – وانت بار پرند بسته هستند

    حساس بار در محدوده غرب تهران خدمات حمل بار و باربری پرند، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با ارزان ترین قیمت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل زمینی کالا انجام می دهد. هر خودرویی نیاز داشته باشید اعم از وانت ، نیسان ، کامیون و کامیونت را با راننده و کارگر […]

  • هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی ا...

    با در - دیدگاه‌ها برای هنر و معماری ایرانی در خانه‌های تاریخی اصفهان بسته هستند

    معماری ایرانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهای جهان محسوب می‌شود که طرح‌ها و نقوش خاص آن چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. اگر بلیط قطار قم اصفهان را خریداری کرده‌اید یا از هر مبدأ دیگری راهی این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود که فرصت تماشای عالی‌ترین طرح‌های معماری ایرانی را در خانه‌های تاریخی این شهر […]